به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

قلعه‌نویی: نیمه اول بدترین بازی ذوب‌آهن بود

قلعه‌نویی: نیمه اول بدترین بازی ذوب‌آهن بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بحث جادو در قرآن هم آمده است و یک کار شیطانی به شمار می‌رود هر کس دست به این کارها بزند قطعاً اثراتش را در زندگی‌اش می‌بیند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی خوبی نبود. در نیمه دوم تیم ما خیلی خوب بازی کرد و در تمام فاکتورها شرایط خوبی داشتیم، اما در نیمه اول یکی از بدترین بازی های دوران ما بود. قانونی داریم که وقتی گل نزنی، گل می‌خوری.

وی افزود: از کارهای حامد لک تعجب می‌کنم چرا که او امروز هر کاری کرد تا به پیروزی برسند. به قول خودش در فوتبال باید هر کاری کرد تا پیروز شد. به هر حال من به فولادی‌ها تبریک می‌گویم اما اینکه بخواهیم برای پیروزی دست به هر کاری بزنیم چندان قشنگ نیست.

قلعه‌نویی در مورد شرایط قضاوت این بازی خاطرنشان کرد: اگر داور بازی را مدیریت می‌کرد و به موقع به بازیکنان تذکر می‌داد شرایط اینگونه نمی‌شد. تکلی که در بازی‌های آسیایی اخراج داشت را اینجا داور خطا هم اعلام نکرد. به نظر من خطا روی مهدی‌پور اخراج داشت اما داور آنجا هم هیچ خطایی اعلام نکرد.

سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد:‌ نیمه دوم فوتبال خوبی از خود به نمایش گذاشتیم این اولین تجربه من بود که تیم حریف بدون خلق موقعیت توانست ما را شکست دهد. ضمن اینکه فکر می‌کنم در صحنه گل آن بازیکنی که توپ برگشتی از پنالتی را وارد دروازه کرد زودتر از سایر بازیکنان وارد محوطه شده بود.

وی در مورد داور این مسابقه گفت: نمی‌دانم چرا همیشه قبل از بازی‌‌ حساس ما با پرسپولیس این داور بازی ما را سوت می‌زند زمانی که در تراکتور هم بودم این داور بازی تراکتور و گسترش فولاد را قضاوت کرد و در آنجا هم صدمات سنگینی به تیم ما وارد کرد. او داور خوبی است اما نمی‌دانم چرا همیشه اینگونه می‌شود به هر حال بازی حساس با پرسپولیس وحید محمدزاده را در اختیار نداریم.

قلعه‌نویی در مورد جذب چند بازیکن گفت: در ابتدا باید بگویم برخی‌ها کم‌لطفی کرده و با سه بازیکن ما در دو ماه اخیر صحبت کرده‌اند که این کار اصلاً اخلاقی نیست. چرا که چند بازیکن در ترکیب داریم که تمرکز کافی ندارند. این موضوع را خود بازیکنان به مدیرعامل انتقال کردند. ما این اتفاق را غیراخلاقی می‌دانیم و قطعاً آن را پیگیری خواهیم کرد. هنوز هیچ لیست ورودی یا خروجی نداریم و اگر بازیکنی مدنظر ما باشد در زمان مناسب با او صحبت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد پیدا شدن یک بطری مشکوک در درون دروازه حامد لک تصریح کرد: بحث جادو در قرآن هم آمده است و یک کار شیطانی به شمار می‌رود هر کس دست به این کارها بزند قطعاً اثراتش را در زندگی‌اش می‌بیند. نمی‌خواهم به کسی تهمت بزنم اما من عکس آن بطری مشکوک را دیدم ولی نمی‌دانم موضوع چیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
4
آقا من چند سال زندگیم گره خورده ،این جادوگر رو به من هم معرفی کنید ،شاید گره کارم باز شد.منم بطری میخوام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
1
4
آقاي قلعه نوعي كجاي دنيا وقتي دروازبان مي پرت هوا و توپ را با دو دست و سينه ميگيرد بازيكن حريف توپ را به زور از دست او ميكشد تا بازي را سريع به جريان بياندازد مگر داور چغندر است كه بازيكن خودش را همه كاره بداند و دست به چنين وقاحتي بزند آقاي قلعه نوعي من معتقدم اگر اين دروازبان تيم شما بود كه بازيكن حريف توپ را اينچنين از دستش كشيده و بعد از آن هم داور اخراجش كرده بود الان خيلي بيشتر از اينها به داور انتقاد ميكردي . آقاي قلعه نوعي شما خيلي بهتر ميداني كه بازيكن شما امروز اصلاً كار درستي نكرد كه هم باعث اتلاف وقت شد و هم اينكه خودش را از بازي بعدي محروم كرد و شما خودت هم فردا يا پس فردا او را تنبيه خواهي كرد ولي الان مجبوري براي توجيه باخت خود از او دفاع كني چون حركت او نه به صلاح شما و نه به صلاح تيمش بود و از نظر اخلاقي هم نه در فوتبال حرفه اي بلكه در فوتبال محلات هم قابل قبول نيست .
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
1
4
بدترین بازیتون نبود نیمه اول.نیمه اول تحت کنترل تیم فولاد بودید.اگه فولاد مثل نیمه اول با هر تیمی بازی کنه می زنش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
1
3
فولاد در نيمه اول بسيار عالي بازي كرد بخصوص دقايق وسط آن واقعاً فوتبال ناب خوزستاني از نوع برزيلي را به نمايش گذاشتن چقدر قشنگ در منطقه هجده قدم تيم ذوب توپ را با پاسهاي كوتاه بين خودشان رد و بدل ميكردند و دو موقعيت حساس صد در صدي خلق كردند كه خيلي قلعه نوعي و مظاهري شانس آوردن كه شوت زهيوي تبديل به گل نشد و قلعه نوعي حق دارد كه نيمه اول را اينچنين توصيف كند و خيال كند كه بازيكنانش خوب بازي نكرده اند
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
0
آقای قله نوعی چه میشود اگر حقیقت را بگویی که ذوب ازبازی عالی فولاد حرفی برای گفتن نداشت..که پور موسوی را به حق کاپلوی ایران مینامند..بخدا ماهواداران تشنه راستگویی هستیم وهرکس مارا به حاشیه ببرد فکر میکنیم به شعورمان توهین کرده است...بخدا جلو فهم را نمشود گرفت ..اینشاالله ازاین پس بخصوص درمورد فوتبال خوزستان بی حاشیه حرف بزنید...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها