به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۲۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

ملوان 2 – شهرداری 1؛ ملوان 10 نفره پیروز شد

ملوان 2 – شهرداری 1؛ ملوان 10 نفره پیروز شد

خوزستان اسپورت
هفته شانزدهم لیگ یک – استادیوم تختی انزلی
یکشنبه 12 آذرماه 96 – ساعت: 14
ملوان انزلی 2 – شهرداری ماهشهر 1
گل‌ها: وحید حیدریه (43 و 67) – فرشید پاداش (8)
داور: علی بای
کمک داوران: میلاد قاسمی و مجتبی غریب
اخراج: پوریا غلامی (47- ملوان) - محمد باشی (95- شهرداری)
تماشاگر: چهار هزار نفر

ملوان انزلی: نیما میرزازاد، مهیار زحمتکش، مهدی کربلائی، صائب محبی، وحید حیدریه، حسین قنبری، حسین شنانی، پوریا غلامی، امین جهان‌کهن، شهریار مقانلو و بابک مرادی
سرمربی: نادر دست نشان

شهرداری ماهشهر: وحيد مهدی‎خانی، ميلاد شيخ‌سليمانی، خيرالله ويسی‌آرا، محمد باشی، محمدحسين مهرآزما، هادی ايمانی، مصطفی ماهی، سجاد قنواتی، رضا جباری، مهدي عبدی و فرشيد پاداش
سرمربی: علیرضا مرزبان (از روی سکو)

خلاصه بازی
تیم شهرداری ماهشهر در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب ملوان انزلی شد.

شهرداری ماهشهر با علیرضا مرزبان سرمربی جدیدش که به‌دلیل آماده نشدن آی‌دی کارت روی نیمکت حضور نداشت و از جایگاه به هدایت تیم شهرداری می‌پرداخت، روبروی ملوان انزلی به میدان رفت و در همان دقایق ابتدایی روی حرکت خیرالله ویسی و ضربه فرشید پاداش دروازه میزبان را گشود.

بازیکنان ملوان بعد از دریافت این گل زودهنگام برای جبران نتیجه دست به حملاتی زدند و سرانجام در دقیقه 43 وحید حیدریه با یک شوت تماشایی از روی ضربه ایستگاهی دروازه شهرداری ماهشهر را گشود تا نیمه اول با تساوی یک بر یک مساوی تمام شود.

بازیکنان ملوان در اواخر نیمه اول نسبت به یک صحنه در محوطه جریمه شهرداری ماهشهر اعتراض شدیدی کرده و اعتقاد به انجام خطای پنالتی روی بابک مرادی داشتند. در ابتدای نیمه دوم نیز پس از اینکه داور مسابقه در دقیقه 47 به پوریا غلامی از ملوان کارت قرمز نشان داد، اعتراضات بازیکنان و هواداران ملوان به اوج رسید و جریان بازی به‌دلیل جو متشنج حاکم بر ورزشگاه تختی انزلی برای دقایقی متوقف شد.

با فروکش کردن اعتراضات، بازی در نیمه دوم از سرگرفته شد تا مردان شهرداری با یک بازیکن بیشتر، برای زدن گل برتری و کسب پیروزی در این مسابقه تلاش کنند، اما باز هم این تیم ملوان بود که موفق شد با یک ضربه دیدنی از وحید حیدریه گلزنی کند و در دقیقه 67 گل دوم را به ثمر برساند.

کادر فنی شهرداری برای فرار از باخت مقابل تیم 10 نفره ملوان انزلی دست به سه تعویض زد و با آوردن حسین مالکی، محمد پورسواریان و علی‌اصغر شیردل آرایش تیمش را تهاجمی‌تر کرد، اما تغییری در نتیجه ایجاد نشد. ضمن اینکه محمد باشی بازیکن شهرداری هم در دقیقه 95 کارت قرمز دریافت کرد تا سوت پایان بازی در حالی به صدا در بیاید که دوتیم 10 نفره شده بودند.

 شهرداری ماهشهر در شرایطی که با یک گل از میزبان پیش افتاده بود و از ابتدای نیمه دوم با یک بازیکن بیشتر بازی می‌کرد، در نهایت متحمل شکست 2 بر یک مقابل ملوان انزلی شد و با 16 امتیاز در منطقه پایین جدول باقی ماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
4
اگه تو نقل وانتقالات بازیکنان خوب جذب نشند به این تیم نمیشه دل بست مسوولین باشگاه حواسشون جمع کنند بازیکنان خوبی بگیرن اسیر دلالها نشند وگرنه سهمیه خوزستان از دست میره و آخر فصل باید برگردیم لیگ 2
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
3
تیم شهرداری هفته های اول نتایج خوبی گرفت ولی واقعا حیف ،که دچار حاشیه شد و حاشیه نابود کننده هر تیمی است بخصوص اگه تیم تجربه حضور در لیگهای حرفه ایی نداشته باشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها