به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۲۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

نفت - استقلال؛ مصاف بی‌ سر و سامان‌ها

نفت تهران - استقلال خوزستان؛ مصاف بی‌ سر و سامان‌ها

خوزستان اسپورت- در نخستین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های نفت تهران و استقلال خوزستان برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

به‌ گزارش ‌خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، در آغاز هفته‌ دهم لیگ برتر فوتبال فردا (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال نفت تهران و استقلال خوزستان مقابل هم قرار خواهند گرفت.

نفت تهران که دوباره حمید درخشان را روی نیمکتش می‌بیند، در نخستین بازی پس از بازگشت مجدد درخشان با یک گل مغلوب صنعت نفت آبادان شد. نفت که از اول فصل تا الان با مشکلات مدیریتی و کادرفنی دست و پنجه نرم می‌کند، نتایج بدی نسبت به انتظارات نداشته و توانسته در 9 هفته‌ 9 امتیاز جمع‌آوری کند و در جایگاه سیزدهم قرار بگیرد.

در سوی دیگر میدان اما یکی از تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی قرار دارد. استقلال خوزستان عبدالله ویسی که امید داشت با بازگشت این مربی بار دیگر بتواند خوش بدرخشد و جزو بالانشینان جدول رده‌بندی قرار بگیرد، نتوانسته انتظارات را بر آورده کند و با کسب تنها هفت امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار دارد.

آبی‌پوشان خوزستانی هفته‌ پیش یک شکست سنگین را برابر پرسپولیس تجربه کردند. آنها با نتیجه‌ 3 بر یک مغلوب سرخپوشان پایتخت شدند.

تقابل دو تیم پایین جدولی می‌تواند برنده مسابقه را به میانه‌های جدول بفرستد و آن را از وضعیت بحرانی خارج کند.

دیدار نفت تهران و استقلال خوزستان از ساعت 15:45 سه‌شنبه 25 مهرماه در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها