به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

توضیحات دکتر مرادی درخصوص مصدومان تیم فولاد

توضیحات دکتر مرادی درخصوص مصدومان تیم فولاد

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان به علت مصدومیت در دیدار مقابل پدیده غایب است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، تیم فولاد خوزستان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در مشهد به مصاف پدیده می‌رود و حامد لک که در حاشیه تمرین هفته قبل این تیم از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد در این بازی غایب است.

دکتر اکبر مرادی در این رابطه گفت: لک به تهران سفر کرده و زیر نظر پزشکان تیم ملی فعالیت می‌کند. او نیاز دارد 7-8 روز استراحت کند اما با پشتکاری که از او می‌شناسم حتی امکان دارد تمرینات خود را زودتر آغاز کند.

وی در ادامه در مورد اینکه آیا ماسک محافظ تهیه می‌کنند، اظهار داشت: هفته آینده برای لک ماسک محافظ تهیه می‌کنیم تا مدتی این ماسک را همراه داشته باشد.

مرادی در مورد وضعیت رحیم زهیوی عنوان کرد:‌ فردا وضعیت زهیوی بررسی می‌شود. اگر این بازیکن مشکلی نداشت همراه تیم به مشهد می‌آید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
علی باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
4
1
سلام اقای فولاد عزیز چه عجب جنابعالی تا حالا اظهار نظر نفرمودی چون ماشالله جنابعالی در سرکوفت کردن فرزندان خوزستان دست خوبی داری . اما افسوس و صد افسوس که استان ما بدست اهلش نابود می شود
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
1
3
سلام
فعلا همه چی مشخص شده و اصرار بر بازی کردن زهیوی و پوشاندن مصدومیت این بازیکن نه به نفع فولاد است و نه به نفع خود بازیکن
غرور آتش به همه چی میزنه. شیمبا مصدوم شد چند ماه فوتبال بازی نکرد و بعد ب اوج برگشت. ولی زهیوی تو زمین قدم میزنه و پاش درد میکنه و میگه نه من مصدوم نیستم! دکتر مرادی نباید حقیقت پنهان کنه. این کار اخلاقی نیست. فولاد بزرگ است و قطعا روزهای خوش این تیم با مدیران لایق فرا خواهد رسید.
به امید برد در مشهد
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
4
0
سلام خدمت کلیه عزیزان علی الخصوص برادر بزرگوار اقای فولادی بارها شاهد بوده ام که جنابعالی نه حرف بزرگان را قبول داری و نه کوچکتر از خودت مگر جنابعالی دکتر هستی بزور که شده میخواهی این بنده خدا را مصدوم کنی خو اگه دکتر بفرما و زهیوی مصدوم را شفا بده لااقل همانطوری که دو سال پیش گذاشت جنابعالی از فرط خوشحالی پوست در بالین نگنجی حالا بدرد فولاد بخورد ولی نمیدانم مشکل شما با زهیوی چیست گیرم که زهیوی مصدوم است بهتر از زهیوی برا فولاد چکار کردن. ساسان انصاری تا حالا نصف گلی هم نزده. اقای شریفات هم که لحظه شماری میکنه که فقط بازی کنه. بوحمدان هم تا حالا کاری از پیش نبرده. ایا منظورت این بازیکنان هستن یا بازیکنانی که فعلا در فولاد بازی میکنند. چرا چسبیدی به زهیوی و میخوای با حرفات مصدومیتش را برخ بکشی کمی هم خجالت بکش و حرف منطقی برن تا حالا هافبک های فولاد چند پاس به زهیوی رساندن که نتونسته یکی از انها را گل کنه ولی در عوض ببین زهیوی با همین مصدومیتی که جنابعالی از ان حرف میزنی چکار کرده فقط این را به شما میگوییم که با این حرفها نمیتوانی تیم فولاد را به حاشیه ببری بهتر است بجای این حرفها دستان را بالا ببری و برای موفقیت فولاد دعا کنی . اقای فولاد خان ولی خدا را شکر از بس سوخته ای نمیدانی چکار کنی و خودت را با گذاشتن این چند نظر خاموش میکنی
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
4
سلام آقای به اصطلاح خوزستان. هرروز دخالت میکنی تو نظرات این بار جوابت میدم تا بفهمی که وسط حرف بقیه نپری
شما هربار با یه اسم کامنت میذاری. فقط راجب یه بازیکن و یه مربی نظر میدی. تا خبری از بازیکن و مربی محبوبت میاد هزارتا تهمت به منتقدین میزنی. یه بار اسمت میشه خوزستان، فولادی دو آتیشه، خوزستانیم، و ... بااین اسامی میای تهمت میزنی ومیری. ماکه از روز اول با فولاد بودیم. ولی شما شیش ماهه پیدات شده نظرات فولادی میدی.
یا خودت بازیکن هستی یا یکی از نزدیکان بازیکن که منافعی داری و چنین حساسیت داری. برای هوادار تیم مهمه واگه حرفی میزنیم برای فولاده نه بازیکن. شما پارسال چرا نبودی نظرات هوادارا رو بخونی؟ چرا وقتی که نظر میدادیم از سعداوی و بعضی بازیکنان انتقاد میکردیم نبودی جواب بدی؟ چون پارسال فولادی نبودی. این بازیکنان که گفتی حالا هیچکدوم تو فولاد نیستن که ازشون انتقاد کنم یا تعریف کنم. ولی چون اسمشون اوردی برات توضیح میدم که بدونی.
ساسان انصاری پارسال برگشت فولاد از بازی پنجم اومد کولاک کرد. چپ و راست گل زد. از مهاجمان امسال فولاد خیلی خیلی بهتر بود. یه سرچ کن تو اینترنت ببین ساسان چطوری گل میزد تو فولاد. ولی الان سپاهانه اونجا نمیدرخشه همه ازقبل گفته بودن ساسان با سبک بازی فولاد میتونه بدرخشه نه پرسپولیس و سپاهان و تیمهای دیگه. حمید بوحمدان تو تیمش داره بازی میکنه چندبازی با اس خوزستان و اس تهران و گسترش تبریز دیدم عالی بود اگرم خوب بازی نمیکرد به ما ربطی نداشت تیمش ذوب آهن هست نه فولاد. اسماعیل شریفاتم جهت اطلاعت فقط یه بازی با پارس جنوبی غایب بود که 3 تا خوردن. اقلا بازیش با اس خوزستان که 6 تا زدن مستقیم میدیدی از شبکه خوزستان یا بازی با اس تهران تو آزادی شبکه سه نشون داد یا بازی گسترش تبریز که گل زد به خسوس. یه نفر دیگه هم یادت رفت. بختیار رحمانی بهترین پاسور ایران. که ردش کردن رفت پیکان بهمون گل زد. بجاش بازیکن مصدوم اوردن فولاد. اسم بختیار هم مینوشتی که بیشتر دلت خنک میشد. لوسیانو پریرا هم هست که زمان فرکی فولاد بود حالا توصنعت کولاک کرده یا کاوه رضایی که فولاد بود الان اروپاست!
خودت اسم بازیکنای بقیه تیما رو میاری میگی نظر بده وگرنه به فولاد چه ربطی داره بازیکنانی که رفتند. چندبار گفتم برای تو بازیکن یا مربی خاصی مهم هست بخاطر منافع ولی برای هوادار واقعی تیم فولاد تیم فولاد تیم فولاد مهمه نه بازیکن و مربی که میان و میرن. این هم بدون بعضیها اگه نیم فصل از فولاد برن هیچ تیمی نمیخادشون!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها