به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

اسدی: نتیجه نگرفتن‌ آرامش را از تیم گرفته بود

اسدی: کمالوند بهانه نمی‌گیرد

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید در آن چند بازی که صنعت نفت نتایج لازم را کسب نمی‌کرد به خاطر این بود که نتیجه نگرفتن‌ آرامش تیم را به هم زده بود

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، بازی با سیاه‌جامگان برای صنعت نفت آبادان، فرصتی است برای شکستن طلسم نبردن این تیم خارج از خانه. بخصوص بعد از برد صنعت نفت مقابل نفت تهران در آبادان که روحیه و انگیزه دوباره‌ای به بازیکنان این تیم بخشیده است.

مرتضی اسدی، به‌عنوان یکی از بی حاشیه ترین بازیکنان این تیم که از قابل اعتمادترین بازیکنان برای کمالوند هم به حساب می‌آید، از این فرصت استفاده می‌کند و دفاع تمام قدی دارد از صنعت نفت آبادان مقابل همه حرف و حدیث‌هایی که درباره این تیم مطرح می‌شود.

توضیحات مرتضی اسدی در مصاحبه با ایران ورزشی درخصوص عملکرد صنعت نفت آبادان، افت نتایجش در چند بازی اخیر و گلایه‌های کمالوند از کمبود امکانات را در ادامه مرور می‌کنید.

با شروع خوبی که در لیگ داشتید، چه شد که به یکباره افت کردید و چند بازی خوب نبودید؟
خوب نبودیم فقط به خاطر اینکه توپ‌های مان توی گل نرفت وگرنه از نظر فنی و فوتبالی واقعاً بد نبودیم. بازی با سایپا را ببینید، می‌توانستیم گل بزنیم و برنده باشیم. در بازی سپیدرود من معتقدم می‌توانستیم با 6 گل ببریم اما زیبایی فوتبال به همین است دیگر.

نمی‌توانید همه این اتفاقات را هم صرفاً به حساب بدشانسی بگذارید.
قطعاً بی دقتی و تمرکز نداشتن هم روی گل نشدن ضربات پایانی ما دخیل بوده‌اند. باید واقع بین باشیم که صنعت نفت تغییرات زیادی داشته و بازیکنانی را از تیم‌های مختلف دور هم جمع کرده است. چند بازیکن فقط از تبریز آمده‌اند که با آب و هوای آبادان آشنایی نداشته‌اند. علاوه بر این وقتی شما یک بازی را نمی‌برید، تا حدودی تمرکزتان را از دست می‌دهید و تحت فشار قرار می‌گیرد.

سال گذشته خیلی از بازیکنان از فشار هواداران بر بازیکنان در بازی‌های خانگی می‌گفتند. این فصل هم شما چنین جوی را حس می‌کنید؟
من در برخوردهایی که با هواداران دارم می‌شنوم که می‌گویند فصل گذشته مدام نگران این بودند که نبازند یا گل نخورند اما این فصل مدام هیجان این را دارند که چه زمانی گل می‌زنند. من فکر می‌کنم مردم آبادان این هیجان و این نوع بازی کردن را دوست دارند اما خب طبیعی است که هوادار از تیمش انتظار برد داشته باشد اما از آنها می‌خواهیم صبور باشند چون بچه‌ها واقعاً برای پیروزی و موفقیت تلاش می‌کنند.

ظاهراً باشگاه آمار و ارقامی هم برای اثبات این تلاش بازیکنان جمع آوری کرده است.
بله. صنعت نفت آبادان در بازی با سپیدرود 260 پاس داشت اما در بازی با فولاد 450 پاس داشتیم یا در بازی دیگری پاس‌های مان به 480 هم رسید که این آمار خوبی است. حتی دوندگی بازیکنان ما خیلی خوب است. بازیکنان صنعت نفت در هر بازی 7، 8 کیلومتر می‌دوند و ما چند بازیکن داریم که بالای 10 کیلومتر می‌دوند.

احتمالاً به خاطر همین بود که کمالوند کمبود امکانات را در افت تیم موثر می‌دانست. این کمبودها برطرف شد؟
کمبودها که تا حدودی هنوز وجود دارد. ضمن اینکه منظور آقای کمالوند بیشتر از هرچیز مساله زمین تمرین و زمین بازی تیم بود که با تلاش مدیرعامل باشگاه برطرف شد. ایشان تمام کارهایی که کمالوند نیاز داشت را انجام داده و باشگاه در حال تأمین امکانات مدنظر کمالوند است. ضمن اینکه تیم هم رفته رفته دارد جا می‌افتد و در هفته‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این تیم خواهیم بود.

عده‌ای معتقدند که فراز کمالوند با پیش کشیدن بحث کمبود امکانات بهانه می‌آورده.
چه بهانه ای؟ چرا باید بهانه بیاورد؟ سایپا الان 4، 5 هفته است نبرده یا خیلی تیم‌های دیگر که چند هفته‌ای است دچار ضعف شده‌اند. اینطور نیست که بگوییم همه تیم‌ها عالی هستند و فقط صنعت نفت افت کرده. کریس رونالدو بعد از هفته هفتم تازه نخستین گلش را زده است. این در فوتبال طبیعی است. ضمن اینکه می‌توانید به وضوح ببینید اتفاقات خوبی دارد برای صنعت نفت می‌افتد که تا مدت‌ها برای این تیم می‌ماند.

بعد از پیروزی صنعت نفت مقابل نفت تهران، حالا هواداران انتظار دارند بالاخره طلسم نبردن‌های‌تان در خارج از خانه را هم بشکنید.
ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد و لازم است بگویم که اتفاقاً برای پیروزی در این بازی برنامه‌های ویژه‌ای داریم. ضمن اینکه آرامشی که بعد از یک پیروزی بر تیم حاکم می‌شود، به شدت بر بازی‌های بعدی تأثیر می‌گذارد. به‌عنوان مثال در آن چند بازی که صنعت نفت نتایج لازم را کسب نمی‌کرد به خاطر این بود که نتیجه نگرفتن‌ها آرامش ما را به هم زده بود و به خاطر نبودن این آرامش، توپ‌های‌مان گل نمی‌شد.

یک سایت عراقی خبری مبنی بر پایان لژیونر بودن جاسم کرار در پایان این فصل زده است. آیا اختلافی بین او و باشگاه پیش آمده؟

نه اینطور نیست. هیچ اختلافی با کسی ندارد. او از فصل پیش تصمیم گرفته بود به عراق برود اما به خاطر آقا فراز این فصل را هم ماند. صحبتی از اختلاف نیست چون کرار واقعاً این فصل پخته‌تر شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
1
دنیا و آگوستو سزار.قدرت،تکنیک،دوندگی، شوت،ضربه سر،غیرت،از همه نظر از همه سره، لطفا مسئولان صنعت نفت با این بازیکن قرارداد سه چهار ساله ببنده... اما اگ نفت سیاه جامگان و پرسپولیس رو ببره مدعی اول قهرمانی شک نکنید اگ نیم فصل دوتا دفاع خوب ب تیم اضافه کنه
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
1
خوبیه این بازی اینه که اونا دفاع نمیکنن وما میتونیم با ی بازی منطقی پیروز میدان باشیم فقط مواظب شوتهای اونها باشیدودر دام حاشیه و درگیری خود ساخته اونا نیفتید در ضمن مواظب شروع مجدد بازی هم باشید چون بازیکنای حیله گری دارن قطعا ما به تیم ومربی اعتماد کامل داریم وقطعاتا آخر در کنارتان خواهیم بود
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
1
اقای کمال وند برای برگشت بازیکنایی که درحمله شرکت میکنند ودربرگشت کند هستند فکرجدی باید کرد 50درصد گلهای خورده صنعت نقت مهاجمان با سالاری تک به تک شده اند باسیاه جامگان فقط روی ضدحمله میشه گل زد چون انها بیشتر به پیروزی نیازدارند جبیره بازیکن جوان وسرعتی میشه درترکیب از اول باشه بهتره البته داور معلوم نیست طرف میزبان نباشه خوبه به امید پیروزی پرگل نفت ابادان تیم پرقدرت خوزستان
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
عاشقتم مرتضی جون واقعا باغیرت تعصبی دوستت داریم و دوست شما تا آخر هستیم خ.اهش میکنیم دقت بیشتر و سعی کن از عبدالله و بغلانی بیشتر و بهتر کمک بگیری اونها جونم شما راهنماییشون کن که گل نخورین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها