به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۲۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

شولی: روحیه استقلال خوزستان بالا رفته است

شولی: روحیه استقلال خوزستان بالا رفته است

خوزستان اسپورت- سرپرست باشگاه استقلال خوزستان، گفت: مشخص شدن مالک باشگاه روحیه تیم را بالا برد و باعث شد اعضای تیم بدانند که باید امور مربوط به خود را از کجا پیگیری کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالنبی شولی در مورد اینکه مالکیت استقلال خوزستان به عبدالرضا موسوی تعلق گرفت و آیا با این اتفاق مشکلات تیم حل خواهد شد، گفت: ان‌شاءالله وضعیت بهتر شود، در اولین اقدام مبلغ کمی پول به اعضای تیم تزریق شد اما مهم‌هترین مسئله برای ما این بود که دیگر سردرگم نیستیم و می‌دانیم که صاحب داریم.  دیگر شرایط به شکلی نیست که هر کسی باری به هرجهت باشد و برای خودش کاری کند. مشخص است که باید حرفمان را به کجا بزنیم و برای چه کسی کار کنیم.

وی در مورد اینکه آیا مشخص شدن مالکیت باشگاه در کسب پیروزی مقابل پیکان تاثیر داشت، خاطرنشان کرد: شک نکنید این مسئله موثر بود. عبدالله ویسی با بازیکنان صحبت کرد و در این مورد برای آنها توضیحاتی داد. همین که بازیکنان فهمیدند شرایطشان مشخص شده به تیم روحیه می‌دهد و این مسئله هم در دیدار با پیکان تاثیر خودش را گذاشت.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا مشکلات تیم و بدهی‌ها حل خواهد شد، گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد و مشکلات باشگاه برطرف شود. به هر حال موسوی در این مورد راهکارهای خودش را دارد و همه به این اتفاق امیدوار هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
2
اینطور که‌ مشخصه برنامه‌ واسه خرج‌کردن واسه تیم‌ نداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها