به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

اتفاق روز: بازیکن غیرمجاز با موتورسیکلت فرار کرد!

بازیکن غیرمجاز تیم فوتبال شهباز شادگان را در خاتمه دیدار این تیم برابر پرسپولیس ویس با موتورسیکلت از محل انجام بازی فراری دادند!

به گزارش خوزستان اسپورت، در خاتمه دیدار تیم های شهباز شادگان و پرسپولیس ویس از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های خوزستان، مسئولان تیم پرسپولیس ویس نسبت به حضور یک بازیکن به نام یعقوب صوفی در ترکیب تیم شهباز معترض شده و به ناظر مسابقه اعلام کردند که این بازیکن در فهرست تیم شهباز قرار ندارد و با کارت بازی یک بازیکن دیگر به میدان رفته است.

بهداروند نماینده هیئت فوتبال خوزستان به مسئولان تیم شهباز اعلام کرد باید از بازیکن مورد اعتراض عکس بگیرد تا آن را جهت بررسی شکایت تیم پرسپولیس به هیئت فوتبال تحویل دهد اما در یک چشم به هم زدن، بازیکن مذکور سوار یک موتورسیکلت شده و از ورزشگاه تختی شادگان خارج شد تا ناظر مسابقه نتواند از او عکس بگیرد!

با ارجاع گزارش ناظر مسابقه به هیئت فوتبال خوزستان، کمیته انضباطی این هیئت بلافاصله جلسه فوری تشکیل داد و نتیجه بازی که در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل انجامیده بود را سه بر صفر به سود پرسپولیس ویس اعلام کرد. سرپرست تیم شهباز شادگان هم محروم و جریمه نقدی شد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که با تغییر نتیجه دیدار تیم های شهباز شادگان و پرسپولیس ویس، جدول رده بندی لیگ برتر خوزستان تغییراتی کرده است. جدول این مسابقات را می توانید با کلیک در اینجا مشاهده کنید.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
1
این کارها چیه آخه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
1
عجب اماده فرار بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها