به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 01
کد خبر: ۲۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

مکوندی: باید از بازی با پرسپولیس درس بگیریم

مکوندی: باید از بازی با پرسپولیس درس بگیریم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که باید از بازی با پرسپولیس درس بگیریم، گفت: همه می‌دانند که تیم ما شرایط مناسبی ندارد ولی امیدوارم با کار و همدلی بیشتر، این شرایط را بهبود ببخشیم و تیم را در وضعیت بهتری قرار دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، بهروز مکوندی در خصوص شکست این تیم در هفته نهم لیگ برتر برابر پرسپولیس، اظهارکرد: ما بازی را خیلی خوب و با انگیزه شروع کردیم و در همان دقایق ابتدایی می‌توانستیم به گل هم برسیم که متاسفانه همچون بازی‌های گذشته در زدن ضربات آخر به مشکل برخوردیم. بعد هم که متاسفانه بازیکنان ما دچار اشتباهاتی شدند که آن اشتباهات در مقابل تیمی همچون پرسپولیس کُشنده است.

وی بیان کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوب و با تجربه‌ای است و از نظر فنی نیز در سطح بالایی قرار دارد که موفق شدند از اشتباهات ما بزرگترین استفاده را داشته باشند و به راحتی به گل برسد. ما وقتی برخلاف جریان بازی، گل دریافت کردیم، این موضوع تاثیر منفی بسیار بدی روی تیم گذاشت و این تاثیر آن‌قدر شدید بود که گل دوم را هم سریع دریافت کردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: هر چه از دقایق بازی می‌گذشت، شرایط روحی روانی تیم ضعیف‌تر می‌شد تا این‌که متاسفانه در فاصله بسیار کم، سه گل دریافت کردیم و در ادامه نیز با بهره بردن از اشتباه خط دفاع پرسپولیس، توانستیم به یک گل دست پیدا کنیم. همچنین اخراج موسی کولی‌بالی تاثیر بسیار بدی در تیم ما گذاشت.

وی افزود: من فکر می‌کنم در نیمه دوم با توجه به این‌که 10 نفره بازی می‌کردیم، بازی نسبتا خوبی ارائه ‌دادیم و بهتر از نیمه اول بازی کردیم. تیم 10 نفره‌ ما معقول‌تر از تیم 11 نفره بازی کرد. نتیجه بسیار بد بود و از بازی اصلاً راضی نیستیم و باید از بازی با پرسپولیس درس گرفته باشیم. به هر حال تاوان اشتباه برابر یک تیم حرفه‌ای مثل پرسپولیس بسیار سخت است.

مکوندی با اشاره به دیدار این تیم برابر نفت تهران نیز خاطرنشان‌کرد: امیدوارم در مسابقات آینده بهتر ظاهر شویم،  به ویژه این‌که در هفته دهم یک بازی مهم با تیم نفت تهران داریم، زیرا این تیم در رده‌های پایینی جدول قرار دارد و نباید با نتیجه‌ای که در این دیدار کسب می‌کنیم، فاصله‌مان با تیم‌های دیگر بسیار و جبران نتایج در هفته‌های آینده برای‌مان سخت شود.

وی در ادامه عنوان کرد: همه می‌دانند که تیم استقلال خوزستان شرایط مناسبی ندارد و هر چه از بازی‌ها نیز می‌گذرد، شرایط سخت‌تر می‌شود که امیدوارم با کار و همدلی بیشتر، این شرایط را بهبود ببخشیم و تیم را در وضعیت بهتری قرار دهیم. آقای ویسی هم از نتایج راضی نیست و نظرش این است که باید هر چه سریع‌تر نواقص را برطرف کنیم و اجازه ندهیم که فاصله‌مان با تیم‌های دیگر بیشتر شود و باید فاصله ایجاد شده با تیم‌های بالای جدول را کم کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ‌به هواداران حق می‌دهیم که از نتایج به دست آمده، نگران باشند، زیرا در هر شرایطی کنار ما هستند. ما به این‌که چه مشکلاتی داریم، توجه نمی‌کنیم و باوجود شرایط سخت باشگاه، کارمان را ادامه خواهیم داد و امیدوارم در ادامه با رفع مشکلات، نتایج بهتری کسب کنیم. انتظار داریم هواداران همچون گذشته به حمایت‌ خود ادامه دهند تا ما هم بتوانیم با کسب نتایج بهتر جوابگوی محبت‌ آن‌ها باشیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها