به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۲۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

پورمحمد: بازیکنان نفت نباید غافلگیر و مغرور شوند

پورمحمد: بازیکنان نفت نباید غافلگیر و مغرور شوند

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ساختار دفاعی خوب تیم باعث شده که من در 5 بازی کلین شیت کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسعود پورمحمد دروازه‌بان تیم نفت مسجدسلیمان که در 7 بازی اخیر 5 کلین شیت کرده است، در مورد این موفقیت گفت: یکی از دلایل مهم گل نخوردن من در این مسابقات ساختار دفاعی مناسب و خوب تیم نفت مسجدسلیمان است. البته خودم هم با تمرکز در این مسابقات حضور داشتم و تلاش کردم برای تیمم مفید واقع شوم.

پورمحمد در مورد قهرمانی تیم نفت مسجدسلیمان درنیم فصل اظهار داشت: تمرینات تیم ما پیش از فصل خیلی به موقع شروع شد و در ابتدای لیگ هم توانستیم خوب امتیاز جمع کنیم. در 7-8 مسابقه ابتدایی لیگ پیروزی های ارزشمندی به دست آوردیم و بعد از آن تیم ما شخصیت پیدا کرد و نتایج لازم را گرفتیم و قهرمان نیم فصل شدیم.

دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه خیلی ها این تیم شانس اول صعود می دانند گفت: در حال حاضر فوتبال روی خوشش را به تیم ما نشان داده اما ممکن است ورق برگردد. به هر حال اکنون همه کارشناسان می گویند تیم نفت به عنوان قهرمان به لیگ برتر صعود می کند و سایر تیم ها باید برای رسیدن به رتبه دومی جدول تلاش کنند اما اگر غافلگیر و مغرور شویم ممکن است شرایط دیگری رقم بخورد. با این حال بازیکنان ما با تمام توان در نیم فصل دوم هم برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد. اگر در 5-6 بازی دور برگشت هم پیروز شویم آن موقع می توانیم با اطمینان از صعود به لیگ برتر سخن بگوییم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها