به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

مهدوی: امیدوارم خاطره تلخ داماش تکرار نشود

کریم عزیزنژاد
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم خاطره تلخ سقوط داماش در استقلال خوزستان برایم تکرار نشود.
محمدرضا مهدوی بازیکن با تجربه شمالی که حضور در بازی های سراسر کرکری داماش-ملوان را  چند بار تجریه کرده درباره بازی روز جمعه مقابل ملوان و شرایط استقلال خوزستان با خوزستان اسپورت گفت و گو کرد.
مصاحبه مهدوی با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

کمک داور باید به داور کمک می کرد
تیم ما بعد از بازی با ذوب آهن تمرینات خوبی انجام داده و بچه ها مصمم هستند تا با شکست دادن ملوان سه امتیاز بازی حساس روز جمعه را به خود اختصاص دهند. مقابل ذوب آهن بازی خوبی ارائه کردیم و مستحق کسب امتیاز بودیم. دیشب در برنامه 90 مشخص شد که داور پنالتی تیم ما نادیده گرفته است. ای کاش کمک داور در آن صحنه به داور وسط کمک می کرد و به او اطلاع می داد که توپ به دست مدافع ذوب آهن خورده است.

فیروز کریمی روی ملوان تأثیر گذاشته
بازی با ملوان واقعاً بازی سختی است. تیم ملوان با آمدن فیروز کریمی از سه بازی هفت امتیاز گرفته و از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی است. تیم ما هم با توجه به اینکه دو بازی قبلی را باخته برای شکست دادن ملوان بازی می کند و فکر می کنم روز جمعه بازی خوبی را شاهد باشیم.

این بازی با ال گیلانو تفاوت دارد
بازی این هفته مقابل ملوان با دیدارهایی که با پیراهن داماش مقابل ملوان انجام داده بودم تفاوت دارد. بازی های دو تیم رشت و انزلی همیشه با حساسیت و کری خوانی همراه بود ولی شرایط این بازی که در اهواز با ملوان برگزار می کنیم، با شرایط دربی گیلان متفاوت است. این بازی دارای حاشیه و کری خوانی نیست ولی با توجه به وضعیت جدول امتیازات این بازی برای دو تیم بسیار ارزشمند است و این بازی به نوعی بازی شش امتیازی محسوب می شود.

دوست ندارم خاطره داماش تکرار شود
من سال گذشته با داماش به لیگ یک سقوط کردم و خاطره تلخی برایم باقی ماند. امیدوارم که امسال چنین اتفاقی نیفتد. انشالله با بازی های خوبی که بچه ها انجام می دهند، در لیگ برتر باقی بمانیم و هواداران خود را شاد کنیم.

تماشاگران به ورزشگاه بیایند
از تماشاگران درخواست می کنم به ورزشگاه بیایند و استقلال خوزستان را تشویق کنند. تشویق های تماشاگران باعث افزایش انگیزه بازیکنان می شود و با کمک تماشاگران می توانیم فشار بیشتری به تیم های حریف وارد کنیم.

مهدوی: امیدوارم خاطره تلخ داماش تکرار نشود


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها