به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۲۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

اسدی: برای شکست دادن نفت هم‌قسم شده بودیم

اسدی: برای شکست دادن نفت هم‌قسم شده بودیم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای شکست دادن تیم فوتبال نفت تهران هم‌قسم شده بودیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه نفت آبادان، مرتضی اسدی اظهار داشت: با توجه به نتیجه نگرفتن در 2 بازی گذشته که مستحق شکست نبودیم هم‌قسم شده بودیم که نفت تهران را شکست بدهیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: برخلاف آنچه که گفته می‌شد، نفت تهران تیم واقعا خوبی بود و بازی سختی را با پیروزی از میدان خارج شدیم.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: شرایط باعث شده بود که تحت فشار و بااسترس باشیم اما لطف خدا و حمایت هواداران باعث شد تا با ارائه یک بازی منطقی و خلق موقعیت‌های زیاد برنده بازی باشیم.

وی اضافه کرد: پیروزی مقابل نفت تهران باعث شد که به جدول برگردیم و یادمان باشد که صنعت نفت یک بازی کمتر از سایر تیم‌ها دارد.

اسدی در ادامه به بازی پیش‌روی تیمش مقابل سیاه‌‎جامگان مشهد اشاره کرد و افزود: سیاه‌جامگان چند هفته‌ای نتیجه نگرفته است و در زمین خودش بازی می‌‎کند اما ما بدون توجه به این شرایط وارد زمین می‌‎شویم.

وی در پایان عنوان کرد: به دنبال آن هستیم که با انجام یک بازی هوشمندانه، منطقی  و همچنین با تفکر کادر فنی و همدلی بازیکنان دست پر از مشهد برگردیم و بازهم در جدول بالاتر برویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
3
آقای اسدی درود بر شما باد شما واقعا بازیکن باغیرت متعصبی هستی امیدوارم که در بازی های آینده تیم صنعت پیروز بشه وبتونید حداقل سهمیه آسیا را بگیرین شما شایسته جایگاه بالای جدول هستین دنیا صنعت دنیا اسدی
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
3
مشخص بود همه با انگیزه بودن بچه ها عالی بودن ولی میتونین خیلی بهتر از اینها باشین همگی خسته نباشین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها