به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

شرایط جذب بازیکن در نیم فصل اعلام شد

شرایط جذب بازیکن در نیم فصل اعلام شد

خوزستان اسپورت- رییس کمیته نقل و انتقالات از شرایط جذب بازیکن در نیم فصل خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سازمان لیگ، فریبرز محمودزاده در خصوص مشکلات حقوقی – اداری موجود در باشگاه های لیگ برتر و دسته اول  گفت: با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر و دسته اول ، باشگاه های بدهکار در صورتی می توانند در زمان نقل و انتقالات  نیم فصل ، بازیکنان جدید جذب کنند، که نسبت به تسویه حساب 20 درصد از کل مبلغ بدهی هایشان و همچنین به اندازه ی مبلغ قرارداد بازیکنان جدید جذب شده در نیم فصل ، نزد کمیته انضباطی اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: باشگاه ها می بایست درخصوص تعیین تکلیف پرونده های مفتوحه در کمیته های تعیین وضعیت و انضباطی که منجر به صدور رای شده ، نیز اقدام کنند. زمان نقل و انتقالات لیگ برتر از 28 آذرماه لغایت 26 دی‌ماه و لیگ دسته اول از 30 آذرماه لغایت 28 دی‌ماه می‌باشد. لازم به ذکر است که زمان نقل و انتقالات نیم فصل طبق قوانین فیفا نمی‌بایست از 28 روز تمام یا 4 هفته بیشتر باشد که این بازه زمانی برای باشگاه‌های  لیگ برتر و دسته اول نیز رعایت شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
هییت مدیره فولاد لطفا ضعف فولاد را در خط حمله و هافبک پنهان نکنید اینقدر حرف از همسویی مدیریت و کادر فنی بعنوان رمز پیروزی فولاد نزنید!!!
اگر همسو بودن را تهیه حداقل وظایف مثل لباس و مکان و هزینه سفر ها میدانید که واقعا شرم اوره!!!
بهتره بازیکنان خارجی رو نیم فصل جذب کنید اگر واقعآ راست گو هستید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها