به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

عبدالله‌زاده: به‌دنبال چهارمین پیروزی متوالی هستیم

عبدالله‌زاده: به‌دنبال چهارمین پیروزی متوالی هستیم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز به دنبال کسب چهارمین پیروزی متوالی هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه نفت آبادان، علی عبدالله‌زاده اظهار کرد: بازی با داماش با توجه به انگیزه بازیکنان حریف، بازی سختی شد، شاید اگر مقابل یک تیم لیگ برتری بازی می‌کردیم بازی تا دقیقه 120 طول نمی‌کشید.

وی در همین خصوص اضافه کرد: همدل شده بودیم که سومین پیروزی پیاپی خود را بدست بیاوریم به همین خاطر با وجود اینکه دیر به نتیجه رسیدیم اما در نهایت برنده مسابقه شدیم و نگذاشتیم بازی به ضربات پنالتی بکشد.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: کسب 3 پیروزی متوالی در لیگ برتر و جام حذفی انگیزه‌هایمان را برای ادامه کار بالاتر برده است و باید تلاش کنیم که این روند را حفظ کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بازی بعدی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اشاره کرد و افزود: گسترش فولاد به دنبال خروج از بحران است ولی این موضوع دلیلی نمی‌شود که ما برای پیروزی به میدان نرویم.

عبدالله‌زاده عنوان کرد: به هر حال آقای کمالوند سرمربی تیم گسترش بوده است و شناخت ایشان از تیم حریف به صنعت نفت کمک می‌کند. در نهایت امیدوار هستم که چهارمین پیروزی متوالی را در خانه به هواداران‌مان تقدیم کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای عبدالله زاده مدافع جوان و محجوب صنعت نفت امیدوارم در آینده شما را در تیم ملی ببینیم ، البته بعد از قهرمانی با تیم محبوبم صنعت نفت در لیگ و جام حذفی
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
علی جان بدون اغراق یکی از بهترین مدافعان ایران هستی که حتما در تیم ملی خواهی بود ممنون از تعصب و بازیهای خوبت و قطعا تیم راه موفقیت خودشو به همت بازیکنان هواداران با عظمتش ادامه خواهد داد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
0
انشالله در تیم ملی برایمان افتخار آفرینی کنی
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
0
اگر مجموعه تیم مثل بازی با داماش جنگنده و کم اشتباه و با انگیزه بازی کنن گسترش تیمی نخواهد بود که بتونه مقاومت کنه ضمن اینکه باید مواظب موزیگریها و هوش فیروز کریمی هم باشید البته به آقای کمالوند عزیز هم عرض میکنم بابا چرا همون اشتباهی که روبروی نفت تهران کردی در بازی با داماش هم انجام دادی . درویشی در هردو بازی خوب و جنگنده بازی کرد چرا با تعویضش کاری میکنی که تیم تحت فشار قرار بگیره در بازی با نفت همینطور و در بازی با داماش هم بعد از بیرون رفتنش تیم تحت فشار قرار گرفت . لطفا در تعویض ها احساسی عمل نکن . ممنون .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها