به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

بدترین شروع استقلال خوزستان در تاریخ لیگ

بدترین شروع استقلال خوزستان در تاریخ لیگ

خوزستان اسپورت- آبی‌پوشان استقلال خوزستان ضعیف‌ترین استارت طی پنج دوره حضورشان در لیگ برتر را تجربه کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان با پذیرش پنجمین شکست در دهمین هفته از لیگ هفدهم و با جمع‌آوری 7 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است تا ضعیف‌ترین استارت ممکن در پنج دوره حضورش در لیگ برتر را داشته باشد.

استقلالی‌ها به استثنای سالی که قهرمان شدند، در چهار سال دیگری که در لیگ برتر به میدان رفته‌اند، همواره در پایان هفته دهم دور رفت دارای رتبه دورقمی بوده‌اند، اما امسال این رتبه دورقمی در نازل‌ترین مکان و با کمترین امتیاز همراه بوده است.

استقلال خوزستان طی پنج دوره حضور در لیگ برتر، در پایان هفته دهم دور رفت به ترتیب دارای 8، 9، 19، 11 و 7 امتیاز بوده است.

این تیم همچنین طی پنج دوره حضور در لیگ برتر، در پایان هفته دهم دور رفت به ترتیب در مکان‌های چهاردهم، دوازدهم، دوم، دهم و پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

این آمار نشان می‌دهد که استقلال خوزستان امسال شرایط سخت‌تری را تجربه می‌کند؛ شرایطی که جدایی 20 بازیکن در نقل‌وانتقالات تابستانی، نامشخص بودن وضعیت مالکیت باشگاه، مشکلات مالی در پرداخت مطالبات مربوط به سال گذشته، مشکلات درون تیمی و ... در ایجاد آن تأثیرگذار بوده است.

تصویب شدن سقوط دوتیم به لیگ یک و فاصله‌ی بسیار نزدیک امتیازات در پایین جدول، البته فرصت جبران امتیازات از دست رفته را به استقلال خوزستان می‌دهد، به‌شرطی که آبی‌پوشان جنوبی این فرصت را مغتنم بشمارند و در هفته‌های آتی با کسب نتایج مطلوب از منطقه‌ی پایین جدول خارج شوند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها