به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

کاردوست: داوران به خیلی از تیم ها ضربه زدند

کریم عزیزنژاد
هافبک شمالی استقلال خوزستان از آمادگی تیمش برای مصاف با ملوان انزلی خبر می دهد.
رضا کاردوست که چند بار با پیراهن آبی داماش رشت در دربی گیلان مقابل ملوان انزلی بازی کرده، این بار با پیراهن آبی استقلال خوزستان برابر انزلی چی ها قرار خواهد گرفت.
کاردوست در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص دیدار این هفته تیم های استقلال خوزستان و ملوان انزلی صحبت کرد.
مصاحبه بازیکن استقلال با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

سه امتیاز از نان شب واجب تر است
بازی با ملوان برای دو تیم بسیار حساس است. به نظرم سه امتیاز این دیدار برای تیم ما از نان شب هم واجب تر است. پس از دو باخت متوالی اگر می خواهیم تیم خود را سامان بدهیم، باید برابر ملوان انزلی پیروز شویم.

این بازی برای من ال گیلانو است
هر وقت داماش با ملوان بازی داشت، از یک هفته مانده به بازی همه از دربی گیلان صحبت می کردند. درست است که الان در استقلال خوزستان توپ می زنم ولی به بازی روز جمعه به چشم بازی داماش و ملوان نگاه می کنم و همه توانم را برای پیروزی تیمم می گذارم. ما نباید برابر ملوان شکست بخوریم.

خدایی خوب بازی می کنیم
خدایی تیم ما خیلی زیبا فوتبال بازی می کند. بچه ها همگی در میدان می جنگند و با تمام وجود بازی می کنند. من مطمئنم که تیم ما دچار فقط بدشانسی شده است و از نظر فنی مشکلی ندارد. امیدوارم در بازی با ملوان طلسم بدشانسی های تیم ما شکسته شود و با کسب سه امتیاز در این مسابقه به وضعیت تیم خود سر و سامان بدهیم.

داوران به خیلی از تیم ها ضربه زدند
داوری فقط به ضرر استقلال خوزستان نبوده است. داوری ها دارد به خیلی از تیم ها ضربه می زند. به نظرم حضور داوران جوان و کم تجربه در لیگ امسال باعث افزایش اشتباهات داوری شده است. ما در بازی با ذوب آهن خیلی خوب بازی کردیم و اگر داور پنالتی صددرصد تیم ما را می گرفت، شرایط بازی کاملاً تفاوت پیدا می کرد. بازی یک بر یک مساوی بود، داور آن پنالتی را نگرفت و چند دقیقه بعد گل دوم را خوردیم تا همه چیز به سود ذوب آهن شود.

امیدوارم هواداران بیایند
امیدوارم تماشاگران خوزستانی روز جمعه برای تشویق استقلال خوزستان به استادیوم بیایند و با تشوی های خود به تیم ما روحیه بدهند.


کاردوست: داوران به خیلی از تیم ها ضربه زدند


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها