به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۲۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
صدرنشینی استقلال و ادامه روند صعودی سپاهان

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته ششم لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته ششم لیگ 3

خوزستان اسپورت- هفته ششم مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته سوم فوتبال کشور به انجام رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، ششمین هفته از مرحله گروهی مسابقات لیگدسته سوم فوتبال ایران در شهرهای مختلف برگزار شد و دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست حاصل کار نمایندگان فوتبال خوزستان در این هفته از مسابقات بود.

تیم استقلال رامشیر برای بازگشت به صدر جدول مقابل تیم پیام چغادک به میدان رفت و در یک بازی پرگل به برتری 3 بر 2 رسید تا 14 امتیازی شده و با توجه به توقف پردیس خرم‌آباد با تفاضل گل بهتر به صدر جدول بازگردد.

تیم فرهنگ رامهرمز هم پس از یک هفته استراحت میزبان پردیس خرم‌آباد بود و در حالی که با تک گل احمدرضا ابوالعباسی از حریف پیش افتاده بود، در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد. فرهنگ رامهرمز با این تساوی 8 امتیازی شد.

در همین چارچوب، آبی‌پوشان استقلال رامهرمز در خانه‌ی فولاد یاسوج نتیجه را واگذار کردند و با حساب 4 بر 2 مغلوب فولادی‌ها شدند تا با 5 امتیاز در نیمه پایین جدول باقی بمانند.

تیم سپاهان ایذه نیز در ادامه روند صعودی‌اش با رهبری یعقوب سلحشور مقابل تیم بالای جدولی استقلال بنه‌گز به میدان رفت و با گلزنی سجاد پرستار و محمد محمدی به پیروزی دو بر صفر دست یافت. سپاهان که در چهار مسابقه‌ی اخیرش بدون شکست بوده، با پیروزی در بازی امروز 9 امتیازی شد و در ردیف مدعیان صعود قرار گرفت.

مسابقات لیگ سوم فوتبال کشور در پنج گروه جریان دارد و چهار نماینده فوتبال خوزستان در گروه چهارم این مسابقات با حریفان دیدار می‌کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها