به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

اشتباه کردی آقا حبیب!

سایت رسمی باشگاه استقلال اهواز در مطلبی با عنوان «اشتباه کردی آقا حبیب» با امضای جمعی از هواداران تیم آبی پوش اهوازی، به انتقاد از عملکرد حبیب خدریان سرمربی استقلال اهواز در بازی با شهرداری اردبیل پرداخته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مطلب مندرج در سایت رسمی باشگاه استقلال اهواز که توسط جمعی از هواداران استقلال تهیه شده را مرور کنید:

 تیمی که بعد از 2 شکست متوالی به یک برد خفبف می رسد و باعث امیدواری هواداران پرشمار خود می شود، نباید در مقابل تیمی که سال اول حضورش را در لیگ یک را تجربه می کند 3 گل بخورد. آیا خوزستان که مهد فوتبال است، اختلافش با اردیبل 3 گل است؟!

در ارنج تیمت اشتباه کردی. تعویض هایی که انجام دادی عجولانه بود و جالب تر از آن رفتن تیم با اتوبوس به شهر اردبیل در یک سفر 20 ساعته و مهمتر از آن نداشتن ریکاوری بعد از این سفر طولانی باعث تحلیل رفتن قوای بدنی بازیکنان در نیمه دوم شد و هر چه به انتهای بازی نزدیکتر می شدیم ضعف تیم بیشتر به چشم می آمد.

آیا نمی توانستید تیم خود را یک روز زودتر به اردوی اردبیل ببرید تا خستگی راه از تن بازیکنان بیرون بیاید؟

تیم نیاز به بازسازی روحی و روانی دارد. تیم در نیم فصل اول جنگنده و روان بازی می کرد و فعل خواستن را انجام می داد و پله به پله خود را به صدر جدول رساند اما در نیم فصل دوم پله به پله دارد پایین می آید!

نتیجه ای که در بازی برابر شهرداری اردبیل بدست آمد هواداران پر شور استقلال اهواز را در آستانۀ بازی حساس با فولادنوین بسیار نگران کرده است.

شما با بهترین خط دفاعی لیگ و بهترین دروازه بان در نیم فصل اول چه کرده اید؟ ما نمی گوییم که مقصر همه این مسائل شما هستید اما باید نسبت به این موضوعات سخت گیری بیشتری از خود نشان دهید.

خواهش ما از مسئولان این است که حساسیت بیشتری به این تیم پرطرفدار داشته باشند. قرار نیست که برای همیشه در لیگ یک بمانیم و آرزوی بازگشت به لیگ برتر را با خود به گور ببریم.

 ما شما را به عنوان یک مربی بومی حمایت می کنیم ولی باید از اشتباه هایتان درس گرفته باشید! باید فعل خواستن و روح بردن در بیرون از خانه در تیم دمیده شود.

جنگندگی و قافیه را نباختن از مهمترین آیتم های استقلال اهواز در ادامه راه است و به امید خدا با پیروزی برابر فولادنوین تیم به دوران اوج خود بر می گردد.

اشتباه کردی آقا حبیب!


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سعيدکعب عمير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
2
هواداران استقلال اهوازمنتظربازگشت استقلال اهوازبه ليگ برترنباشن استقلال اهوازتيمى نيست که بخوادازتيم شهردارى اردبيل سه گل بخوره استقلال اهوازتيمى نيست که بخواددرليگ يک بمونه استقلال تيمى نيست که بخوادمقابل هرتيمى زانوبزنه
امامتاسفانه آقايان دوست دارن اين بلاهاسراستقلال اهوازبيادواستقلال درليگ يک بمونه ودوست ندارن پرچم استقلال اهوازدرليگ برتربه اهتزازدربياد
حسرت...حسرت....حسرت
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
2
اگه قراره با این شرایط بیاد لیگ برتر نیاد بهتره
عليرضا لطيفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
1
انصافاً بعد از اين همه فوتبال ديدن و استاديوم رفتن حداقل يه جو و ارزن از فوتبال ميفهميم!! با اين فوتبالي كه ليگ برتر بازي ميكنن بخدا خوزستاني از همه سرن چه رسه ليگ افتضاحي مثل ليگ يك!!! يعني چطور فولاد نويني كه از ليگ 2 اومده ميتونه همه اونوقت ما با اين همه طرفدار و سابقه نميتونيم حتي دوم گروه هم بشيم!!! اين حكايت موندن توي ليگ يك هست واسه آقايان و از پس هزينه ها برنيامدنه!!!
بالاغيرتن اگه نميتونيد تيمداري كنيد واگذارش كنيد ما رو به خير و شما رو به سلامت.....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها