به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۲۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
پیروزی سپاهان ایذه و تساوی صدرنشینان

نتایج تیم‌های خوزستان در هفته نهم لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستان در هفته نهم لیگ 3

خوزستان اسپورت- یک پیروزی و سه تساوی حاصل کار تیم‌های خوزستانی در هفته نهم مسابقات لیگ دسته سوم بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران بعدازظهر امروز به انجام رسید و تیم سپاهان ایذه با پیروزی 3 بر یک در خانه‌ی مهرگان دره‌‌شهر ایلام 16 امتیازی شد تا فاصله‌اش با صدر جدول به حداقل برسد و امید فوتبالدوستان ایذه‌ای به صعود سپاهانی‌ها بیشتر از قبل شود.

در همین چارچوب، تیم‌های استقلال رامشیر و پردیس خرم‌آباد که با امتیازی برابر در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفته‌اند، در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند و 18 امتیازی شدند.

اما تیم‌های رامهرمزی هم در این هفته مقابل حریفان بوشهری به تساوی رضایت دادند؛ فرهنگ رامهرمز در زمین استقلال بنه‌گز بوشهر با تساوی یک بر یک از میدان خارج شد و استقلال رامهرمز در مسابقه خانگی برابر پیام چغادک بوشهر به تساوی بدون گل رسید.

مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران در پنج گروه و به‌صورت تک‌دوره‌ای پیگیری می‌شود که در پایان این مرحله از هر گروه دوتیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

چهار تیم خوزستانی در گروه چهارم این مسابقات حضور دارند که در حال حاضر تیم‌های استقلال رامشیر و پردیس خرم‌آباد با 18 امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول این گروه قرار گرفته‌اند و سپاهان ایذه با 16 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده صدرنشینان است.

همچنین تیم‌های فرهنگ رامهرمز با 12 امتیاز در رده پنجم و استقلال رامهرمزبا 9 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها