به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورموسوی: حفظ بازیکنان در شرایط بازی سخت است

پورموسوی: حفظ بازیکنان در شرایط بازی سخت است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که شکست دادن پارس جنوبی برای این تیم دور از دسترس نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با تسنیم درباره شرایط فعلی تیمش گفت: وضعیت تیم ما بد نیست، اما تعطیلات لیگ برتر آزاردهنده است. این تعطیلات باعث می‌شود تا کار ما سخت‌تر شود، چون حفظ کردن بازیکنان در شرایط مسابقه بسیار سخت است. وقتی بازی‌ها برگزار نمی‌شود فوتبالیست‌ها آن انگیزه همیشگی را ندارند و ممکن است مصدوم شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود: الان شرایط آب و هوایی اهواز بهتر است و اگر می‌خواستیم در خارج از استان اردویی برگزار کنیم طبیعتاً این موضوع هم سختی‌های خاص خودش را داشت. ما تلاش می‌کنیم تمرینات را ادامه دهیم و آماده بازی با پارس جنوبی شویم.

وی در مورد تقابل تیمش با پارس جنوبی در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم و در زمین خودمان کار آسانی در پیش نخواهیم داشت. با این حال تلاش می‌کنیم یک بازی محکم انجام دهیم و سه امتیاز این مسابقه خانگی را بگیریم.

پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: پارس جنوبی بازیکنان خوبی دارد که چند سال است کنار یکدیگر بازی می‌کنند. البته بازیکنانی مثل نانگ، سالاروند، صالحی، زبیدی و امید سینگ شاگردان من بودند و من از پارس جنوبی شناخت کامل دارم. شکست دادن آنها دور از دسترس نیست و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
2
پورموسوی ما فقط شکست پارس جنوبی رو میخوایم
بهیچوجه نباید اجازه داد پارس جنوبی تو ورزشگاه احساس آرامش کنه.فوتبال جنگنده و هواداران خون گرم رو داریم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
2
اقای پورموسوی هواداران فولاد ازجنابعالی فقط خواهان اولین شکست پارس جنوبی وثبت ان درجدول هستند.چون تاکنون هیچ تیمی نتوانسته این خط تیره درجدول راپرکند.واین کارتوسط فولاد باید انجام بگیرد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها