به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

انتخاب رئیس و استعفای دسته جمعی در الهلال

حریف بحران زده تیم فوتبال فولاد خوزستان صاحب یک رئیس موقت شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، به دنبال شکست تیم الهلال در لیگ حرفه ای عربستان سعودی و باخت این تیم در فینال جام حذفی که باعث ناکامی آبی پوشان از دریافت مجوز حضور در مسابقات سال 2016 لیگ قهرمانان آسیا شد، باشگاه الهلال با زلزله درونی مواجه شد.

عبدالرحمان بن مساعد رئیس باشگاه استعفاء کرد، لوینت ریجیکامپ سرمربی تیم از سوی هیئت مدیره اخراج شد و شب گذشته نیز هیئت مدیره باشگاه پس از انتخاب محمد الحمیدانی به عنوان رئیس موقت باشگاه، به صورت دسته جمعی استعفاء کردند.

محمد الحمیدانی عضو جوان هیئت مدیره باشگاه الهلال که به عنوان رئیس موقت باشگاه انتخاب شده، در آستانه آغاز لیک قهرمانان آسیا، هدایت تیمی بدون سرمربی و هیئت مدیره و دارای مشکلات عدیده مالی و فنی را عهده دار شده است.

الهلال در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم های فولاد خوزستان، السد قطر و لوکوموتیو ازبکستان همگروه است و روز 26 اسفندماه در اهواز با تیم فولاد مسابقه خواهد داد.

اگر اوضاع الهلال چند روز آینده و آغاز لیگ قهرمانان آسیا به همین ترتیب باقی بماند، بهترین فرصت برای رقیبان این تیم در گروه سوم مهیا خواهد شد تا نایب قهرمان سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا را در همان مرحله گروهی حذف کنند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها