به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

عسکریان: بازیکنان فولاد اختلافی ندارند

مدير اجرايي فولاد خوزستان گفت: شايعاتي که مطرح مي‌شود صحت ندارد و در باشگاه فولاد از مديريت گرفته تا کادر فني، بازيکنان و هواداران همه همدل هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، اسماعیل عسگریان در رابطه با شکست یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل سپاهان در هفته بیستم اعلام کرد: حق ما در آن مسابقه شکست نبود. با این باخت تیم ما در دیدارهای آینده با تمرکز بیشتری به میدان می‌رود و بازیکنان می‌دانند که اگر حواس‌شان نباشد بازی را واگذار می‌کنند. در این مسابقه در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم به شرایط بهتری رسیدیم.

وی افزود: رقابت تیم‌ها در صدر جدول بسیار نزدیک است با یک باخت جایگاه تیم‌ها یکی دو پله تغییر می‌کند. همه ترس نگرفتن سهمیه را دارند و به همین خاطر با تمام توان در هر دیدار به میدان می‌روند. در این راستا برخی تیم‌ها مثل ذوب‌آهن اصفهان هم کم‌کم خودشان را به بالای جدول نزدیک می‌کنند.

عسگریان در رابطه با شایعه‌ای که این روزها مطرح شده و گفته می‌شود بازیکنان فولاد خوزستان به یکدیگر پاس نمی‌دهند، خاطرنشان کرد:‌ اصلا چنین چیزی صحت ندارد. بازیکنان بسیار همدل هستند. کادر فنی، مدیریت باشگاه و بازیکنان نشان دادند که هیچ نشانی از عدم همدلی میان آنها نیست و با تمام توان کارشان را دنبال می‌کنند.

مدیر اجرایی فولاد خوزستان در رابطه با اینکه آیا در فرصت باقیمانده بازیکنی برای لیگ قهرمانی جذب می‌کند، اظهار داشت: در فرصت باقیمانده زمانی برای جذب بازیکن نداریم و دیگر نمی‌توانیم نفرات را کم و زیاد کنیم.

وی در مورد وضعیت بازیکنان سرباز فولاد خوزستان و اینکه آنها می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند، تصریح کرد: هیچ چیز رسمی به ما اعلام نشده و در این باره اتفاق جدیدی نیفتاده است و فعلا بازیکنان نمی‌توانند در این بازی‌ها به میدان بروند. ما اسم این بازیکنان را در لیست‌مان قرار دادیم به این امید که مثل تیم ملی به ما اجازه داده شود تا مقابل حریفان خارجی از این نفرات استفاده کنیم. به هر حال امیدواریم هر چه صلاح است همان اتفاق بیفتد و مسئولان اگر امکان داشت این اجازه را صادر کنند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها