به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

دستبرد خبری پایگاه صداوسیما به خوزستان اسپورت

خوزستان اسپورت
پایگاه رسمی ورزشی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به جمع کپی کنندگان اخبار خوزستان اسپورت، بدون ذکر منبع اخبار، اضافه شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سایت «اسپورت تی وی» که با عنوان «پایگاه رسمی ورزشی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران» فعالیت می کند، به جمع کپی کنندگان اخبار خوزستان اسپورت، بدون رعایت امانت داری و ذکر منبع اصلی اخبار، اضافه شده است و فعالیت قابل توجهی در این زمینه دارد.

پایگاه رسمی ورزشی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن کپی کردن اخبار خوزستان اسپورت و حذف نام منبع اصلی اخبار از عبارت «به گزارش اسپورت تی وی» در ابتدای اخبار کپی شده استفاده می کنند.

پایگاه رسمی ورزشی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران همچنین در خاتمه مطلب و در بخش «نام منبع» باز هم از «اسپورت تی وی» به عنوان منبع اصلی نام می برد.

نکته بسیار جالب اینست که در متن برخی از اخبار که خیلی باب میل اشخاص کپی کننده نیست، با اضافه کردن عباراتی نظیر «به عقیده برخی به اصطلاح کارشناسان» به نویسنده اصلی مطلب در خوزستان اسپورت طعنه هم زده می شود!

خوزستان اسپورت، پایگاه خبری ورزش خوزستان، فعلاً به همین توضیحات کوتاه بسنده می کند و از مسئولان محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد نسبت به عدم رعایت امانت داری و اصول حرفه ای از سوی برخی از عوامل اسپورت تی وی، پایگاه رسمی ورزشی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.


دستبرد پایگاه رسمی صداوسیما به خوزستان اسپورت


دستبرد پایگاه رسمی صداوسیما به خوزستان اسپورت



پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
reza s
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
2
0
با سلام
این حرکت بسیار زشت است و محکوم است.بسیاری از سایت های محلی با کلی زحمت و هزینه به جمع آوری خبر میپردازند و دزدی از منابع اینها بدون ذکر نام منبع بسیار زشت می باشد.لطفا مسئولین زیربط فکری برای حل این مشکل کنند تا دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها