به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۲۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

پیری: عبدالله ویسی تحت حمایت باشگاه است

پیری: ویسی تحت حمایت باشگاه است

خوزستان اسپورت- سخنگو و معاونت اجرایی باشگاه استقلال خوزستان،‌ گفت: برای کسب پیروزی به انزلی می‌رویم و می‌خواهیم دست پر به اهواز بازگردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، یعقوب پیری در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعیت استقلال خوزستان، گفت: شرایط تیم خوب است. بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی برگزار می‌کنند و آماده دیدار مقابل ملوان می‌شوند. کادرفنی تلاش کرده تا شرایط روحی تیم را بهبود ببخشید و بازیکنان را آماده حضور در جام حذفی کند.

وی در مورد برگزاری بازی در انزلی تصریح کرد: ملوان تیم بسیار خوب و ریشه‌داری است. ملوانی‌ها هواداران بسیار زیاد و متعصبی دارند که بدون شک تیم خود را در روز بازی حمایت می‌کنند. کارمان بسیار سخت است اما می‌خواهیم در این بازی نتیجه بگیریم. تیم ما در این هفته بسیار خوب تمرین کرده و کادرفنی از لحاظ روحی شرایط بازیکنان را بهبود بخشیده است. با احترام به هواداران ملوان با عزم فراوان راهی انزلی می‌شویم تا با کسب پیروزی به اهواز بازگردیم.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه شایعاتی مبنی بر اولتیماتوم برای دو بازی به عبدالله ویسی مطرح شده است، اظهار داشت: متاسفانه برخی دوست ندارند استقلال خوزستان شرایط آرامی داشته باشد و با مطرح کردن حواشی قصد ضربه زدن به تیم را دارند. سرمربی تیم تحت حمایت باشگاه قرار دارد و این صحبت‌ها درست نیست. هیچ حرفی در این موارد نشده و اصلا چون موضوعی نبوده نیازی نمی‌بینم در این مورد حرف بزنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
1
1
اقای پیری اقایون مسوول در استقلال صنعتی بجای رکورد زدن تو مصاحبه برید دنبال منابع مالی پول تهیه کنید برا باشگاه. یعنی صبح تا شب هر سایتی میرم این اقای پیری مصاحبه کرده بجای حرافی عمل کنید به وظایفتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
1
1
كدوم باشگاه حتما همونجايي كه تو انتظار داري مدير عاملت كنن كه داري واسش دعوا هم راه ميندازي
دروغ به ملت تحويل نده اگه آقاي حيدري با سياسته اينكه دو بازي پيش روب استقلال خوزستان از ساده ترين بازي هاست از هيئت مديره با تمنا فرصت نميگرفت كه الان بايد تو خونه با ي با ملوان و تماشا ميكردين بابا مردم و چي فرض كردين
وحيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
داداش شما سابقه فوتباليت چيه؟ سواد فوتبالی داري؟ پول مياري ؟ نقشت چيه؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
0
آقای پیری شما گفتید برای پیروزی به انزلی میرویم اگر حذف شدید حتمآ میگید کسی تیم را حمایت نکرد و بازیکنان انگیزه نداشتند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها