به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
تعداد نظرات: ۲۷ نظر

فولاد 1 – سایپا 1؛ تساوی در بازی پرحاشیه

فولاد 1 – سایپا 1؛ تساوی در بازی پرحاشیه

خوزستان اسپورت
هفته دهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 27 مهرماه 96 – ساعت: 18
فولاد خوزستان 1 – سایپا تهران 1
گل: فرشاد جانفزا (60) – محمد عباس‌زاده (72- پنالتی)
داور: سیدرضا مهدوی
کمک داوارن: حسن یوسفی و محمد راهی
اخراج: پیمان شیرزادی (71- فولاد)
اخطار: میلاد بدرقه، علی‌اصغر عاشوری (فولاد) – امید خالدی (سایپا)
تماشاگر: دو هزار نفر

فولاد خوزستان: حامد لک، فرزاد جعفری، ایوب والی، میلاد بدرقه، پیمان شیرزادی، ایمان مبعلی (69- احمد عبدالله‌زاده)، سینا مریدی (78- آرش افشین)، علی‌اصغر عاشوری، عبدالله ناصری، امیر زلیکانی (81- حمید گلزاری) و فرشاد جانفزا
سرمربی: سیروس پورموسوی

سایپا تهران: محمدرضا اخباری، دانیال ماهینی (46- احمد مهدی‌زاده)، روزبه شاه‌علیدوست، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید خالدی، حامد شیری (68- رضا جعفری)، محمد دانشگر، آرش رضاوند، رضا اسدی، علی قلی‌زاده و محمد عباس‌زاده (87- محمد سلیمانی‌اصل)
سرمربی: علی دایی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا تهران با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

تیم فولاد خوزستان با سه تغییر در ترکیب اصلی در این بازی حاضر شد، احمد عبدالله‌زاده برای اولین بار در این فصل روی نیمکت قرار گرفته بود و در خط حمله هم امیر زلیکانی و فرشاد جانفزا جایگزین آرش افشین و رحیم زهیوی شده بودند تا در کنار عبدالله ناصری مثلث تهاجمی میزبان را تشکیل بدهند. تیم سایپا تهران نیز در غیاب ایوب کلانتری و مهدی ترابی چشم به حرکات قلی‌زاده و عباس‌زاده در خط حمله داشت و با استفاده از حرکات این دو بازیکن در صدد رسیدن به گل و قطع نوار ناکامی‌های چند هفته اخیر بود.

دوتیم در نیمه نخست صاحب موقعیت‌هایی برای گلزنی شدند، اما نتوانستند از موقعیت‌های به‌دست آمده استفاده کنند. در دقیقه 21 علی قلی‌زاده از قلب خط دفاعی فولاد خوزستان گریخت ولی در موقعیت تک‌به‌تک نتوانست گلزنی کند و حامد لک ضربه آرام وی را در اختیار گرفت. در دقیقه 29 هم عبدالله ناصری با ضربه پای راست بسیار محکم قصد گشودن دروازه سایپا را داشت که توپ با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

در دقیقه 38 مهم‌ترین حادثه نیمه اول رخ داد. محمد عباس‌زاده مهاجم سایپا با استفاده از اشتباه مدافعان فولاد خوزستان صاحب توپ شد و در حال حرکت به سمت دروازه‌ی فولادی‌ها با تکل ایوب والی مواجه شد و داور در این صحنه اعلام پنالتی کرد. پس از اعتراض ایوب والی کاپیتان سرخ‌پوشان، رضا مهدوی داور مسابقه با مشورت محمد راهی کمک‌داور دوم این دیدار تصمیم به مردود اعلام کردن پنالتی گرفت تا این بار با اعتراض سایپایی‌ها مواجه شود.

این اعتراضات راه به جایی نبرد و بازی از سر گرفته شد تا فولاد خوزستان در دقیقه سوم وقت تلف شده نیمه اول تا آستانه گلزنی پیش برود که ضربه علی‌اصغر عاشوری به تیر دروازه‌ی سایپایی‌ها برخورد کرد و فولاد از رسیدن به گل در این صحنه محروم شد.

در ابتدای نیمه دوم، تیم سایپا تهران با یک تعویض به زمین آمد و برای دقایقی تهاجمی ظاهر شد که حامد لک دوبار در دقایق 47 و 55 در مقابل ضربات علی قلی‌زاده واکنش نشان داد. فولادمردان با کنترل حملات دقایق ابتدایی تیم سایپا در این نیمه، کنترل توپ و میدان را به دست گرفتند و حملاتی برای گشودن دروازه‌ی شاگردان دایی طراحی کردند. علی‌اصغر عاشوری در دقیقه 55 نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند ولی سرانجام در دقیقه 60 قفل دروازه‌ها باز شد و فرشاد جانفزا روی پاس عبدالله ناصری دروازه‌ی سایپا را گشود تا فولاد خوزستان از حریف پیش بیفتد.

فولاد خوزستان دقایقی بعد با اضافه کردن احمد عبدالله‌زاده به میانه میدان در صدد کنترل بازی بود، اما عبدالله‌زاده بسیار بدشانس بود و لحظاتی بعد از ورودش به میدان، با برخورد توپ به دست این بازیکن یک ضربه پنالتی برای سایپا اعلام شد و محمد عباس‌زاده این پنالتی را تبدیل به گل مساوی کرد. پس از اعلام این پنالتی پیمان شیرزادی مدافع چپ فولاد خوزستان به داور اعتراض کرد و مستقیماً با کارت قرمز از بازی اخراج شد تا فولادی‌ها در دقایق پایانی با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهند.

در ادامه این نیمه، بازیکنان فولاد خوزستان و سایپا تهران در پی رسیدن به گل دوم و کسب پیروزی بودند، اما تلاش یاران دوتیم فایده‌ای نداشت و این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): عبدالله ناصری توپ را از مدافع سایپا تهران قاپید و پاس عرضی وی در دهانه دروازه با ضربه‌ی تمام کننده‌ی فرشاد جانفزا مهاجم خوزستانی تیم فولاد به تور دروازه‌ی حریف بوسه زد تا با این گل شادی به سکوهای ورزشگاه غدیر بیاید.

1-1 (سایپا): در پی برخورد ضربه علی قلی‌زاده بازیکن سایپا به دست احمد عبداله‌زاده بازیکن تازه‌نفس فولاد خوزستان، داور مسابقه یک ضربه پنالتی دیگر به‌سود تیم میهمان اعلام کرد. محمد عباس‌زاده مهاجم سایپا این پنالتی را به سمت راست دروازه‌ی فولاد خوزستان زد و نتیجه را برابر کرد.

در حاشیه
* تماشای این مسابقه رایگان بود وفوتبالدوستانبدون خریداری بلیت وارد ورزشگاه شدند.
* شرکت فولاد خوزستان چندین دستگاه اتوبوس در نقاط مختلف اهواز جهت ایاب و ذهاب کارکنان این شرکت و حضور آن‌ها در استادیوم غدیر اختصاص داده بود.
* حامد لک دروازه‌بان فصل گذشته تیم سایپا تهران که این فصل از دروازه فولاد حفاظت می‌کند، قبل از آغاز مسابقه با دسته گل به سمت علی دایی رفت و به وی خوش‌آمد گفت.
* هواداران حاضر در ورزشگاه از ابتدای مسابقه یکصدا به تشویق تیم خود پرداختند.
* پس از اینکه داور پنالتی اعلام شده به‌سود تیم سایپا تهران را مردود کرد، علی دایی نسبت به این تصمیم اعتراض داشت.
* علی دایی در نیمه دوم نیز نسبت به تصمیمات داوری معترض بود و در دقیقه 88 اعتقاد به اعلام یک ضربه پنالتی دیگر برای تیمش داشت.
* داور در نیمه نخست 3 دقیقه و در نیمه دوم 5 دقیقه وقت تلف شده محاسبه کرد.
* امید خالدی بازیکن سابق فولاد خوزستان در وقت تلف شده این بازی از داور کارت زرد گرفت.
* در وقت‌های اضافی داور مسابقه یک خطای غیر مستقیم به سود فولاد در محوطه جریمه سایپا اعلام کرد که این اتفاق با اعتراض شدید دایی و سایپایی‌ها همراه بود و در پی همین اعتراض محمد دایی دستیار علی دایی از بازی اخراج شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۷
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
3
5
امیدوارم چشمهای خفته هواداران، نقاط ضعف فولاد رو دیده باشن وتفاوت سایپای بی تماشاگر رو با فولاد بااین همه تماشاگروامکانات رو دیده باشن. این کادر فنی یا اشتباهی انتخاب شدند ویا با دستهای پشت پرده. لطفا استعفا دهید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
2
4
امروز داورا تو حال خودشون نبودن هی سوت الکی میزدن یا هی پنالت خوبه تو ورزشگاه رضای مشهد بلوا نشد و الا میگفتن هفته بعد بازی تو ثامن لنگیها بر گردن همه داورا جلوشون پا میچسبونن
بلوتوث کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
2
7
واقعا از بازی فولاد خجالت میکشم

خیلی نامتعادل و ناجور بازی میکنن حتی اگه با همون یک صفر هم بازی را می برد بازم از فولاد راضی نبودم فولاد اژدری اون فولادی که مثل شیر مقابل حریفانش غرش داشت نیست اون فولاد حتی اگه می باخت بازم ته دلم ازش راضی بودم اما این فولاد مثل موش میمونه تا شیر
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
7
1
فولاد خیلی عالی بازی کرد منتها با اومدن عبدالله زاده همه چی تغییر کرد
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
2
6
شرم بر پورموسوی
این چه تیمی است که بستی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
6
حیف نون فولاد توی خونه با تک مهاجم ودفاعی بازی میکنه لک وقت کشی توی اهواز بدرد نمیخوره
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
7
واقعا چرا بازیهای قبلی فرشاد جانفزا ذخیره بود؟ افشین و زهیوی چرا بازیهای قبلی فیکس بودن؟ ملاک مگه بازی بهتر نیست؟ جانفزا یک سروگردن بهتر از افشین و زهیویه
حامد فولادی
|
United States of America
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
7
الان به هفته نهم رسیدم وتیم هیچ نظمی نداره پس کار کادر فنی چیه ؟ اشتباهای فردی بیداد میکنه . بازیکنا آمادگی بدنی ندارن تفاوت کلاس بازی تیم سایپا وفولاد کاملا مشخص بود بازیکنا مرتب یا مصدوم یامحروم میشن هرچی هست کار کادرفنی درجمع کردن تیم ضعیفه کاملا معلومه تیم هیچ تاکتیک مشخصی نداره . باید پذیرفت هوادارا حق دارن ناراحت باشن . تیمی با این پتانسیل وامکانات نباید به این وضع دربیاد فولاد تیم کوچیکی نیست باید کادرفنی وبازیکنایی در حد نام این باشگاه جذب بشن اینایی هم که هستن باید قدر موقعیت خودشونو بدونن .
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
2
6
بچه ها خسته نباشید انشالله بازیهای بعدی جبران کنید.
خدا پدر کمک داور رو بیامرزه که پنالتی اول رو باطل کرد.
از اقای پورموسوی خواهش میکنم یک جلسه اموزش داوری برا بچه ها بذاره اون خطای 2ضرب آخر بازیچقدر راحت از دست دادیم.
بازیکن لیگ حرفه ای هنوز نمیدونه وقتی پای خودشو بالای توپ بذاره بعد از سوت داور این یعنی ضربه اول به توپ وارد شده و چون خطای 2ضرب بوده بازیکنای حریف میتونن بیان و ضربه دوم به توپ بزنن.
این توپا بااین فاصله کم معمولا گل نمیشن و به خط دفاع میخورن ولی بهتره قوانین هم یاد بگیرن تا اینطور راحت توپو از دست ندن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
3
5
خدا وکیلی فولاد هرچه نتیجه گرفته شانسی بود این چه سرمربیه زلیکانی وگلزاری رو چرا میزاره داخل ترکیب اون هفته گفت یک امتیاز خوب بود الان میخا بگه چی یعنی فولاد قدیمی فقط اسمش مونده اقای پورموسوی جمع کن بند وبساتت اگه خوب بازی میکرد حتی میباخت هم ناراحت نبودم سال گذشته همن علی دایی بود ۴تا از فولاد خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
1
5
واقعا فرشاد جانفزا ثابت کرد که حقش نیست ذخیره خیلی از اسمهای بزرگ فولاد خوزستان باشه....دمت گرد پاطلایی ...
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
6
2
یه عده از دوستان از روی کینه با مربی نظر میدن از جمله فردی که اسمشو گذاشته فولاد شهر اهواز درحالی که همه میدونیم استقلالیه..امروز فولاد عالی بود کاملا بازیو در اختیار داشت..از تماشاگرایی که رفتن حمایت کردن ممنونیم
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
1
6
کاری به نتیجه وداوری ندارم ولی واقعا وضعیت فولاد برای من بعنوان هوادار خیلی ناراحت کننده س فولاد از ابتدای لیگ تا الان روی نوار ناکامیه هفته قبل ضعیف بود این هفته ضعیفتر بود خب هوادار چقد ر باید صبر داشته باشه؟ سایپا خیلی بهتر بازی کرد فولاد هم تاکتیکی هم فردی ضعیف بود انتظار من بعنوان هوادار تیمی که توی مهدفوتباله واین همه امکانات وهوادار داره نباید به این شکل بازی کنه .
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
1
5
تیم فولاد با اون همه امکانات و به اصطلاح آکادمی بی خاصیت،هیچ فرقی با یه تیم محلی عادی ندارد که باعث تاسفه.
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
1
6
اقای آشیل سلام فولاد شهر اهواز ساکن تهران هست ی باتعصب خوزستانیه. چرا فقط شما جو منفی میدی. اقا جان این پورموسوی مربی بزرگی نیس. حیف استان ک فوتبالش دست ایناست. اخه قبل از اون پالتی ک مردود شد فولاد چرا تو دفاع بود. چرا کلا تو دفاعیم. اونم تو خونه. چرا بعداز گل تو دفاع میریم. مگه چندتا گل زدیم. واسه ضد حمله چرا مبعلی رو نزاشت و تعویضش کرد. والا درک و فهم مربی زیر سواله. کلا تیم بی تاکتیک. ترسو. بی برنامه. وکلا باید حرص خورد و افسوس که تیم فولاد بازیکناش شدن رفیقهای نزدیک پورموسوی نظیر زهیوی اون هافبک همدانی شماره 24 و چندنفر دیگه. بابا تو فوتبالی دفاعی خشگلت مبعلی بزار باشه که پاس تو عمق بده. کی سایه ات از سر فولاد کم بشه. ک نه تیم دفاعی ببینیم نه ترسو نه برد شانسی ۱ بر صفر
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
2
5
اون بازیکن منظورم عاشوری بود. اخه لول اینو مبعلی یکیه. اخه شما از مربی گری چه میدونی. تو خونه جلو گسترشم دفاعی بازی کردی. فاجعه است تیمت. غرورمون خدشه دار میکنی و اعصابمون خورد
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
6
آقای پورموسوی فقط استعفا... گناه ماهواداران چیه که باعشق برد به ورزشگاه می آییم ولی ازفولاد فوتبال نمی بینیم به راستی فولاد محبوب به کجا سوق داده شده است چه بلایی برسر این تیم محبوب نازل شده است که هرسال شاهد بد وبدتر شدن هستیم ننگ براین کارشکنی ننگ براین مدیریت ننگ بر نادانی وننگ براین فکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
1
5
برادرا به خدا تا پورموسوی سرمربی فولاد همین اش وهمین کاسه از چشم بازیکنا نبینین هیچ سالی فولاد این قدر بازیکن نگرفت پارسال فقط تو حمله یه انصاری بود چقد گل زد
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
7
این لک بجای فوتبال می‌رفت سراغ بازیگری خیلی بهتر می‌شد خیلی خوب بازی میکنه
حامدحامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
6
خط دفاع فولادخیلی خوب است ودربقیه خطوط عاشوری وناصری عالی هستند اگرعبدالله زاده رو بجای سینامریدی به زمین میاورد ومبعلی رو برای نگهداشتن توپ حفظ میکرد خیلی عالی میشد نمیدانم بازیکنی بااین همه تجربه مثل عبدالله زاده انگار واترپلو بازی میکند ...
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
2
6
سپاس آقای فرخزاد! وقتی فولادی با اینهمه ضعف تاکتیکی هواداری هنوزمیاد ازکادرفنی تمجید میکنه بایستی کمی مشکوک بود آن هم درهفته 10. شخصا ازتمجیداین افراد مشکلی ندارم وباخودم میگم اینها هم نظر شخصیشون رو میگن ولی چیزی که برام عذاب آوره که مطمئنا باعث تفرقه بین ماهواداران میشه انگ استقلالی وپرسپولیسی زدن به ما هواداران بیش از دودهه هستش که غیراز فوتبال خوزستان به هیچ فوتبال دیگه ای علاقمند نشدیم. به عشق خوزستان و به عشق مظلومترین مردمانش باوجود نزدیکی به ورزشگاه آزادی تهران حتی یکبار به این ورزشگاه نرفتیم و بخاطر بی اعتقادی به فوتبال مافیایی تیمهای پایتختش بیش ازیک دهه هستش که حتی دربیشون رو هم نگاه نمیکنیم. امیدوارم فولاد محبوب با پاکسازی از انسانهای نابخرد مدیریتی ازجمله اژدری ملعون مانند عقاب اوج بگیره وبار دیگر تیمهای پایتخت رو حتی در آزادی زندانی کنیم . امیدوارم هواداران دلسوز دست از انتقاد سازنده ازاین کادر فنی بی سواد برندارن و تا به روز شدن کادرمربیگری فولاد بزرگ بایک مربی اروپایی بزرگ و مشهور به انتقادشون بپردازن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
1
8
تیم پارس جنوبی جم تو کدام خطوط اندازه فولاد بازیکن داره؟! سرمربی باهوش بزاری با بازیکن متوسط هم نتیجه میگیری..
پورموسوی به قول ما خوزستانیا سیستم های دیمی و بدون برنامه ریزی رو داره امتحان میکنه..
کاریزمای لازم سرمربی گری تیم طراز اول هم نداره..
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
1
6
دقیقا
تمام این امتیازات هم با مشورت دستیار خارجی پورموسوی بوده وگرنه خودش که چیزی بلد نیست
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
5
اقای پورموسوی اجازه بده بازیکنان فوتبالی ساده و رو به جلو بازی کنند متاسفانه انان را اسیر یک مشت سیستم و اعداد و ارقام کرده اید.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
1
5
جای تعجب است فولاد پس از انجام ده بازی نتوانسته به یک ترکیب تقریبا ثابت دست پیدا کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
بورموسوي فقط به فكر نتيجه هست فكر فوتبال زيبا وهجومي نيست فقط ميخواد جايكاه خودش ثابت كنه ودراخر همه هوادران ازنحوه بازي فولاد يك درصد راضي نيستن كجابود فولاد جهنم همه تيمها بود ولي الان همه تيمها دوست دارن با فولاد بازي كنن چون هيج تاكتيكي نداره وهيج اميدي به اين تيم نيست ودر اخر همه حيف نون خدا سر شاهد ولسلام. موسوي شادكان
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
1
0
با سلام خدمت عزیزان منتقد سرمربی
آقای پورموسوی بیش از 20سال پیش که ما در رده های سنی بازی میکردیم مربی بوده وکاملا با بچه های استان آشناست، ایشون با دستمزد بسیار کمتر از مربی های غیر بومی داره نتیجه میگیره(فصل قبل تو اس خوزستان وآسیا خوب نتیجه گرفت).فولاد بعد از تغییرات اساسی در قضیه سربازی زمان میبره تا به اون فولاد تهاجمی وسرحال تبدیل بشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها