به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

بوحمدان: تعطیلات لیگ به سود ما بود

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که تعطیلات طولانی لیگ برتر به تبم نفت کمک کرده تا نقاط ضعف خود را ترمیم کند.
حمید بوحمدان در گفت و گو با خوزستان اسپورت از وضعیت تیم نفت و بازی برابر تراکتورسازی صحبت کرد.
مصاحبه بوحمدان با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

دو بازیکن را نداریم
پس از بازی با گسترش فولاد تمرینات خوبی داشتیم و بچه ها آماده بازی با تراکتورسازی شده اند. در بازی با تراکتورسازی محمود تیغ نورد و میلاد جعفری را در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند و به همین دلیل به نتیجه گرفتن در بازی پنجشنبه امیدواریم.

صحبت درباره مشکلات مالی تکراری شده
همه در جریان وضعیت مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان هستند و صحبت کردن درباره مشکلات مالی این باشگاه تکراری شده است. مهندس عالی پور شخصاً قول داده اند که مشکلات بچه ها را در همین هفته برطرف کنند. به هر حال بازیکنان تینم تصمیم گرفته اند بدون توجه به مسائل مالی با همه وجود برای تیم نفت بازی کنند.

پیروزی مقابل تراکتور خیلی مهم است
بازی بسیار سختی با تراکتورسازی داریم ولی به هر حال چون در خانه خودمان و در حضور هواداران پرشور مسجدسلیمان بازی می کنیم، محکوم به کسب پیروزی هستیم. بردن تراکتورسازی می تواند روحیه تیم ما را بسیار بالا ببرد و این بازی یکی از حساس ترین بازی های تیم نفت در فصل جاری است.

تعطیلات به سود ما شد
فکر می کنم تعطیلات طولانی لیگ برتر برای تیم نفت مسجدسلیمان مفید بود. آقای مکوندی و سایر مربیان تیم نفت در تعطیلی لیگ روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کردند. وضعیت خط دفاعی تیم ما در این مدت بهبود یافته و در بازی های اخیر توانستیم دروازه خودمان را بسته نگه داریم. در حال حاضر با هدف ابتدا گل نخوردن و سپس گل زدن به مصاف حریفان می رویم تا نتیجه لازم را بگیریم.

هواداران استادیوم را پر کنند
جا دادر از همه هواداران نفت مسجدسلیمان که همه جا همراه این تیم هستند تشکر کنم. امیدوارم در بازی با تراکتورسازی هم هواداران نفت با حضور در استادیوم و پر کردن سکوها به تشویق بازیکنان بپردازند و با کمک آن ها بتوانیم تراکتورسازی را شکست دهیم.

بوحمدان: تعطیلات لیگ به سود ما بود


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
پارسوماش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
خیلی دوست داریم کاپیتان با غیرت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها