به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

کمالوند: محال است هواداران به کریمی توهین کنند

کمالوند: محال است هواداران به کریمی توهین کنند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان می‌گوید محال است تماشاگران ما به فیروز کریمی توهینی کنند و من مطمئنم در نهایت ادب و احترام با ایشان برخورد می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، تقابل با گسترش فولاد از نظر خیلی‌ها برای صنعت نفت بازی حساسی خواهد بود. به هر حال فراز کمالوند در ابتدای فصل بعد از 3 سال از گسترش جدا شد و به صنعت نفت آبادان رفت و چند بازیکن اصلی این تیم را هم با خود به آبادان برد. با این حال خود کمالوند هیچ حساسیتی در این بازی حس نمی‌کند. او حالا کاملاً با روح فوتبال آبادان عجین شده و خودش را یکی از مردم این شهر می‌داند.

فراز کمالوند، حالا که تیمش بحران مقطعی‌اش را هم پشت سر گذاشته، آرام‌تر از قبل درباره کار در صنعت نفت صحبت می‌کند و امیدوارتر از همیشه از جایگاه آینده این تیم می‌گوید. فراز مصمم‌تر از همیشه در این هوای غبارآلود آبادان، به شادی هواداران برزیل ایران می‌اندیشد.

 هوای آبادان دوباره پر از گرد و غبار شده. این موضوع خللی در روند تیمی‌تان به وجود نیاورده است.
 فعلاً که ما نمی‌توانیم پای‌مان را از در خانه‌مان بیرون بگذاریم. حتی وقتی می‌خواهیم غذا بخوریم، از زیر در به ما غذا می‌دهند!

این وضعیت قطعاً روی روند آماده‌سازی پیش از بازی‌تان تأثیر گذاشته.
 عده‌ای به ما می‌گفتند تیم را بیرون از آبادان ببرید و برای این بازی آماده کنید اما ما گفتیم که در همین هوا می‌مانیم و برای مسابقه آماده می‌شویم چون ما هم جزو مردم آبادان هستیم.

تمرین در این شرایط آب و هوایی اما برای بازیکنان ضرر دارد.
 بله، واقعاً سخت است. امیدواریم دولت محترم برای این مشکل فکر اساسی کند. البته این را هم بگویم که تاکنون هم قدم‌های موثری برای این موضوع برداشته شده اما امیدواریم این مشکل به کلی حل شود.

اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، احتمال لغو بازی هم وجود خواهد داشت؟
 بله، مطمئناً اگر شرایط آب و هوایی آبادان همینطور بماند، بازی لغو خواهد شد. الان که در آبادان نیم متر جلوترمان را هم نمی‌توانیم ببینیم. اگر وضعیت همینطور بماند، نمی‌توانیم بازی کنیم.

شرایط فنی تیم‌تان برای این بازی چطور است؟
 من از بچه‌ها راضی‌ام. هماهنگی بیشتری بین بازیکنان حاکم شده است. فکر می‌کنم اگر این روند ادامه پیدا کند، قولی که ابتدای فصل به مسوولان و هواداران صنعت نفت داده بودم، تحقق یابد. گفته بودم دوست ندارم هواداران صنعت نفت استرس سقوط داشته باشند و با ادامه این روند ما به نیمه بالای جدول می‌رسیم. حالا که در جام حذفی هم به جمع 8 تیم رسیده‌ایم، اوضاع برای‌مان بهتر هم شده است.

چند هفته‌ای بود که داشت کنترل کار از دست‌تان خارج می‌شد اما به موقع دوباره به شرایط ایده‌آل بازگشتید.
 طبیعی بود. فوتبال فراز و نشیب دارد. در همان دو، سه بازی هم بد آوردیم اما خدا کمک کرد و توانستیم خیلی زود به شرایط عادی بازگردیم. پرسپولیس هم بعد از حذف از آسیا، دچار این مشکل شد اما برگشت. همه تیم‌های بزرگ دنیا هم گاهی دچار این نوسان‌ها می‌شوند.

افت تیم‌تان در آن چند بازی اما شما را حسابی به هم ریخته بود.
 خب الان سعی کرده‌ام بیشتر به اعصابم مسلط باشم چون می‌دانم اگر من به هم بریزم، تیمم به هم ریخته می‌شود.

حالا آن کمبود امکاناتی که به آن اعتراض داشتید، برطرف شده؟
 به اندازه‌ای که کارمان پیش برود، امکانات داریم.

با اینکه خیلی از آرامش کرار تعریف می‌کردند اما این آرامش دوام نیاورد و در بازی با سیاه‌جامگان، بادامکی را تهدید به مرگ کرد!
 فکر نمی‌کنم اینطور بوده باشد. نمی‌گویم بادامکی دروغ گفته اما من از خود کرار در این رابطه سوال کردم و گفت که چنین چیزی به بادامکی نگفته است. او آرام‌ترین سالش را در صنعت نفت می‌گذراند و خوشحالم که وعده‌ام مبنی بر آرام نگه داشتن کرار تحقق یافته. اگر بازیکنان تیم گاهی ناراحت یا عصبانی شوند، این کرار است که بچه‌ها را ترغیب به آرامش می‌کند و می‌گوید آرام باشید و عصبی نشوید.

این حجم تغییر باورکردنی نیست؟
 نه اینکه خودم کرار را به ایران آورده‌ام، همه خصوصیات اخلاقی او دستم هست و می‌دانم چطور با او برخورد کنم که آرام باشد.

تقابل با گسترش فولاد، بعد از 3 سال حضور در این تیم چطور است؟
 من اصلاً به این مسائل توجهی نمی‌کنم. این بازی هم مثل 30 بازی دیگر است. نباید به صورت یک بازی خاص جلوه‌اش بدهیم.

فیروز کریمی پیش بینی کرده که این بازی پرحادثه می‌شود.
 نمی‌دانم آقا فیروز چرا اینطور گفته. محال است تماشاگران ما به آقای کریمی توهینی کنند و من مطمئنم در نهایت ادب و احترام با ایشان برخورد می‌شود. بازیکنان هم قطعاً همینطور خواهند بود. ما 3 سال در گسترش در کمال دوستی و آرامش زندگی کرده‌ایم و هنوز با آنها دوست هستیم و هیچ مشکل خاصی بین ما وجود ندارد.

با توجه به جریانی که در فوتبال به راه افتاده، شما در صنعت نفت هم با معضل قلیان کشیدن بازیکنان مواجه هستید؟
 مگر من اجازه می‌دهم کسی در این تیم از این کارها کند؟

به نظر شما آیا کمیته اخلاق باید به این موضوع ورود کند؟
 به نظر من این وظیفه باشگاه‌هاست که به این موضوع رسیدگی کنند و مقابل بازیکنان بایستند. البته کمیته اخلاق به دلیل ماهیتی که دارد، نمی‌توانیم بگوییم حق ورود به این مسائل را ندارد اما وظیفه اصلی مقابله با این معضل برعهده باشگاه‌هاست.

نظرتان درباره زمزمه‌هایی که در ارتباط با جادوگران و مربیان مطرح می‌شود، چیست؟
 من تا به حال با چنین موضوعی مواجه نشده‌ام و نمی‌توانم هیچ اظهار نظری در این رابطه داشته باشم. واقعیت اینکه اعتقادی هم  به اینجور مسائل ندارم.  

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
من به آقای کمالوند تبریک میگم، تیم بسیار خوبی بسته انصافا حقش خیلی بیشتر از اینه من همه مسابقاتش دیدم همه مسابقاتی که به باخت صنعت منجر بود خیلی بدشانس بودن من از طرف همه دوستانم آرزوی قهرمانی برای تیم محبوب صنعت دارم فقط خواهش میکنم با قدرت ادامه بدین بچه ها ، درضمن ما تماشاگران آبادانی با نهایت احترام به تیم مقابل فقط تیم خودمون تشویق میکنی بدون هیچ حاشیه و بی احترامی به تیم مقابل ، به امید پیروزیهای بعدی
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
چیکار به فیروز کریمی داریم دنیا فقط تیممون
پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
به امید پیروزی تیم محبوبم نفت آبادان ما فقط تیم خودمون تشویق میکنیم کاری به تیم مقابل ومربیشون نداریم ، و بی‌احترامی نمیکنیم، ای کاش شرایطی فراهم می‌شد خانمها هم به استادیوم میومدن
علیرضا ازاتریش
|
Austria
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
با تمام احترامی که به تیمهای مهمان داریم فقط یک صدا آبادان برزیلته رو شعار میدهیم
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
با احترام به آقای کریمی و گسترش ما دنبال ۳ امتیازیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
کسانی که میگن خانما بیان ورزشگاه هنوز ورزشگاه نرفتنه و خبر از هیچ جا ندارن
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
فقط نفت رو تشویق میکنیم ---- زنده باد فراز خان کمالوند
علیرضا علمداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
سلام اقای کمالوند . تبم خوبی درست کرده اید بکارتان ادامه دهید ما از شما حمایت میکنیم . تماشاگران ابادانی همانطور که میدانند آبادان که از همه چیزها سرآمد است در زمینه تشویق تبم خود هم سرآمد است و توهینی به تیم مقابل و مربی آن نخواهد کرد
پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
باشه آقای محترم شما آقایون یک بار نرید استادیوم بزارین ما خانمها بریم ببین چقدر ناراحت میشین از اینکه اجازه ورود ندارید، بعد ما سعی می‌کنیم حقوقتون پایمال نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
آقای کمالوند عزیز
هر توپ ساده ای که با دست یا پا روی دروازه نفت می ریزند تبدیل به گل می شود .خواهشمند است ی فکری به حال این دفاع بکنید . می توانید از سزار در دفاع استفاده کنید.قبل از اینکه شما مربی نفت شوید عبداله زاده در دفاع راست به خدمت گرفته می شده است. ظاهرا ایشان برای دفاع وسط بسیار ضعیف است.واکنش و عکس العمل ایشان بسیار کند است .لطفا پست ایشان را عوض کنید. در ضمن در بازی که عقب هستید دفاع باید فاصله خود را از خط حمله حفظ کند به جلو بیاید و کار پرس را انجام دهد که دو دفاع وسط شما مثل بازی دبیرستانی سال 42 هنوز درعقب می مانند و به بازی رفع مسئولیتی می پردازند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها