به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته هفتم لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته هفتم لیگ 3

خوزستان اسپورت- دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست برای تیم‌های خوزستانی در هفته هفتم لیگ دسته سوم رقم خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته هفتم از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران بعدازظهر امروز (پنجشنبه) به انجام رسید و نمایندگان فوتبال خوزستان در این هفته از رقابت‌ها با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست از زمین خارج شدند.

آبی‌پوشان استقلال رامشیر در یک بازی خانگی و در دقیقه 90 موفق به رقم زدن پیروزی 2 بر یک مقابل تیم سپاهان خورموج شدند تا با 17 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه چهارم باقی بمانند.

تیم استقلال رامهرمز هم امتیازات کامل دیدار خانگی برابر شاهد پلدختر لرستان را کسب کرد و با برتری 3 بر 2 در این مسابقه 8 امتیازی شد تا در رده نهم جدول قرار بگیرند.

سپاهان ایذه هم در ادامه روند شکست ناپذیری هفته‌های اخیرش در خانه‌ی تیم پرسپولیس بنه‌گزبوشهر به نتیجه مساوی یک بر یکرسید و با 10 امتیاز در مکان چهارم جدول این گروه ایستاد.

اما تیم فرهنگ رامهرمز که فصل جاری را عالی آغاز کرده بود، باز هم متحمل شکستی دیگر شد و این بار با یک گل برابر تیم مدعی نساجی بروجرد مغلوب شد. تیم فرهنگ رامهرمز با قبول این شکست 8 امتیازی باقی ماند و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

مسابقات مرحله گروهی لیگدسته سوم فوتبال ایران در پنج گروه پیگیری می‌شود و در پایان این مرحله از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها