به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

بغلانی: امیدواریم شرمنده کمالوند نشویم

بغلانی: امیدواریم شرمنده کمالوند نشویم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: به نظر من استعفای کمالوند به جا بود همه ما از او تشکر می‌کنیم، او به خاطر پول بچه‌های تیم استعفا داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حسین بغلانی در مورد پیروزی صنعت نفت مقابل سپاهان گفت: بازی بسیار خوبی بود، سپاهان تیم قدرتمندی است و هر سال از مدعیان لیگ برتر است. به ثمر رساندن سه گل در این بازی به این تیم آسان نیست. البته ما هم صنعت نفت هستیم و خدا را شکر با وجود اینکه تعطیلی به وجود آمد توانستیم برنده شویم خیلی‌ها از تعطیلات می‌نالند اما گاهی این تعطیلات به سود تیم‌ها است چرا که تیم‌ها نقاط ضعف خود را برطرف کرده و نقاط قوتشان را تقویت می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا استعفای فراز کمالوند و شوک مثبتی به تیم وارد کرد،‌ اظهار داشت: به نظر من استعفای کمالوند به جا بود همه ما از او تشکر می‌کنیم، او به خاطر پول بچه‌ها استعفا داد به ندرت پیش می‌آید یک مربی به خاطر بازیکنان خود و اینکه شرمنده آنها نشود از سمتش استعفا کند. کمالوند از اینکه چرا به بازیکنان پول داده نمی‌شود خیلی ناراحت بود و ما باید از این حرکت او تشکر کنیم و هر چه در توان داریم برای این مربی می‌‌گذاریم و واقعا استعفایش تأثیرگذار بود پشتیبان این مربی هستیم و امیدواریم شرمنده‌اش نشویم.

مدافع صنعت نفت در رابطه با اینکه آیا این استعفا از لحاظ مالی توانست پولی به بازیکنان برساند عنوان کرد: به هر حال مسئولان قول‌هایی داده‌اند که تا آخر هفته مبلغی به باشگاه پول تزریق شود. 30 ـ‌ 40 درصد به اعضای تیم پرداخت شود و تا نیم‌فصل هم به آن حد مطلوب پرداختی‌ها را برسانند.به هر حال علی‌ عیسی‌زاده و مسئولان باید به فکر باشند و از تیم حمایت کنند تا صنعت نفت به جایگاهی که هواداران انتظار دارند برسد.

وی در مورد اینکه کمالوند از فحاشی‌هایی که به بازیکنان می‌شود ناراحت بوده و یکی از دلایل استعفای خود را این مسئله اعلام کرده است،‌گفت: این فحاشی‌ها طبیعی است در هر باشگاه و شهری این مسائل وجود دارد. چیزی که ما می‌دانیم و آن را به چشم دیدیم این است که استعفای کمالوند فقط و فقط به خاطر پول و حق و حقوق بازیکنان بود او بین هواداران به محبوبیت خوبی رسیده و به تمام بازیکنان ثابت شده که پشت آنها است. هواداران صنعت نفت بسیار خونگرم و فهیم هستند و آنها همیشه در حمایت از تیم سنگ تمام می‌گذارند.

مدافع صنعت نفت در مورد  اینکه این تیم در میانه جدول قرار داد و آیا از این شرایط رضایت دارند، عنوان کرد: اگر این تیم حمایت شود و امکانات بهتری داشته باشد می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری برسد. شما نگاه کنید تیم‌هایی مثل پرسپولیس،‌استقلال، سپاهان و تراکتورسازی چقدر مورد حمایت قرار می‌گیرند، اگر از ما حمایت شود در پایان فصل در جایگاهی قرار می‌گیریم که حق باشگاه است.

بغلانی در رابطه با دیدار هفته چهاردهم تیمش مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: طبیعی است تراکتورسازی همیشه تیم خوبی داشته و مسابقه مقابل این تیم از اهمیت بالایی برخوردار بوده است البته آنها از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بودند و این مسئله کارشان را سخت کرده است. باید به توصیه‌های کادر فنی عمل کنیم و در این بازی هوشیار باشیم تا با بهره‌ بردن از امتیاز میزبانی هر سه امتیاز مسابقه را به خودمان اختصاص دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
0
1
درود بر کاپیتان حسین بغلانی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها