به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

جدول لیگ یک؛ فاصله نفت با رقیبان بیشتر شد

خوزستان اسپورت- در روز شکست نساجی مازندران و تساوی برق جدید شیراز، تیم نفت مسجدسلیمان با پیروزی مقابل اکسین البرز فاصله امتیازاتش در صدر جدول را به هفت امتیاز افزایش داد. شهرداری ماهشهر هم با تحمل چهارمین باخت متوالی به رده دوازدهم سقوط کرد.
جدول لیگ یک؛ فاصله نفت با رقیبان بیشتر شد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
1
دمتون گرم گل کاشتین. شیران زاگرس. نفت میخوام انشاالله سال دیگه تو لیگ برتر تکنیک مسجدسلیمانی هارو به رخ تیمهای دیگه نشون بدی به یاری خدا و با بازی خوب شما بچها و مربی خوب آقای محمودفکری سال دیگه یه بار دیگه لیگ برتری میشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
1
1
والله اگه تلاشتون اینه که بیایید لیگ برتر دارید اشتباه میکنید چون دوباره سقوط به لیگ یک علتشم اینه که طبق مصوبه مجلس وزارت نفت مجوز حمایت مالی از تیمهای لیگ برتری یا همون حرفه ای را نداره و همین موضوع در مورد صنعت نفت آبادان نیز صادقه که به همین دلیل و علی رغم جذب بازیکنان موثر اینروزها بدلیل کمبود بودجه هم سرمربی استعفا داد و هم قرار بود بازیکنا اعتصاب کنن که البته نقطه امید برای صنعت نفت وجود منطقه ازاد اروند و بعضی مراکز صنعتی است که در آبادان وجود دارند که بازهم می بینیم مشکلات مالی اونقدر زیاد بوده که به این نقطه رسیده حالا حساب کنید نفت مسجد سلیمان اگر ایشالله به لیگ برتر بیاد بلافاصله بودجه وزارت نفت را از دست خواهد داد و برخلاف صنعت نفت منابع مالی خاصی و مراکز صنعتی قوی در مسجدسلیمان وجود ندارد که باشگاه نفت مسجدسلیمان بتواند روی آن حساب بازکند با این اوضاع و وواقعیات انکارناپذیر هواداران این تیم باید امیدوار باشن یا ناامید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها