به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

محرومیت دو بازیکن مشهدی‌ها از بازی اهواز

محرومیت دو بازیکن مشهدی‌ها از بازی اهواز

خوزستان اسپورت- تیم سیاه‌جامگان مشهد ضمن شکست مقابل نفت آبادان از وجود دو بازیکن اصلی‌اش در بازی بعدی مقابل استقلال خوزستان محروم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم سیاه‌جامگان مشهد در اولین بازی با مربیگری علیرضا مرزبان مقابل نفت آبادان شکست خورد. این تیم مشهدی علاوه بر قبول این شکست خانگی، از حضور دو بازیکن در مسابقه بعدی‌اش مقابل استقلال خوزستان محروم گردید.

مصطفی احمدی مدافع تیم سیاه‌جامگان در جریان بازی برابر نفت آبادان کارت قرمز دریافت کرد، اما حسین بادامکی که در دقیقه 83 تعویض شده بود، پس از سوت پایان مسابقه به سمت یاسر همرنگ داور مسابقه سیاه‌جامگان برابر نفت آبادان رفت و حرف‌هایی به داور زد که با کارت قرمز داور به این بازیکن همراه بود.

حسین بادامکی ناکام‌ترین بازیکن دیدار سیاه‌جامگان و نفت آبادان بود. وی ضمن درگیری با آگوستو سزار و کرار جاسم، پنالتی تیمش را هدر داد، بعد از تعویض شدن بازوبند کاپیتانی سیاه‌جامگان را روی زمین انداخت و پس از به‌صدا در آمدن سوت پایان بازی هم از داور مسابقه کارت قرمز گرفت.

این بازیکن همچنین در مصاحبه‌ای که پس از بازی انجام داد، ادعا کرد که کرار جاسم بازیکن عراقی تیم نفت آبادان به زبان فارسی اقدام به تهدید وی کرده و گفته است کاری نکن که بدهم سرت را ببرند!

تیم سیاه‌جامگان مشهد در هفته یازدهم در استادیوم غدیر اهواز میهمان استقلال خوزستان خواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
0
الکی میگه میخواد افکار عمومی رو منحرف کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها