به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
تعداد نظرات: ۶۱ نظر

انتقاد شدید مدیرکل از سرمربی و سرپرست استقلال

حیدری: ویسی و بازیکنان اگر می‌خواهند بروند

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: اگر کسی نمی‌تواند در این شرایط کار کند می‌تواند برود حتی عبدالله ویسی.

به گزارش خوزستان اسپورت، افشین حیدری در گفت‌وگو با فارس در مورد اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان گفت: سرپا ایستادن استقلال خوزستان مدیون زحمات دکتر شریعتی استاندار خوزستان است. او کمک زیادی به تیم کرده است و تا به امروز 20 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است بقیه اتفاقات فرافکنی و شلوغ کردن الکی است. من از مسئولان باشگاه خواسته‌ام با این اتفاقات برخورد کنند از طرف وزارت و استانداری مشکلات پیگیری می‌شود.

وی افزود: استقلال خوزستان بخشی از پیکره گروه ملی است این باشگاه در مرحله گذر است و برخی رفتارها شلوغ‌بازی بی‌مورد و فرار روبه جلو است که این رفتارها درست نیست. از مسئولان باشگاه خواسته‌ام با این اتفاقات برخورد قاطعی داشته باشند هر کسی احساس می‌کند نمی‌تواند در این شرایط بماند حتی اگر عبدالله ویسی است می‌تواند از تیم برود. ما نیازی به این نداریم فردی فراتر از مسئولیت خود رفتار کند. کسی که وظیفه‌اش کار در حوزه فنی است چه کسی گفته برود و با اسپانسر مذاکره کند. مسئولیت این امر با ما است. پشت‌سر تیم هستیم و امور را پیگیری می‌کنیم.

حیدری با انتقاد از مصاحبه اخیر سرپرست باشگاه یادآور شد: سرپرست باشگاه به چه دلیل مصاحبه می‌کند و از سیاست‌های دولت انتقاد می‌کند. این مسئله ربطی به آنها ندارد که در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس چه اتفاقی می‌افتد. مسئولان باشگاه دیگر حق صحبت ندارند و به باشگاه گفته‌ام بازیکنی که دلش نمی‌خواهد بماند می‌تواند برود. همانطور که بعد از دیدار مقابل ذوب‌آهن و شکست سنگین در این مسابقه جریمه شدند، کسانی که مشکل‌ساز شدند جریمه خواهند شد، کسی حق ندارد برای تیم شاخ و شانه بکشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان افزود: ورزش خوزستان مدیون دکتر شریعتی استاندار خوزستان است. او حمایت‌های زیادی انجام داده و واقعاً از ورزش حمایت می‌کند. همچنین از حمایت‌های مردم اهواز در مجلس جمهوری اسلامی تشکر می‌کنم. باز هم تأکید می‌کنم کسی در باشگاه حق مصاحبه ندارد و فقط یعقوب پیری سخنگوی باشگاه در مورد مسائل تیم صحبت خواهد کرد. در غیر این صورت با این مسئله برخورد می‌کنیم. رفاقت و دوستی جای خودش را دارد و با اعصاب مردم هم بازی کردن کاری ناپسند است که با آن برخورد می‌شود. کی گفته افراد خودشان را وارد تمام موضوعات کنند باشگاه در مرحله نقل و انتقال است و کسی که مالک باشگاه شد اختیار دارد تصمیمات مدنظرش را اتخاذ کند. امروز مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با من به صورت تلفنی صحبت کرد و جویای احوال تیم شد. همه کارها پیگیری می‌شود و قرار نیست افراد مصاحبه کنند و هرچه خواستند بگویند. اخلاق حرفه‌‌ای در ورزش مؤلفه بزرگ شدن است و کسی که نمی‌تواند اخلاق را رعایت کند، می‌تواند از ورزش برود.

حیدری در ادامه یادآور شد: تنها سخنگوی باشگاه حق مصاحبه دارد و ما این مسئله را به همه اعلام می‌کنیم. باشگاه باید نظم و انضباط پیدا کند و تیم بی‌صاحب نیست. کادر فنی و مسئولان باشگاه پاسخگوی مشکلات هستند و انجام مصاحبه فرار رو به جلو است. ما پیگیر مسائل تیم هستیم. مشکلات زیاد است اما این به این معنا نیست هر کسی هرچه خواست بگوید. وقتی خود وزیر موضوع تیم را پیگیری می‌کند این نشان می‌دهد که همه به فکر هستند تمام تلاش ما از ابتدا این بوده که فضای آرامی را در تیم ایجاد کنیم و اجازه نمی‌دهیم کسی این نظم را دچار مشکل کند. از ویسی هم می‌خواهم کار فنی‌اش را انجام دهد و مسئولان باشگاه در قبال مشکلات پاسخگو هستند و ما وضعیت تیم را تعیین و تکلیف می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶۱
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
17
آقای حیدری عزیز با سلام و خسته نباشید باید خدمتتان عرض کنم که شما از نظر قانونی در جایگاهی نیستید که برای باشگاه استقلال خوزستان و بازیکنان و مربیانش تعیین تکلیف کنید. باشگاه مالک دارد و او باید تعیین کند چه کسی سرمربی باشد و چه کسانی بازیکن. این بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان را قهرمان کردند و شادی را به مردم استان هدیه دادند اگر انتقادی میکنند از مدیریت باشگاه خودشان است به شما چه ربطی دارد؟ واقعا برایتان متاسفم که برای خودشیرینی جلوی وزیر ورزش و حفظ صندلی اداره متبوعتان چنین در نقش سخنگوی پرسپولیس و استقلال تهران ظاهر شدید و شمشیر را برای استقلال خوزستان از رو بستید و میگویید چرا اسم سرخابی ها را آورده اند؟؟؟؟ اسم پرسپولیس و استقلال را آورده اند که آورده اند به شما چه ربطی دارد مگر شما سخنگوی سرخابیها هستید یا مدیر ورزش خوزستان؟
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
18
درود بر شرف ویسی مربی زحمتکش خوزستان و تاسف برای مدیران بی لیاقت
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
18
آقای حیدری شما با این مصاحبه باطن خودتونو نشون دادین، شما برین اون وعده های خالی که به مردم دادین رو انجام بدین بعد بیاین علیه سرمربی و بازیکنا مصاحبه کنید به جای اینکه بیاین با بازیکنان مدارا کنین اونها رو تهدید به اخراج میکنین، پس حالا مشخص شد که منظور آقای ویسی از فردی که مانع شد شرکت هفت تپه و آقای موسوی مالکیت تیم رو تقبل کنه شمایید، آقای حیدری خواهشا بساطتونو جمع کنید وبرید ما مدیر کل ... و بی تعصبی مثل شما که طرفدار دشمن ترین تیم های خوزستانی هست نمی خواییم.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
17
آقای حیدری این هم یادتون باشه که اگه تیم سقوط کنه که متاسفانه احتمالش هم زیاد هست، متهم ردیف اول شمایین و ما مردم خوزستان به هیچ وجه از شما نمی گذریم، آقای حیدری با این مصاحبه تون دل ما طرفدارا رو ریز ریز کردین شما دارین پول این استانو میخورین بعد میرید از تیم های تهرانی حمایت میکنید،از آقای شریعتی خواستار رسیدگی و عزل آقای حیدری از مدیر کلی و آمدن فردی دل سوز برای ورزش خوزستان هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
17
چی میگی اقای حیدری واسه خودت وجدانا تو خوزستانی هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
16
توی مطالب قبلی چند بار نظرمو نوشتم بصراحت اسم افرادی اوردم ادمین منتشر نکرد گفت نمیشه اسم افراد بیارید الان بدون اسم مینویسم امیدوارم منتشر بشه!
یک استانی هست که مدیرکل ورزشش از وقتی مدیرکل شده افتاده بجون 2 تا تیم که همنام هستن و رنگ لباسشون یکی هست. اون اقای مدیر میخاد هرطور شده مالکیت این 2 باشگاه بیفته دست آقای X و اقای Y که همشهریش و رفیقش هستن و این چندماه خون به دل اون 2 تیم همنام کرده و بقیمت نابودی اونا دست بردار نیست! یه نماینده مجلس هم که با هزینه اقای X و اقای Y تبلیغات انتخاباتشو انجام داده و رفته مجلس واسه صاف کردن بدهیش به این دوتا همشهریشون داره به اقای مدیر کمک میکنه که این اتفاق بیفته.
ادمین من هیچ اسمی از کسی نیوردم خواهشا چاپ کن.
با چندتا از هوادارا هم قرار گذاشتیم توی پیجهامون اسم این افراد و عکساشونو بزنیم تا همه هوادارا بفهمن چه فاجعه ای سره تیمای خوزستانی دارن میارن فقط امیدوارم بقیه نماینده های مجلس استانمون احساس مسوولیت کنن به ما کمک کنن تا این افراد و نقشه های شومشون به مردم معرفی کنیم و با اونا برخورد بشه از طرف نهادهای مسئول
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
15
بس کنید بابا خجالت بکشید آب کارون رفت زندگیمون رفت میخاید همین تیمهایی که داریم منحل کنید واقعا خجالت هم خوب چیزیه حیا کنید شرم بر شما مدیرهایی که برای نشستن رو این صندلی دست بهرکاری میزنید
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
14
ویسی جایی نمی ره. اینجا خونه ویسی و ویسی هاست. کسی که باید بره شمایی که معلوم نیست با کدوم متر و معیار اومدی جای بزرگان ورزش نشستی و احترام بزرگتر رو رعایت نمی کنی
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
14
افشین حیدری مطمئنی خوزستانی هستی؟؟!! دولت از بودجه نفت بدهی ولخرجی های پرسپولیس و استقلال و تراکتور رو متقبل شده، چرا نباید صدای ما در نیاد؟؟ بحث خاک و موسسه آرمان و قطار برقی و بیکاری جوانان جدا (که دولت خودشو به بیخیالی زده) ولی واقعا دولت باید از قهرمان لیگ کشور حمایت مالی بکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
15
سلام ادمین اگ ممکنه رزومه فوتبالی افشین حیدری چاپ کن با سوابق ایشون اشنا بشیم من سی ساله میرم ورزشگاه از زمان جنگ که لیگ اهواز برگزار میشد تا لیگ استان و بعدش لیگهای کشوری که راه افتادن تا الان چنین اسمی افشین حیدری نشنیده بودم توی فوتبال باشه از پارسال اسمشو تو سایت دیدم بعنوان رییس تربیت بدنی استان ایا قبل از پارسال فعالیت ورزشی داشته بازیکن مربی فوتبال بوده یا نه اگر بوده سوابقش چاپ کنید با تشکر
استقلال 70 ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
15
قول هایی که به استقلال اهواز دادی چی شد؟ تیم داره سقوط میکنه لیگ 3 چرا قول هایی که دادی عمل نمیکنی؟ چرا به ما دروغ گفتی؟ نمیدونی دروغ از نظر اسلام گناه کبیرست؟ یعنی مسلمونی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
هوادارای محترم خوزستانی که سوال می کنید چرا فدراسیون حق تیم های خوزستان ضایع می کنه بفرمایید تحویل بگیرید!
این شخص مدیر اداره ورزش و جوانان تبریز و تهران نیست که بخاطر تراکتورسازی و اس و پس تهران با این ادبیات غیر محترمانه به تیم استان ما تاخت و تاز کرده!
باور کنید این شخص مدیر اداره ورزش و جوانان خوزستان است!
از ماست که بر ماست!
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
مصاحبه رو خوندم حالم گرفته شد واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
14
این دیگه کیه بابا عاشق سرخابی جمع کن شما کی هستین دلم میخواد حرفای بدتری به این بزنم ولی خوزستان اسپورت حرفای زشتو نمیزاره واقعا حیفه که محترمانه جواب اینو بدم. سرپرست شریف و متعصب اس خوزستان حرف حق زده اقای ویسیم خیلی بزرگ تر از شماست بهتره قبل اینکه اسم سرپرست و سرمربی تیم خوزستانو بیاری کمی فکر کنی اقای عاشق تهران
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
واقعا خجالت بکش ! خداییش این پست رو خوندم اعصابم ریخت به هم. خوزستان هر هفته یک اژدری جدید رو میکنه. خوب با این اژدریهاست که ما هرسال سرخورده تر ازسال قبل میشیم. روز به روز فوتبال خوزستان ضعیفتر ازپارسال میشه فقط بخاطر چنین مدیران بی تعصب هستش. ویسی تمام وقت وفکر وزندگیش رو گذاشته برای پیداکردن اسپانسر ومشکلات مالی، آقا میاد صاف میزنه تو برجکش! آخه تو کی هستی که به این جوان خوزستانی که بازجر وتلاش و بدبختی تونسته خودش رو در فوتبال مافیاهای تهرانی مطرح کنه و برای خوزستان افتخارآفرینی کنه و بعد تو صاف وپوست کنده بهش توهین کنی؟ حرفهای تو، اوج ضعف تو هستش که مشخص کردی، کدوم نهاد غیرفوتبالی امثال تو رو ،روی صندلی مدیریت نشوندن بدون داشتن رزومه وسواد فوتبالی کافی! لطفا استعفا دهید.
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
14
درموضع این اظهارات سخیف که بوی ضداستانی دارد فقط می توان گفت که برای این مردم مظلوم اظهار دلسوختگی می کنم درعین داشتن ثروات الهی لیکن ازهمه چیز محروم هستند حتی مدیران لایق
تهران پرستی هم حدی دارد آقای به اصطلاح خوزستانی
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
متاسفم واس این اقا !! اینو میگن مدیر کل ! افرین استادحیدری تو سر استانت بزن حمایت از سرخابیا بکن .شک دارم ک خوزستانی هستی .اخه این منصب و صندلی چقد مهمه واست ک بحاضرش مردم یه استان مظلوم رو ناراحت میکنی !! کم ناراحتی و بدبختی داریم ما .
برو یکم مدیریت و با تعصب بودن رو از شخصی مثل دهکردی یاد بگیر .
واقعا قدر سرمربیانی مثل سیاوش بختیاریزاده .عبداله ویسی رو باید دونست .از کسی خوشم میاد که بیاد واقعیت رو بگه حتی اگ جایگاش از دست بره .
جای ویسی بودم همه چیز رو میگفتم حتی اگه اخراجم کنن .والا بخدا. زمین به اسمون نمیرسه گه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
اقاي مديرورزش خوزستان چراوعده دروغ دادي هم به استقلالو اهوازو خوزستان
صادق
|
United States of America
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
اقاى مدير كل ورزش استان خوزستان هفته ى پيش مصاحبه ى راديويى داشتيد كه گفتيد مشكل استقلال صنعتى حل شده هفته آينده همش در اختيار استقلال اهواز است آن قدر وعده ى دروغ دادى چرا؟
آقاى همایون يوسفى چكار كرده براى فوتبال خوزستان ايشون هم وعده هاى دروغ داده به هيچ كدوم از وعده هاش عمل نكرد كه اسم ايشون رو در مصاحبه اوردى
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
14
چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
این یعقوب پیری کی هست در چه حدی هست که حیدری گفته تنها پیری حق حرف زدن داره مگر اینجا دیکتاتوری هست که سرمربی و سرپرست حق حرف زدن نداشته باشن اتفاقا یعقوب پیری نه میشناسیم نه قبولش داریم ما فقط سرمربی و سرپرست و بازیکنا رو قبول داریم اینایی هم که شما تایید میکنی حتمن حرفایی که بشون دیکته میشه تحویل میدن همین اقای پیری قبلا حرفاشو تو سایت خوندم هرچی گفته برعکس بوده بخاطر همین ایشونو قبول نداریم و حرفاش هیچ ارزشی نداره ولسلام
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
کسی که باید جمع کنه بره‌ تو هستی بی لیاقت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
به به افشین خان حیدری چه عجب مشتاق دیدار اقا افشین چی شده اینجور عصبانی هستید این حرفهای مالی و نداشتن پول که از پارسال بوده چیز جدیدی نیست خدای نکرده چیز بدی سرمربی و سرپرست استقلال گفتن که شما رو اینجور عصبانی کرد نکنه کسی علیه تیمهای طهرانی محبوبت حرف زده هان؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
استان مارو افراد نالایق پر کرده فقط تو زمینه ورزشی اینجور ادما رو صندلی مدیریت نیستن بلکه تو تموم ارگانها از این جور ادما هستن واقعا از بس عصبانی هستم نمیتونم حرفمو کامل بنویسم فقط میتونم بگم لطفا از استان ما برو بیرون ما نیاز به ادمای دلسوز و متعصب داریم البته ایشون برن تهران پستهای کوچیک هم بهشون نمیدن اینجا بهش مدیریت دادن بجای شکرگزاری به تیم استانش حمله میکنه
بابادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
14
جناب حیدری با این اظهارات ضد خوزستان دیگه جایی بین ما نداری از امروز اگه کسی ازت پرسید بچه کجایی شرافتن بگو بچه ناف تهرونم
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
13
باید با همچون افرادی برخورد بشه نباید بزاریم راحت سهمیه استان کمتربشه استقلال خوزستان علاوه براینکه قهرمان شد ومردمو خوشحال کرد جوونای بااستعداد خوزستانی رو ب فوتبال کشور معرفی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
14
بجا مصاحبه علیه ویسی و بازیکنان با غیرت و شرافتمند استقلال خوزستان وظایف خودتو انجام بده یه تانکر آب سرد توی ورزشگاه نمیذاری تو اوج گرما تابستون می رفتیم تا غدیر از تشنگی هلاک می شدیم باید آب جوش می خوردیم صندلیها ورزشگاه پره خاک نمیشد رو صندلی بشینی از بس کثیف بودن یه سرویس ایاب ذهاب برا هواداران نذاشتی مثل بقیه استانها که سرویس میذارن اصلا اقا کمک و حمایت پیشکش خودت شما به کدوم وظیفت درست عمل کردی که حالا طلبکار شدی کجا بودی وقتی این بازیکنای باغیرت پوزه پرسپولیسو بخاک مالیدن اردیبهشت 95 جام قهرمانی تو اهواز بالا بردیم کجا بودی کدوم اداره کار میکردی این چن وفته اومدی تو ورزش یه پستی گرفتی فک کردی ارباب هستی و جامعه ورزش رعیت هستن به ولله که اگه ورزش ایران رابطه حاکم نبود جنابعالی مدیر اداره ورزش یه روستا نمی شدی چه برسه به ورزش خوزستان که معروف به مهد ورزش ایران و متاسفم برای نمایندهای استان که سکوت کردن و حرفی نمی زنن اما بهرحال نیاز به همین مردم پیدا می کنن وقت انتخابات بعدی جواب این سکوتشونو می گیرن انشالله
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
14
آقای حیدری اندکی آرام! ما اگر چه محرومیم اما در خواب نیستیم! خوزستان سال هاست در زجر و تبعیض است و مسبب این محرومیت نیز مسئولینی از جنس شما هستند که تنها به فکر مصالح شخصی و گروهی خود می باشید.
یادتان باشد زندگی در گذر است و همه فانی هستیم آنچه می ماند بزرگی و خوبی است. پس بزرگوارنه رفتار کن آنگونه که مردم استانت با افتخار از تو یاد کنن. کاری نکن که حتی از آوردن اسمت هم خجالت زده شوند.
به نظر من برای جبران مافات، همین امروز از مردم خوزستان، عبدا... ویسی، سرپرست و بازیکنان استقلال خوزستان عذر خواهی کنید.
خوزستان بیدار است.....
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
14
سلام خدمت همه دوستانی که پیام دادن و به درستی انتقاد کردن متاسفانه دیکتاتوری در ورزش هم رخنه کرده ومسولین فکر میکنن در هر پست مقامی که هستن هر کاری یا هر حرفی میتونن بزنن ما به شما اجازه نمیدیم که با این لحن صحبت کنید کی گفته بیان مشکلات جرمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
آقای حیدری بخاطر موقعیت و پست مقامت تهدید نکن دیگه بدتر از سینمارکس، جنگ، اوارگی، و گرد خاک ، خشک شدن رودخانه ها استان که بلا سرمون نمیتونی بیاری که ما مردم دیگه هراسی نداریم عادت کردیم، اما مردم چیزی نمیگن خدا که خودش شاهد هست
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
اگر اقای شریعتی واقعا از ورزش حمایت میکند بآید این فرد نالایق را از سمت مدیر کل برکنار کند
اقای حیدری با خودشیرینی کردن برای استاندار سعی نکن ویسی رو تحت فشار قرار بدی.هزار مشکل وجود داره و کلی بدهی ها جمع شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
متاسفم واسه ی مدیرانی مثه شما ک میزارید تیم های تهرانی حقه خوزستانو بخورن زنگ زده ک زنگ زده بایه تلفن مگه مشکلاته تیمو حل کرد همونطوری ک تونست طلب استقلال و پرسپولیسو بده میتونن طلبه اس خوزستان ک سره یک صدم طلب استقلالو پرسپولیسه رو بدن ولی نمیخوان سهمیه ی خوزستان بیشتر بشه شهرداری ماهشهرو نابود کردن از اون طرف نفت مسجد سلیمانم تا بیاد لیگ مشکلاته مالیش شروع میشه امسال قطعا ی تیم خوزستانی سقوط میکنه تا جاش ی تیمه خوزستانیه دیگه بیاد بالا
اهوازی
|
Germany
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
14
وقتی که شما توانستید از حقوق شش ماهتان گذشت کنید، بعد صحبت کنید !
امجد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
14
سلام.آقای ویسی شما برای ما خوزستانیها ثابت شده اید..یادمان نمی رود که شادی رو با قهرمانی اس خوزستان به خیابانهای خوزستان آوردید ،و نفسهای به ستوه آمده از گرد خاکهای بی محل را گرم‌نگه داشتید...شما بودید که ثابت کردید کمکان خوزستان علارغم بی مهریهای فراوان حرف اول فوتبال را در ایران طتین انداز می کند...
اما آقای حیدری عزیز شما بجای اینکه سعی در خاموش کردن صداهای برخواسته از تبعیض فی مابین تیم های پایتخت و استانمان را دارید،سکوت اختیار کنید!
بگذارید دردمان را فریاد کنیم ما هم تیم مان را دوست داریم..ما هم به عشق این تیم زنده ایم...
حرف آخرم..آقا عبدالله شما باش فقط و فقط بخاطر خوزستانت..فقط و فقط بخاطر مردم رنج دیده خوزستان قهرمان‌که ...ما هم از جانمان مایه می گذاریم تا خلاء بی مهریهای شده را جبران کنیم..
ما استادیوم‌را پر خواهیم کرد تا ثابت‌کنیم تنها نیستی..
از طرف:بچهای شهرستانهای اهواز-کوت عبدالله و باوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
13
2
سلام
چی شده
آقایون تا دیروز حیدری خوب بود که پول برای استقلال گرفت حالا که گفته هرکسی کار خودشو انجام بده بدشد!!!
۷بازی ویسی باخت آورد کی حمایتش کرد وایستاد پای ویسی
حالا بد شد!!!
تیم کی بسته
حیدری چکار سرخابی ها داره
حیدری گفته کار تخصصی خودتون انجام بدهید بد شد!
واقعیت که تمام این شلوغ کاریها برای نتیجه های بد است.
پاسخ ها
فرشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
سلام شما خودتو ناراحت نکن
ضمنا پول به استقلال خوزستان رو شرکت هفت تپه داد نه استاد حیدری. استقلالم کلا 5 تا باخت داره نه 7 تا!
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
14
فقط میشه تاسف خورد که خوزستان بودجه کل ایران رو تامین میکنه اونوقت شهرای مشهد، تبریز، اصفهان دو تیم دارن ولی اهواز نمیتونه دوتا تیم داشته باشه..
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
14
تا امثال حیدری در راس مدیریت ورزش خوزستان باشن مشکل ورزش خوزستان بخصوص استقلال خوزستان و اهواز حل نمیشه، مدیریت ورزش تبریز و تهران با چه نفوذ و قدرتی توانستن دولت را مجبور کنن تا مشکلات مالی تراکتور و پرسپولیس و استقلال رو حل کردن ولی این آقا(حیدری) میگه کسی حق اعتراض نداره که برکنارش میکنم. تو چکاره هستی که میخوای برکنار کنی؟ خودت باید برکنار بشی.
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
15
خوزستان هرچی زجر می کشه ازاین مدیران بی لیاقت میکشه،نمیدونم چی بگم جز حسرت
سجادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
11
3
صحبتات صد در صد ددسته اقای حیدری
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
10
با سلام،در این مصاحبه داره میگه وزیر ورزش، استاندار نمایندگان مجلس پس مردم این وسط چی شدن؟
خوشگفتار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
9
با کمال تأسف باید بگم در شأن یک مدیر نیست که با این ادبیات تهدید به برکناری میکنن جالبه که چطور بازیکنان وکادر مربی اعتراض به حق حقوقشون میکنن باید اخراج بشن اما مسولین بلند پایه که کوتاهی وکمکاری بکنن اتفاقی نباید بیفته واشتباه غیر عمد بوده و کسی جواب گو نیست، این چه عدالت چه مدیریت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
10
ویسی مرد حق وحقیقت است شما کت پوشیدی ادعای تاج برا ورزش خوزستان درمیاری خیلی تخت گاز میری خودت خوب می دونی هوای خوزستان همیشه آلوده هست علتش ازخودت بپرس چرا؟
توباشگاه چخبره
|
United States of America
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
2
8
اقا گاز دادین نیشکر دارین ایتا نمیشه اسم یه شرکت کشتیرانی رو بزنین رو سینتون من موندم اینهمه گنج توخوزستان ویسی رفته طهران دنبال اسپانسر تازه پول بردهای اسیایی کدوم گوری رفت معلوم نشد چی شد
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
10
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواستم عرض کنم جناب اقای حیدری عزیز واقعا و واقعا به حاله خودم تاسف میخورم که یک خوزستانی هستم... اخه چسبیدن به صندلی و میزه مدیریت به چه قیمتی؟؟؟؟ اقای حیدری هیچوقت یادم نمیره در جمع هواداران استقلال واقعی و ۷۰ ساله اهواز حاضر شدید و قسمه تک فرزنده پسرتو دادی که مشکل تیمو حل میکنید ولی کو؟؟؟؟؟ چی شد؟؟؟؟؟ تمام حرف ها و صحبت های شما برای چسبیدن به میزه مدیریت هست... تا زمانیکه چنین مسیولینی در استان خوزستان مدیریت میکنندد هیچ گاه این استان در هیچ زمینه ای جون نمیگیرد.... انسان باید به روزی که میخواهد در یک متر جا بخوابد فکر کند خوزستان اسپرت خواهشا چاپ کنید
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
10
حرف حق همیشه تلخه اقای مدیر کل.....ج داره اما ج سر بالا....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
8
0
باعرض سلام وخسته نباشيدآقاي ويسي شماكه گفتيدكه بيست درصدقراردادبازيكنان پرداخت شدآياميدانيدهمين مبلغ پرداختي حداقل نزديك به صدميليون تومان هست اماتيم فقيروپرطرفدا استان وتيم اول خوزستان استقلال اهواز٧٠ساله ازاول فصل مسابقات دسته دوكشورتاحالايك ريال پرداختي بااين كه قرادادبازيكنانشون خيلي به مراتب پايين هست دريافت نكردن خواهشأآقاي حيدري مديركل محترم به كمك استقلال اهوازباشيداين تيم مردمي وقدمت استان خوزستان وخيلي پرطرفدارازتيم تازه تاسيس استقلال خوزستان هست باتشكر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
9
اره ویسی بايد بره چون داره ازحق بجه ها مصاحبه كرد بايد بره چون شماها بايد دوستاتون بزاريد براي جي خوزستان در فقر هست بدبختي جون شماها کم کاری كردين به اين استان هرجه بدبختی در استان ماهست ان شاءالله روزقيامت بايد حق الناس بديی ومطمئن من يكي تا روزقيامت حلالتون نميكنيم هرجقدر کم کاری كنيد حال كنيد تو اين دنيا ولسلام. موسوي شادكان
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
9
با عرض سلام وخسته نباشید به مخاطبان و دوستان خوزستان اسپرت
جناب اقای حیدری مدیر کل محترم استان خوزستان لطفا به مصاحبه های قبلی خودتون رجوع کنید.
لطفا مدیریت خوزستان را با مدیریت تیمهای اصفهانی مقایسه کنید وببینید که چطور انها مدیرانی دارند که جشن قهرمانی را توی پایتخت میگیرند و چنان از تیمهای خود دفاع میکنند که برای هیچکس پوشیده نیست
اونوقت شما ناراحت میشید از مصاحبه های چند تن از مسولین تیم استقلال خوزستان که چرا اسم تیم های تهرانی را میاورند.
جناب مدیر کل اگر استقلال خوزستان تا همین الانم بخاطر استاندار محترم جناب دکتر شریعتی نبود تیم منحل شده بود که انصافا جا دارد تشکری هم از ایشان داشته باشم.
جناب اقای حیدری ورزش جای عمل است نه قول ومصاحبه لذا تا دیر نشده فکری به حال این تیم خوزستانی کنید
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
9
این صحبت حیدری که می گوید اگر کسی نمی تواند در این شرایط کار کند می تواند برود حتی عبدالله ویسی ؛ پیروی می کند و مطابقت دارد با پاسخ آقای روحانی به اعتراض کارکنان ارتش به پایین بودن حقوق که می گوید : اگر حقوقت کم است خداحافظی کن ؛ کی مجبورت کرده اینجا بمونی ! اگرهم کسی راضی نیست می تواند برود ! برادران به شخصه به دادن حقوق نجومی به فوتبالیست ها مخالفم چون کارگرانی هستند که حقوقشان ناچیز است یا اصلا حقوقشان به تاخیر افتاده ولی حرف حساب این است که چرا قانون برای همه تیم ها یکسان نیست و تبعیض قائلند زیرا سرخابی ها به خزانه بیت المال متصلند و بقیه تیم ها به دنبال پول سرگردانند ؟ اصولا فدراسیون فوتبال که لیگ‎تان درآمد زا نیست و آماتور است چرا به دروغ خودتان را نزذ ای اف سی حرفه ای جا زده اید ؟ به همان لیگ آماتور برگردید و دست سرخابی ها را نیز از پول بیت المال کوتاه کنید .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
10
0
آقای حیدری
من بعنوان یک خوزستانی از شما بخاطر حمایتهاتون از استقلال فراموش نکردیم شما پشت استقلال ایستادید از اروند پول گرفتید از شهرداری اهواز بااون تلاشهاتون یک میلیارد گرفتید
آقای ویسی
کمی یواش پیاده شو باهم برویم مردم خوزستان عاقل هستند شما چقدر نتیجه نگرفتید چقدر باخت آوردید آقای حیدری از شما حمایت نکرد ،صورتجلسه هیئت مدیره برای سرمربیگری سهراب بختیاری زاده را چه کسی لغو کرد ...
قدر شناس باش
ولی ما خوزستانی ها عادت داریم به این رفتارها
آقای روشنایی که بعنوان سرپرست کمک کرد که کارتت صادر شود باآن همه مخالفت ها و...
ولی باید گفت حیدری مدیرکل فعال وپرتلاش خوزستان خدا پشت سر شماست
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
8
آقای حیدری مدیران قبلی پرسپولیس . استقلال و تراکتورسازی بخاطر دلال بازی که پول بیشتری داخل جیبشان بره بدهکار شدند باز هم به ناحق دولت حمایت میکنه آنوقت بازیکنان استقلال اهواز و خوزستان و همه تیمهای استان حرف حق میزنند اینطور برداشت میکنید شما نباید میزاشتید کار به اینجا بکشد پس ضعف از شما هست نه کسی دیگر
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
7
هر چند ک با رفتن ویسی تیم یک قدم به لیگ یک نزدیکتر میشه،ولی اینو بدونید ک دور و وری های استقلال خوزستان دارن تیم رو به حاشیه میبرن،و با تمرین نرفتن و انجام ندادن کارای فنی فردا تیم میره با ی ذوب آهن مانندی ۶تا میخوره..بله آقای حیدری هرچند غیر فنی اما ب دنبال خروج استقلال از این وضعیته،باید بهش حق داد،ولی ویسی تو فوتبال خوزستان تکه تک،نباید رو سر ویسی خراب بشه این ماجرا
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
6
2
هر چند آقای ویسی افتخارمونه...اما جوری ک بنظر میاد،آقای حیدری خیلی منتقد داره،و افراد زیادی بر ضدش هستند،و ۹۵درصد این نظرها فوتبالی نیست،و ما به یک فرد کارآگاه و قاطع مثل آقای حیدری نیاز داریم
امیر فولادی
|
Netherlands
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
6
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین محترم سایت خوزستان اسپورت
در مورد مصاحبه بالای حیدری همه نظرات دوستان و کاربران عزیز رو خوندم و بشون حق میدم ک اینطور عصبی بشن امیدوارم بش توصیه کنید ک بیاد این سایت و این نظرات رو مشاهده کنه ک ببینه نظر مردم خوزستان کاملا مخالف نظر ایشون و همچنین مخالف این حرف ها و تهدیدهاش هستن اقای حیدری ما همه مخالف هرچی مدیر بی تعصب در استان خوزستانیم ک شما جزئشون هستی معلوم شد شما هم طرفدار سرسخت تیم های تهرانی هستی ک اینقد امپرت زد بالا اره پول های ورزش این ملت فقیر رو دارن خرج تیم های تهرانی میکنن هرکی اینو گفته واقعیته تو هم باید ترس از دس دادن کرسی رو بزاری کنار و تعصبی کار کنی و بجای اینکه از تیم های تهرانی دفاع کنی یک کمی غیرت خوزستانی از خودت نشون بده و از تیم استقلال خوزستان دفاع کن از تیم استانت دفاع کن اگ واقعا خوزستانی هستی ن اینکه گلوی هر منتقدی از تیم های تهرانی رو بگیری اقای حیدری این تیم های ک بخاطرشون امپرت زد بالا اگ 10درصد پولی ک دولت به حسابشون پرداخت کرد رو به استقلال خوزستان میدادن الان همه این مشکلاتش برطرف میشد لطف کن استعفا بده با امدنت هیچ خیری تو فوتبال استان ندیدیم و با این مصاحبت فهمیدیم هیچ کاری برای فوتبال این استان مظلوم نخواهی کرد استعفا بده جان هرکی دوس داری.وسلام
موسی ناصرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
5
0
دوستان عزیز سلام ،علاقمندی و داشتن تعصب نسبت به تیمهای ورزشی استان خیلی خوب و قابل تقدیر است واینکه انتظار داشته باشیم مسئولین استان برای تامین امکانات آنها تلاش کنند هم انتظار بجایی است ولی با به موضوع بصورت اصولی نگاه کنیم .استقلال و پرسپولیس دو تیم مردمی وریشه دار این مملکت هستند و در کشور بیش از پنجاه میلیون طرفدار دارند و بارها خواسته اند که از زیر یوغ دولت خارج شده و بصورت خصوصی اداره شوند که متاسفانه این مهم تاکنون صورت نگرفته و مدیران بی کفایتی هم که تاکنون داشته اند ازسوی وزارت ورزش مشخص شده اند و باعث این هم بدهی برای این باشگاه های مردمی شده اند و دولت وظیفه دارد در چنین موقعیتی آنها را حمایت کند و این موضوع نیز هیچ گونه ارتباطی با آقای حیدری ندارد .
تیم استقلال خوزستان چند سالی است که کارش ا زیر نظر گروه ملی شروع کرده و یک تیم خصوصی محسوب میشود و دولت هم هیچ تعهدی رد قبال ین تیم ندارد ولی علیرغم اینکه وزارت ورزش تعهدی ندارد تا آنجاییکه ما می دانیم مسئولین استان ازجمله استاندار و آقای حیدری و بقیه دارند سعی می کنند بهر نحوی که شده به این تیم کمک کنند ولی موضوع چند میلیارد توان پول است که باید به این تیم خصوصی تزریق شود که آنهم باید از طریق درست تامین شود وفکر نکنم که این امر با توهین کردن به مسئولین میسر گردد .پس بهتر است ما از اعضای تیمبخواهیم کما فی سابق تمرینات خود را ادامه دهند تا با آمادگی در مسابقات حاضر شوند و از مسئولین نیز بخواهیم برای تامین امکانات تیم تلاش کنند .
jafar
|
Switzerland
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
4
در جواب موسی ناصر پور : شما می گویید دو تیم سرخابی ۵۰ میلیون هوادار دارند ؛ خدا لعنت کند آدم دروغگو را در دنیا و در آخرت . آمین .
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
4
اقای ناصر پور عزیز من، هر تیم دیگری بود که اینهمه دولت حمایت می‌کرد و رسانه ها ازشون تبلیغ میکردم همین تعداد هوادار پیدا میکرد در ضمن پنجاه میلیون هوادار یعنی خالی بندی، عزیز من نصف ایرانیها خانم هستن که خیلیهاشون طرفدار فوتبال نیستن حدودا ده میلیون بچه زیر ده سال داریم که از فوتبال خیلی اطلاعی ندارن نیمی از پیرمردها هم اهل فوتبال نیستن ، میمونه حدود چهل میلیون از این چهل میلیون حداقل ده میلیون اهل ورزش فوتبال نیستن میمونه حدود سی میلیون به فرض اینکه پنج میلیون هم طرفدار تیمهای دیگه باشن میمونه حدود بیست پنج میلیون شما روی چه حسابی میگی پنجاه میلیون
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
2
آقای حیدری که فقط بلدی قول بدی
عده های شما برای احیای استقلال اهواز به کجا رسید؟؟؟
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
1
اقای حیدری که معلوم نیس با چه رزومه ای وارد فوتبال شدی هوای استقلال اصلی اهواز رو داشته باش فولاد و نفت ابادان و اس صنعتی هر سه روی هم محبوبیت استقلال اهواز رو ندارن اینو یادت باشه اینهمه وعده وعید دادی برای استقلال اهواز پس کو چی شد
عبدالله گتوندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
2
آقای حیدری .ما کماکان منتظر عملی شدن وعده های شما در خصوص احیای محبوب ترین باشگاه جنوب کشور یعنی استقلال اهواز هستیم . چرا هر تیمی که نامش استقلال است و آبی در این استان محکوم به نابودی ؟ و تیم های بدون پیشینه و تاریخ و قرمز پوشش هروز بیشتر از دیروز تقویت می شوند