به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
عده‌ای در شرکت فولاد برای بازگشت به تیم شیطنت می‌کنند

پورموسوی: نمی‌خواهند فولاد در آرامش باشد

پورموسوی: نمی‌خواهند فولاد در آرامش باشد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بعضی‌ها اطراف این باشگاه «تاب» می‌خورند و سمپاشی می‌کنند، گفت: شیطنت‌ها بعد از بازی با سایپا شروع شد و از باشگاه انتظار برخورد دارم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدسیروس پورموسوی در گفتگو با خبرگزاری مهر، به مشکلاتش در تیم فولاد پرداخت و تاکید کرد عده‌ای که در شرکت فولاد مشغول به کار هستند، برای بازگشت به تیم شیطنت می‌کنند و آرامش را از این تیم گرفته‌اند.

پورموسوی با بیان اینکه «پول ندیده» نیست و در استقلال خوزستان آرامش داشته است، جذب حسن بیت سعید از استقلال تهران را منوط به یک شرط دانست. مشروح گفتگوی پورموسوی را در ذیل می‌آید:

آیا از شرایط و برنامه هایی که در تعطیلات لیگ داشتید، راضی هستید؟
ابتدا باید یکبار دیگر به مردم کرمانشاه و مناطق زلزله زده تسلیت بگویم. امیدوارم این تسلیت و پیامها، تسلی خاطر بازماندگان این حادثه باشد. تمرینات تیم فولاد بعد از بازی با پدیده سه، چهار روز تعطیل شد و بعد از آن، برنامه‌های آماده سازی را از سر گرفتیم. چند بازی تدارکاتی در این مدت برگزار کردیم. ان شاءالله از امروز روی آنالیز تیم پارس جنوبی که هفته آینده با آنها بازی داریم، ریز می شویم.

وضعیت مصدومان فولاد به کجا رسیده است؟
متاسفانه عبدالله کرمی و یوسف وکیا مصدوم بودند. وقتی لیگ تعطیل می‌شود، باید به بازیکنان فشار بیاورید و در این شرایط، بازیکنان مصدوم می‌شوند. کرمی شرایط حساسی دارد و دچار کشیدگی سختی شده است. او روز گذشته هم نرم دوی کرد ولی تمرین کردن برایش سخت است. کرمی از جمله بازیکنان باتعصبی است که اگر بتواند کمک کند، دریغ نمی کند. حامد لک هم که از یکشنبه در تمرینات حضور دارد ولی با ماسک تمرین می کند.

اگر از هفته های ابتدایی لیگ فاکتور بگیریم، تیم فولاد به تدریج نتایج بهتری کسب کرد. چقدر امیدوارید این روند را ادامه بدهید؟
خوشبختانه تا پایان نیم فصل با تیم های بالای جدول بازی داریم و این می تواند به جمع کردن امتیازات حساس، به ما کمک کند. ضمن اینکه ما هم در بازی مقابل تیم های مدعی و هم در مسابقات خارج از خانه بهتر کار کرده ایم.

تیم پارس جنوبی را آنالیز کرده اید؟
چند بازیکن تیم پارس قبلا شاگرد خودم بوده اند و برای همین، شناخت خوبی از تیمشان دارم. سعی کردیم پارس را به خوبی آنالیز کنیم. در روزهای گذشته، مسائلی را در این ارتباط با بازیکنانم در میان گذاشته ام ولی در روزهای باقیمانده بیشتر روی جزئیات تیم پارس زوم می کنیم.

باتوجه به نزدیک بودن نیم فصل، آیا تیمتان را تقویت می کنید؟ بحث جذب حسن بیت سعید به کجا رسید؟
بیت سعید با استقلال قرارداد دارد. اگر استقلال تهران او را به عنوان بازیکن مازاد اعلام کند و بدون تیم باشد، قطعا این بازیکن را جذب می کنیم چون جزو سرمایه های فوتبال خوزستان است. من نگاه نمی کنم بیت سعید نیم فصل اول گل زده یا نه؛ همانطور که گفتم به این بازیکنان به چشم سرمایه استان نگاه می کنم. با این حال مذاکره ما با بیت سعید کذب است. باید چهار بازی باقیمانده نیم فصل هم تمام شود. ما دو جای خالی بیشتر نداریم و باید ببینیم در کدام پست بازیکن می خواهیم.

طی هفته‌های گذشته از ناملایمتی هایی که علیه شما در فولاد وجود داشت، گلایه داشتید. آیا مشکلات کاملا برای شما حل شده است؟
برای حل ناملایمتی، یک یا دو نفر نمی توانند کاری کنند. باید یک مجموعه در کنار هم باشند تا با حاشیه سازان برخورد شود. باید همه دست به دست یکدیگر بدهند. باتوجه به محدودیت ها و شرایطی که فولاد داشت، دنبال این بودیم که یک تیم بومی و جوان را جمع کنیم و در جدول هم جایگاهی بهتر از سال گذشته به دست بیاوریم. ما الان به این شرایط رسیده ایم. ۷۰ تا ۸۰ درصد تیم ما بومی و جوان است. در واقع تیممان اقتصادی بسته‌ایم. جایگاهمان هم در جدول قابل قبول است به طوری که خیلی از تیم‌هایی که بیشتر از فولاد هزینه کرده‌اند، در جایگاه‌های پایین‌تر هستند. قبل از بازی با پدیده در صفحات مجازی، هوادارانی بودند که به بعضی مسائل «گیر» داده بودند ولی آنها را به آرامش دعوت کردم. اگر حقی هم پایمال شده، باید به خاطر اسم فولاد و خوزستان از آن بگذرند. همه باید کمک کنیم. ان‌شاءالله با حمایت هواداران، مدیرعامل و هیات مدیره در کنار کادر فنی و بازیکنان فولاد را بسازیم.

این عوامل حاشیه ساز و شیطنت ها در داخل باشگاه هستند یا خارج از باشگاه؟
در یک مصاحبه گفته بودم کسانی که می‌خواهند به فولاد برگردند، حاشیه سازی می‌کنند. متاسفانه بعضی‌ها خودشان یکسری اسامی را مطرح کردند در صورتی که منظور من آنها نبود. کسانی که شیطنت می‌کنند، یک زمانی در فولاد بوده‌اند. منظور من مربی نیست. خیلی از افراد دیگر هستند که حاضرند وقتی خودشان نیستند، فولاد هم نباشد. این افراد از سوی هواداران شناسایی شده‌اند.

انتظارتان از باشگاه در قبال این مسائل چیست؟
انتظار دارم مدیریت باشگاه هم با آنها برخورد کند. این افراد دور باشگاه «تاب» می خورند، سنگ اندازی و سمپاشی می‌کنند و دست به تحریک دیگران می‌زنند. حرفم با این آقایان این است که شما یک زمانی در فولاد بودید و حقوقتان را گرفتید و رفتید. اگر حالا در باشگاه نیستید، به مسائل کاری برمی‌گردد. ان شاءالله تجربیاتتان را جای دیگری استفاده کنید. اصلا منظور من مربیانی نیستند که قبلا در فولاد بودند. افرادی بودند که قبلا در مجموعه باشگاه کار می‌کردند و الان نیستند.

آیا باشگاه از درخواست شما حمایت کرده است؟
همه باید دست به دست هم بدهند. اگر یک کودک به شما بی احترامی کند، شما از او ناراحت نمی‌شوید بلکه از بزرگترهایش که او را تربیت کرده‌اند، ناراحت خواهید شد. کسانی هستند که از باشگاه فولاد خارج شده‌اند ولی در مجموعه شرکت فولاد کار می‌کنند و راحت می‌شود با آنها برخورد کرد. باشگاه هم قول برخورد داده است. اگر می‌خواهند تیم در آرامش کار کند، باید با این افراد برخورد شود.

شنیده می شود این افراد از اینکه شما در فولاد شرایط بهتری از نظر مالی و پولی دارید، دست‌ اندازی می کنند. آیا این مطلب صحت دارد؟
متاسفانه یک تصور غلط وجود دارد و آن این است که وقتی در استقلال خوزستان بودیم، پول نگرفته‌ایم. در حالی که به شخصه ۶ سالی که در این باشگاه بودم، از نظر مالی و پولی بهترین دریافتی‌ها را داشتیم. شرایط استقلال خوزستان تا زمانی که قهرمان شد، خیلی خوب بود و به جرات می‌توانم بگویم در میان باشگاه‌های ایرانی، از لحاظ پرداخت قرارداد و حقوق اول بود. بعضی آقایان فکر می‌کنند ما پول ندیده‌ایم و در استقلال خوزستان پول نگرفته‌ایم. در آن باشگاه اول هر ماه حقوق‌ها پرداخت می‌شد. حتی در یک مسابقه، باوجود باخت مدیرعامل به بازیکنان پاداش داد چون اعتقاد داشت تیم عملکرد خوبی داشته است.

شاید پول در استقلال خوزستان کم بود ولی به موقع بود. مهمتر از همه اینکه در این تیم آرامش داشتیم. سال گذشته با وضعیتی که استقلال خوزستان داشت، همه می‌گفتند به لیگ دسته اول سقوط می‌کنیم ولی با آن همه مشکلات جایگاه آبرومندی در لیگ گرفتیم و در آسیا هم یک مرحله بالا رفتیم. فقط به این خاطر که آرامش و همدلی در استقلال خوزستان وجود داشت. در بازی آخر لیگ مقابل صبا هم با تمام وجود ظاهر شدیم و ثابت کردیم که فوتبال ایران پاک است. هرچند آن اتفاق به چشم نیامد.

آیا منظورتان این است که در فولاد آرامش ندارید؟
در شروع لیگ این آرامش را نداشتیم ولی هرچه جلوتر آمدیم، اعتمادها بیشتر و شرایط بهتر شد تا رسیدیم به بازی با سایپا. بعد از بازی با سایپا، شیطنتها شروع شد. بعضی ها مدعی بودند فولاد بد بازی می‌کند و می‌گفتند حاضریم تیم خوب بازی کند ولی ببازد! این افراد که این حرفها را می‌زدند کجای فوتبال بودند؟ چقدر اختیار داشتند که این حرفها را بزنند. مگر صرفا به بازی زیبا امتیاز می‌دهند؟ هرچند به شخصه دنبال فوتبال زیبا هستم و برای همین، ترکیب تیم هایم ۳-۳-۴ است. همیشه در مسابقات حتی با وجود اینکه از حریف پیش هستم، از دقیقه ۷۰ به بعد، به جای مهاجم، مهاجم وارد زمین می‌کنم نه مدافع.

این حواشی و مشکلات هنوز ادامه دارد؟
مشکلات و حرف و حدیث‌هایی که گفتم تا بازی با پدیده کشید. قرار شد همدلی‌ها بیشتر شود ولی متاسفانه یک عده دوست ندارند فولاد در آرامش باشد. روزی که من در باشگاه فولاد بود، هیچکدام از این افراد نبودند. من سال ۱۳۷۸ با گروهی از بازیکنان به فولاد آمدم که همه آن‌ها بزرگترین بازیکنان ایران شدند. آن موقع از ما خواسته شد از لیگ جوانان انصراف بدهیم چون شرایط تیم بزرگسالان خوب نبود. ما باید بازیکنانمان را به تیم بزرگسالان می‌دادیم. شرایط به گونه‌ای بود که حتی بازیکنان نیمکت نشین ما در تیم جوانان، نفرات فیکس و اصلی تیم بزرگسالان شدند. آن موقع شاید فولاد ۱۰ هوادار هم نداشت. بعد از فولاد هم به تیم های کارون، دیهیم و استقلال خوزستان رفتم و سابقه کار در کمیته فنی پایه‌های فولاد را هم داشتم.

به نظر می‌رسد دلتان از اتفاقات اخیر فولاد پر است.
من در فولاد تازه وارد نیستم. زمانی که من در فولاد کار می‌کردم، این باشگاه حتی یک زمین تمرین هم نداشت ولی الان این باشگاه چند زمین تمرین و آکادمی دارد. خود من از پایه‌های فولاد آمدم. می‌دانم که مربی پایه چه زجری می‌کشد. برای همین الان هم سر تمرین تمام تیم‌های پایه می‌روم و با مربیان آنها ارتباط دارم. دوست دارم آکادمی فولاد ثمر بدهد. اینکه تیم‌های پایه فولاد همیشه قهرمان هستند، باید بازیکنانش را حفظ کرد و به تیم بزرگسالان آورد. باید از این تیم‌ها هم حمایت شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۹
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
4
پورموسوی چند هفتس میگه این مشکل وجود داره چرا باشگاه برخورد قاطع نمیکنه با اون افراد مگه شرکت فولاد صاحب باشگاه نیست چرا چوب لای چرخ باشگاه می ذارن؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
4
یعنی کیه اون فرد. که تو تیم فولاد سمت داشته. مربی هم نیست. والان تو شرکت فولاد کار می کنه.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
4
سید خواهشا اسم اون نفرات رو بیار که بدونیم کی هستن ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
1
3
نزدیک بازی شدیم دوباره پورموسوی شروع کرد داستان گفتن دنبال بهانست
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
4
سید کارتو بکن هرکی چوب لای چرخ فولاد بزاره نابودش میکنیم
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
2
3
در اینکه افرادی هستند که دوس ندارند تو نباشی شکی نیست چون اولیش خود من هستم که آرزومه همین امروز استعفا بدی یا برکنارت کنن. اینکه افرادی دوس ندارن شما نباشی یه چیز طبیعی یه. آخه پدربیامرز شما یک کار فنی مثبت نداشتی بعد انتظار حمایت میخوای؟ این بازیکن گرفتنت ! این از نپذیرفتن بی تاکتیکی تیمت! این از استفاده نکردن از امیدها و جوانانی که تو تدارکاتیها تمام گلها رو میزنن ولی اصلا بهشون بها ندادی که هیچ تاز ه فرستادیشون تیمهای پایه! لااقل تو گرفتن کادرفنی رفیق بازی رو میذاشتی کنار! یه نیمکت رفیق و آنالیزور کنارهم چیدی از خودت بیسواد وبیرزومه تر که چی بشه؟ میخوای جمعتون جمع باشه؟ با هم بریدمسافرت وزیارت و... پدر بیامرز استعفا بده . پولت رو هم تا آخرش بگیر. بنده تازمان بازی با پیکان باوجود ضعف فنی ات حمایتت کردم ولی بعداز باخت به پیکان و اون حرفهای قلدر مآبانه که علیه منتقدان هوادار زدی ازچشمم افتادی. در ضمن این حرفهای بچگانه رو بزارکنار که هرکسی که خوزستانی باشه رو حمایت میکنیم و اون رو به فولاد میاریم! مگه فولاد جای اخراجیهای سرخابیها و یه مشت بی تعصبه که اول فصل اس اس میکردن حالا چون دیدن علی آباد ده کوره ای هستش میخوان برگردن؟ بازی با پارس آخرین بازی تو ودوستانت هستش ،مابرد اونهم بابازی تهاجمی میخوایم. برو کنار وبذار فولاد برای سال آینده استارتش رو با یک مربی اروپایی و درجه یک استارت بزنه. شما کلاس فولاد رو آوردی پایین .استعفا استعفا استعفا
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
1
4
کی هست اون نامرد که می خواد فولادو خراب کنه اقا سیروس اسمش رو بگو تا خار و ذلیلش کنیم کسی که دشمن فولاده واسه چی شرکت فولاد بهش حقوق می ده!
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
4
با عرض سلام و خسته نباشید به اقای پورموسوی متاسفانه این مسایل باعث ضربه زدن به تیمهای خوزستانی شده هرکدام بنوعی جلوی پیشرفت تیمهایمان را گرفته اند مثلا اقای کمالوند در صنعت نفت از سنگ اندازی ها گلایه مند است اقای ویسی در استقلال خوزستان مشکلاتی برایش درست می کنند اقای فکری را کمیته انضباطی سه بازی از مربیگری نفت مسجدسلیمان محروم کرد در فولاد خوزستان متاسفانه 3 سال است همین مسایل دیده می شود این اقایی که اشاره کردید صدای اقایان سعداوی و اسکوچیچ را در آورد و امسال صدای شما را در آورد در صورتی که می دانیم حامی او جناب مدیرعامل باشگاهست در عجبم ایا در شرکت عظیم فولاد خوزستان هیچ مدیری توان برخورد با این اقا را ندارد که 3 سال به فولاد ضربه زده و کماکان بصورت ناجوانمردانه از پشت به تیم خنجر می زند
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
4
خدا لعنت کند کسی که مشکل ساز است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
4
به امید باشگاه نباش که بخاد برخورد بکنه هرچی میکشیم از دست مدیریته یه مساله ساده نمیتونن حل بکنن تبدیل به بحران میشه
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
1
2
فولادشهراهواز اولا فولاد اسمش مشخصه فولاد خوزستان دوما شما خبر نداری چرا قضاوت میکنی رکن اصلی یک باشگاه مدیریتشه وقتی مدیریت ضعیفه باشه قطعا تیم هم ضعیفه چرا زمانیکه دهکردی بود فولاد تواوج بود ما تو عرصه ورزش مسئولی نداریم ک ازحق این استان دفاع کنه هیچ جای کشور اقتصادمقاومتی پیاده نشد اژدری ومسئولین خوزستان تو منبع کشور پیادش کردن
فولادی اصیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
3
ماشاء الله پور موسوی در مصاحبه کردن همیشه آماده است مگر بازیکنانی که رفتند سرمایه باشگاه نیستند که امثال گلزاری و زلییکانی غیربومی بی کیفیت را اوردید متاسفانه شما هیج محبوبیتی ندارید
فولادی تا ابد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
3
0
اقای فولاد شهر اهواز شما یکی از اون مسئولین هستید که دنبال خراب کردن پورموسوی و تیم بزرگ فولاد هستید .از تمام کسانی که اینجا نظر میدهند میخوام که به حرفهای این آقا توجهی نکنند و این آقا فقط وفقط دنبال خراب کردن تیم و حاشیه درست کردن است
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
1
3
خانم سارا! ولی همین پورموسوی در مصاحبه ای نیست که از اژدری حمایت نکنه !چشمانتون رو بازکنید لطفا. اژدری و پورموسوی مسائلی پشت پرده دارن برای پیشبرد اهدافشون . البته پورموسوی فقط بدنبال پول فولاد و اژدری برای نابودی فولاد ولی فعلا به همدیگه دارن کمک میکنن چون برای پیشبرد اهدافشون به هم نیازمندند.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
1
2
وقتی تیم پنجم جدوله چ دلیلی داره تیم و مربی و بازیکن رو به حاشیه ببریم
درسته نقاط ضعف هست که به امید خدا تو نیم فصل حل میشه
ای کاش از سه تیم خوزستانیه لیگ حمایت بشه و هوادارا بیشتر تحمل داشته باشن
تیم فوتبال یه روزه ساخته نمیشه پس باید به مرور بهتر و بهتر بشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
3
شخصی که پورموسوی علیهش صحبت کرده آقای ... هست هرچی بدبختی این چندسال فولاد داشته از این بوده تمام معافیتهای جعلی و حاشیه سازی و جنجال و ..... امیدوارم به حق همین ایام مجازات اعمال ناجوانمردانشو تو همین دنیا ببینه بیش از 10 بازیکن جوونو بدبخت کرد با معافیتهای جعلی چندسال تو فولاد خورد و برد و میلیاردر شد ولی دست از سر فولاد برنمیداره
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
3
کاربران عزیز دیدگاه های شما فارغ از اینکه چقدر با واقعیت مطلب و اوضاع واحوال موجود در تیم فولاد و علایق شخصی نسبت به فرد یا افراد منطبق باشد هرچند که سابقا نسبت به استطاعت فنی سرمربی و حامیان ایشان نقدهایی چه ازناحیه بنده وچه دیگر دوستان وهواداران صدیق تیم همیشه محبوب وبزرگ فولاد صورت پذیرفت اما در شرایط کنونی به اعتقاد من سرمربی که بااین همه ضعف ها وکارشکنی ها فقط گفتاری ضمنی داشته باشد، دو حالت دارد: یا اینکه تمایل به حفظ کرسی دارد ویا اینکه همراه با کارشکنان تیم است.
تمام هواداران فهیم فولاد مستحضر وعلم کافی و وافی دارند که عامل ومنشا اصلی بحران فولاد وتبدیل آن تیم باشکوه وبا تمام ساختار تعریف شده آن که به همت فولادمردان واقعی تحقق یافته بود به این تیم که حدودا سه سال است که خون دل آن رامی خوریم مدیریت مفتضح وناکاردان است چرا آقای سرمربی دراکثر مصاحبه های خود که اکثرا حاوی مطالب تاییدکننده در قبال تصمیمات مدیریت است اظهارنظر و موقف نموده است؟
بنابراین این همان بازی با افکار عمومی است که ماحصل آن توهین به شعور و درایت هواداران عظیم فولاد ومشاعر سلیم ونزیه آنان است در نتیجه مضاف براینکه ازحیث فنی قافیه راباخته وحرفی برای گفتن تاکنون برای فولاد عزیز نداشته بلکه رفتار وگفتار ایشان همانند برخی از سرمربیان قبلی است ومصلحت فولاد فدای تعلقات ومنافع شخصی شده است.
ومن الله التوفیق...
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
1
3
راما: از زاوایه دیدشما درسته ولی قبول کنید این نگاه عامیانست عزیز. فولاد تیم بدون رزومه و فقیری نیست که من وشما باز دنبال این باشیم که پورموسوی بخواد برامون سنگ بنایی جدید بگذاره. فولاد دارای زیرساخت، تمکن مالی، نیروی انسانی، آکادمی قوی، زمینهای تمرین و تکنیک و... هستش که هر مربی صاحب فکر و برنامه براحتی درهمون اول فصل میتونه دراین لیگ درپیت و سطح پایین ایران خودش رو نشون بده. متاسفانه بعضی از هواداران چشمانشون رو بروی واقعیت بستند ودارند به فولاد مثل سیاجامگان وپدیده و گسترش نگاه میکنند. در حالیکه فولاد 2 قهرمانی لیگ برتر داره و کلی جوون که هرتیمی آرزوشون رو دارن. بابا چشمانتون رو باز کنید . هر مربی میاد فولاد میگه ما اول راهیم و جونگرایی رو بهونه قرار میده. دروغ و نیرنگ تا چه حد. اون از اسکو، اون از سعداوی و اینهم مربی بیسواد بومی پورموسوی. آقا تو رو خدا پول این رو کامل با پاداشاش بدید و با اخراجش کنید. یکی نیست بگه آخه کدوم جوون را رو کردی. شما هرچه پیرمرد و مصدوم و رفیق رو دور خودت جمع کردی فقط برای اینکه اینا تو فضای مجازی حمایتت کنن . ده ها جوون به انتظار بزرگسالان نشستن آقا باز رفته دنبال بیت سعید. شما 3بازی نجاریان و هدایتیان و کی شمس (که 10دقیقه بازی یک گل هم زد) و.... رو بازی بده ببین چقدر تیم باطراوت میشه. دوستان، هواداران، خواهش میکنم یک لحظه از گفتن واقعیت برعلیه این مربی بیسواد پول ندیده غافل نشید. استعفا دهید لطفا
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
1
0
به امید خدا سید با قدرت به کارش ادامه میده و توجهی به یک عده قلیل و سنگ انداز کاری نداره بعد از قهرمانی فولاد الان بهترین تیم رو داریم...
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
1
اقای فولاد شهر اهواز سلام فکرکنم منظور اقای پورموسوی را کامل متوجه نشدید. انتقاد طبیعیه اکثر هوادارا از بازی دفاعی فولاد راضی نیستن خودم انتقاداتی به نحوه بازی تیم دارم منتهی بحث جناب پورموسوی روی اشخاص خاصیه که تا پارسال در تیم فولاد بودن و فعلا تو شرکت فولاد فعالیت دارن بواقع حقوق بگیر مجموعه هستند و علیه فولاد شیطنت می کنند. این افراد با جنابعالی که هوادار فولادی و منافع شخصی نداری از زمین تا آسمون تفاوت میکنند.
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
1
1
ممنونم جناب آقای رسولی! متوجه شدم عزیز سخنان پورموسوی رو . اون عده قلیل که ما تقریبا میدونیم کیا هستن و سال قبل هم با سعداوی مشکلاتی داشتن و روی نیمکت هم بودن! ولی بپذیریم این صحبتهای پورموسوی فرار روبه جلو هستش والا من وتمام منتقدین هوادار که ماهم با اونها مشکل داریم. از جمله چند لیدر بداخلاق و بددهن. که بایستی از مدیران فولاد سوال بشه چرا فولاد که درتمام زمینه های ساختاری کارکرده ولی در زمینه فرهنگ لیدرها این قدر افتضاح و شرم آوره.خلاصه بگم: پورموسوی اگر هرچه سریعتر خودش کنار بره بسیار زیباتره تا اینکه حیا کن و رها کن بشنوه. پنجم جدول با فولاد هم میتونه رزومه خوبی براش باشه. ولی هم من میدونم وهم شما دوست عزیز که پورموسوی اصلا وابدا مال فولاد نیست. فولاد بااین ساختار یک مربی بزرگ اروپایی میخواد . تنها مربی بومی ویسی خوبه. من واقعا دوس ندارم ورزشگاه فولاد امسال افتتاح بشه. چون زمان افتتاح دوس دارم فولاد در اوج قدرت باشه نه در تحقیر و ذلت که متاسفانه الان اینطوره.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
1
با تشکر از نظر دوستان
یه مطلب رو خواستم یاداوری کنم که هر مربی سبک خاص خودش رو داره و پورموسوی هم همیشه مربی بوده که تمرکزش رو دفاع و ضد حملست
این سیاست فوتبالی ایشونه.تیمی که بسته هم برا همین روش بسته شده و به نظرم تا الان موفق بوده شاید اگه تهاجمی بازی میکرد الان اینجای جدول نبود پس اجازه بدیم الان تفکراتشو پیاده کنه چه بسا نیم فصل دوم تیم بهتری بشه
هر چند انتخاب مربی به مدیریت برمیگرده و اولرفصل باید بهترین تصمیم گرفته میشد
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
1
0
سید مجبور شد اینجور تیمو ببنده....خودم شخصا اتفاقی ی جا سیدو دیدم .....سرمربی خوب باشخصیت و کار بلدیه....این اقایی ک میگه من تهران ساکنم و استقلالیه ...از کجا میدونی لیدرا کین و بد دهنن?????اقای استقلالی اگر حرفی داری بیا جایگاه فولادیا...ورزشگاه غدیر...
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
1
0
نگاه کن دایی تو حرفای قبلت با بعدت متفاوتن....هواست باشه....سید مرد با شخصیت و کار بلدیه.... ما مخلص هوادارا فولادیم....انتقاد کنندگان بدونید ک اصلو فراموش کردین چسبیدین ب فرعی....مدیریت...فقط مدیریت.....سید دستش خالیه....هر جور بود تیمو بست.
پولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
1
0
درجواب فولاد شهر اهوازسید مربی خوبی هست اگر سید نیومد یکی مثل گل محمدی یا قلعه نوعی می آوردن هنوز فولاد شرایط خودش هنوز پیدا نمی کرد سید عالی هست ادامه بده اون نفرات کاری نمی تونن نمی کنن
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
1
1
درود بر فولاد شهر اهواز واقعا نظریات شما کارشناسانه هست. پور موسوی میدونه جایگاهش در خطره داره شلوغ بازی میکنن. پور موسوی میخواهد مربی فولاد بمون باید سه چیز رو در نظر بگیره 1،استفاده از جوانان آکادمی. 2.بازی زیبا. 3،نتیجه گیری... وسلام
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
1
آقای حلب! بنده یکبار در کرج و یکبار در ورزشگاه پاس تهران لیدرای فولاد رو دیدم . البته من خوزستانی واقوام وبستگانم تا دلتون بخواد در اهواز و ... دارم و بارهای به تختی اهواز برای بازی فولاد، قدیما رفتم (به غدیر هنوز نرفتم). ولی خدا رو شاهد میگیرم در کرج یکبار آقای (ف) لیدر فولاد رو دیدم که با یک سرباز وظیفه بسیار بیگناه ومعصوم درگیر شد حرفها وفحشهای زننده این لیدر من رو از رفتن به ورزشگاه که هیچ حتی از هواداری فولاد مایوس و پشیمان کرد. وقسم میخورم در آن مجادله حق با سرباز بدبخت بود . ولی چنان لیدر فولاد ایشون رو به باد ناسزای زشت وزننده گرفت که هنوز که هنوزه یادآوری اون فحشها مرا مکدر میکند. آیا مسولین فولاد از شخصیت این فرد بددهن وبداخلاق خبرندارند؟ آیا از نوع رفتارهای زشت وزننده این فرد که در هرشرایطی دهنش با فحش وناسزا باز میشود اطلاعی ندارند؟ بابا دست بردارید ؟ چرا سرتون رو مثل کبک زیر برف میکنید؟ والله فولاد از نظر بحث لیدرها بایستی بطور کامل پاکسازی بشه. یعنی چی یه فرد که حقوق بگیر باشگاه فرهنگی ورزشی هستش علنا و حتی جلو خود مسولین فولاد یه سرباز رو به باد ناسزای زشت وزننده گرفت ولی همون لیدر حتی یکبار پاسخگو نیست ودست ازپا درازتر بازی بعد میخواد هواداران رو روی سکوها هدایت کنه. میخوام اون روز نباشه که هوادار بخواد با رهبری این فرد برای فولاد شعار بده وشادی کنه. شخصا اعتقاد دارم هواداران فولاد بایستی در نظراتشون بر علیه این مربی بیسواد و اژدری خائن گوشه چشمی به این لیدرای پولکی این چنینی هم داشته باشند چون این افراد با ترس وارعابی که روی سکو به هواداران منتقل میکنن تا حالا اجازه شعار بر علیه پورموسوی که هیچ حتی اجازه شعار بر علیه اژدری ندادند. چون شعار برعلیه اینها یعنی قطع شدن جیره ماهیانه وحقوق. امیدوارم هواداران این هفته ورزشگاه رو پرکنن واز دقیقه اول بازی شعار برعلیه نابودکنندگان فولاد رو در دستور کار خود قرار بدهند.
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
جایی ک لیدرا هستن باید همه تشویق کنن...اگر میخوای,دس ب سینه بشینی برو جای خلوت ورزشگاه...حتما اون سرباز تشویق نمیکرد... من کاری ب حقوق ماهیانه کسی ندارم....اما قانون و عرف میگه میخوای تشویق کنی برو اونجا ..میخوای ساکت بشینی برو جای خلوت... والله ن پولی در میونه ن قمریی....ب عشق فولاد از دقیقه اول تا نود فقط فولاد تشویق میکنیم و اقا سید...اقای پورموسوی بد... اوکی... پ اسکوکیچ چی؟ پ سعداوی چی؟ همه بد؟ چیزیو ک نمیدونی نظر ندین.... اقای پور موسوی بهترین سرمربیه...
فریدون قنبری
|
United States of America
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
خوشبختانه هواداران فولاد فهم فوتبالشان بالاست ومراقب هستند آقای پورموسوی همه میدانیم شما مربی بادانشی هستی اخلاق مداری درذات شماست .لطفا همه درایت خودرا برای نظم وتمرکز تیم بکار گیرید یقین بدان همیشه وهمیشه حمایتت میکنیم.میدانیم فرصت میخواهی تافولاد رابه جایگاه خود که همان قهرمانی ست برسانی البته تیم کم هزینه بومی جوان فولاد خوزستان فرصت میخواهد امسال خودتان را درپنج تیم برتر نگه دارید سال آینده اما قهرمانی میخواهیم .قهرمانی...به امید خدا