به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

عاشوری: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

عاشوری: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

خوزستان اسپورت- از نگاه هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان پرسپولیس شانس اول دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر است.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی گفت: ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم و به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم. خوشبختانه خواسته‌های کادر فنی را موبه‌مو اجرا کردیم و سوار بازی بودیم. پارس جنوبی تحت تأثیر بازی ما قرار گرفته بود و قدرت‌مان را نشان دادیم. ما در این مسابقه مستحق برد بودیم و به حق‌مان رسیدیم. خوشحالم که توانستیم اولین تیمی باشیم که پارس جنوبی را شکست داد.

وی درباره اینکه آیا فولاد می‌تواند امسال سهمیه آسیا کسب کند، عنوان کرد: من در استقلال خوزستان تجربه قهرمان شدن در لیگ را دارم. ما نمی‌خواهیم از حالا در مورد قهرمانی یا کسب سهمیه صحبت کنیم و می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم. لیگ امسال خیلی بالا و پایین دارد و چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

بازیکن تیم فوتبال فولاد در خصوص این که کدام تیم شانس اول قهرمانی است اظهار داشت: برخی تیم‌ها به صورت مقطعی نتیجه گرفتند و برخی تیم‌ها روند ثابتی داشتند. به نظر من بعضی از تیم‌ها که خبری از آنها نبوده، در نیم‌فصل دوم خودشان را به بالای جدول خواهند کشید. با این حال معتقدم که فعلاً پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ امسال است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فقط فولاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
5
چرا شما و تیمتون روحیه تون رو بالا نمیبرین که شما قهرمان بشین !! مگه پرسپولیس خیلی قدره?? خداییش امسال پرسپولیس چیزی نبوده ولیگ امسال لیگ یکسانی بوده .