به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۲۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

برگزاری بازی پدیده و فولاد در ورزشگاه امام رضا

برگزاری بازی پدیده و فولاد در ورزشگاه امام رضا

خوزستان اسپورت- رئيس هيات فوتبال خراسان رضوی گفت: ديدار تيم‌های پديده و فولاد در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی برادران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های پدیده و فولاد از ساعت 14:45 روز سه‌شنبه 9 آبان به مصاف هم می‌روند که این بازی با هماهنگی انجام شده در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: تا چند روز قبل برگزاری این بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشخص نبود اما با موافقت‌های صورت گرفته و نظر مثبت آستان قدس رضوی برگزاری بازی در این ورزشگاه قطعی شد و امروز شنبه نیز جلسه‌ای با حضور مسئولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی، باشگاه پدیده و نیروی انتظامی در هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار می‌کنیم.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی درباره اینکه آیا از این به بعد کلیه بازی‌ها در این ورزشگاه برگزار می‌شود یا خیر،گفت: تلاش ما همین است و نظر آستان قدس رضوی نیز مثبت است اما باید شرایط به گونه‌ای باشد که به چمن این ورزشگاه نیز فشار زیادی نیاید و آسیب نبیند، به همین دلیل برای بازی‌های دیگر با برنامه‌ریزی پیش می‌رویم و از ظرفیت‌های ورزشگاه ثامن الائمه نیز استفاده می‌کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها