به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

تذکر استاندار برای اصلاحات در استقلال خوزستان

تذکر استاندار برای اصلاحات در استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- استاندار خوزستان گفت: فکر می‌کنم در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریتی استقلال خوزستان باید اصلاحاتی صورت بگیرد و به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز تذکر داده‌ام که در این بخش باید اصلاحاتی انجام شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان آسیایی، پارآسیایی و جهانی خوزستان که امروز (چهارشنبه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد:‌ در روز نخست هفته تربیت‌بدنی و ورزش قرار داریم که به همین مناسبت از قهرمانان، پهلوانان و مدال‌آوران عرصه‌های آسیایی، جهانی و المپیک تقدیر شد، چرا که آن‌ها برای استان و کشور افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی در خصوص مشکلات تیم استقلال خوزستان نیز عنوان کرد: من از این تیم پشتیبانی داشتم و شاید تنها تیمی بوده که 20 تا 25 درصد از مبلغ قراردادهای خود را دریافت کرده است. تاکنون مبلغ 2 میلیارد تومان برای استقلال خوزستان تامین شده است و قرار بود پاداش آسیایی را هم بگیرند و با این مبلغ تا نیم‌فصل پیش بروند.

استاندار خوزستان ادامه داد: من فکر می‌کنم باید در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریتی آن‌ها اصلاحاتی صورت بگیرد و اکنون به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تذکر داده‌ام که در این بخش باید اصلاحاتی انجام شود.

وی بیان کرد: شرکت گروه ملی نیز تعیین تکلیف شده است و امیدواریم که استقلال خوزستان به کار خود ادامه ‌دهد تا در نیم‌فصل و در بازی‌‌های آینده نتایج را جبران کنیم.

شریعتی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم منحل می‌شود؟ گفت: ما در تلاش هستیم که از تیم دفاع و حمایت کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوال ایسنا که آیا نفراتی هستند که نسبت به این تیم کوتاهی ‌کنند؟ عنوان کرد:‌ ‌آقای حیدری باید این موارد را رصد کنند و به او تذکر داده‌ام و گفته‌ام که حتما باید در این زمینه سریعا به من گزارش دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اهوازی
|
United States of America
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
1
استاندار محترم اقای شریعتی عزیز
خواهشا خواهشا خواهشا به وضع استقلال اهواز هم رسیدگی کنید...ایا خبر دارید که روز گذشته بازیکنان موقع بازی اب معدنی نداشتن؟؟ایا خبر دارید بازیکنان تا الان یک ریال دریافتی نداشتن؟؟ایا خبر دارید بازیکنان در خوابگاه با تهیه غذا مشکل دارن؟؟؟
تورو خدا رسیدگی کنید...مگر وزیر کشور در استانداری دستور نداد؟؟
پس چرا عملی نشد؟؟؟
خوزستان اسپورت خواهشا موضوع مظلومیت استقلال اهواز را به گوش همه برسانید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها