به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۴۷ نظر

نارضایتی فوتبالدوستان ایران از گزارش شبکه خوزستان

نارضایتی مردم ایران از گزارش شبکه خوزستان

خوزستان اسپورت- حدود 54 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی شبکه سوم سیما به ضعیف بودن گزارش بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس رأی داده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، همزمان با به‌صدا در آمدن سوت پایان بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران، موج انتقادات علیه مسعود نریموسایی گزارشگر قدیمی سیمای مرکز خوزستان در فضای مجازی آغاز شد و فوتبالدوستان جنوبی با ارسال نظرات به سایت‌های ورزشی یا اشتراک گذاشتن مطالبی در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از نحوه‌ی گزارش نریموسایی پرداختند و او را متهم به جانبداری از یک تیم خاص کردند.

این انتقادات تازه‌گی نداشت، چرا که تقریباً هربار تیم‌های سرخابی تهران در اهواز به میدان می‌روند، نحوه‌ی گزارش نریموسایی با واکنش فوتبالدوستان خوزستانی همراه می‌شد. این گزارشگر هم که شاید تکرار چنین اتفاقی را پیش‌بینی کرده بود، در جریان بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران، بارها از بینندگان مسابقه خواست که باور کنند وی طرفدار تیم خاصی نیست و واقعیت‌ها را می‌گوید.

در همین راستا، با آغاز موج انتقادات پنجشنبه شب علیه گزارشگر بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس، این فرضیه هم مطرح شد که ممکن است فوتبالدوستان خوزستانی به‌دلیل تعصب به تیم‌های این استان‌، نحوه‌ی گزارش نریموسایی را نمی‌پسندند و از روی تعصب به تیم‌های خوزستانی نظر می‌دهند، اما در ساعات بعدی و با مشخص شدن نتیجه نظرسنجی شبکه سوم تلویزیون سراسری ایران معلوم شد که این نارضایتی به خوزستان محدود نبوده و عموم مناطق ایران را در بر گرفته است.

شبکه سوم سیما، در پایان هر مسابقه پخش زنده فوتبال، از بینندگان این شبکه می‌خواهد که در نظرسنجی مربوط به نحوه گزارش بازی شرکت کنند و با انتخاب یکی از چهار گزینه (عالی، خوب، متوسط، ضعیف) به ارزیابی عملکرد گزارشگر آن دیدار پخش زنده بپردازند.

نتیجه‌ی نظرسنجی در خصوص گزارشگر بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران، شوک بزرگی برای مدیریت صداوسیمای مرکز خوزستان محسوب می‌شود، چرا که 54 درصد از فوتبالدوستان ایرانی شرکت کننده در نظرسنجی شبکه سوم سیما، عملکرد مسعود نریموسایی را ضعیف قلمداد کرده‌اند.

نارضایتی اکثریت بینندگان شرکت کننده در نظرسنجی شبکه سوم سیما، پیش از آن‌که بیانگر ضعف مسعود نریموسایی باشد، بیانگر عملکرد اشتباه تصمیم‌گیرندگان صداوسیمای مرکز خوزستان است. مدیریت این سازمان در تمامی این سال‌ها با بی‌توجهی به استعدادهای جوان گزارشگری در خوزستان، همواره تریبون گزارش دیدارهای پخش سراسری را به نریموسایی سپرده، این گزارشگر قدیمی را سیبل انتقادات فوتبالدوستان کرده‌اند.

گرچه طی سه سال اخیر که تعداد نمایندگان فوتبال خوزستان در لیگ برتر ایران به سه تیم افزایش یافته، تلویزیون مرکز خوزستان نیز تعداد گزارشگران دیدارهای پخش زنده تیم‌های این استان را افزایش داده و سه – چهار گزارشگر جوان با سبک‌های متفاوت پشت میکروفون قرار گرفته‌اند، اما هرگاه تیم‌های سرخابی تهران به اهواز آمده‌اند، مسئولیت گزارش بازی به قدیمی‌ترین گزارشگر ورزشی تلویزیون استان سپرده شده، وی را دچار چالش جدی کرده‌اند.

پیشتر هشدار داده شد که گزارشگری مسابقات پخش زنده فوتبال در حال حاضر سخت‌تر از قبل شده، باتوجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی، کوچک‌ترین اشتباهات گزارشگران فوتبال با واکنش فوتبالدوستان در فضای مجازی روبرو می‌شود. شاید به همین دلیل بود که نریموسایی در جریان گزارش بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس به بینندگان تأکید می‌کرد که باور کنند او طرفدار تیم خاصی نیست و واقعیت‌ها را می‌گوید.

همین اظهارنظر نشان از فشار روانی بالایی داشت که نریموسایی تحمل می‌کرد و او بهتر از هر کسی پیش‌بینی کرده بود که نحوه‌ی گزارش مسابقه با واکنش بینندگان خوزستانی مواجه می‌شود، اما شاید در آن لحظه که نریموسایی از بینندگان شبکه سوم سیما درخواست می‌کرد به کانال رسمی برنامه فوتبال برتر بروند و در خصوص نحوه گزارش مسابقه نظر بدهند، هرگز فکر نمی‌کرد که 54 درصد بینندگان از سراسر ایران به گزارش وی نمره منفی بدهند.

در عین حال، باید در نظر داشت که این گزارشگر اهل یاسوج در استان کهکیلویه و بویراحمد که از دهه 60 شمسی به‌عنوان تصویربردار در صداوسیمای خوزستان استخدام شده، سال‌های سال به‌عنوان گزارشگر به گزارش مسابقات فوتبال در این استان پرداخته و زحمات زیادی برای سیمای مرکز استان کشیده است. زحماتی که نباید به‌خاطر تصمیم‌های اشتباه مدیران این مرکز در انتخاب گزارشگران مسابقات پخش سراسری زیر سئوال می‌رفت و با چنین درصد منفی در نظرسنجی کشوری روبرو می‌شد.

چه بسا بهتر بود که مدیران صداوسیمای خوزستان با کارشناسی در انتخاب گزارشگران دیدارهای پخش سراسری که عملکرد آن‌ها بین مردم سراسر ایران به نظرسنجی گذاشته می‌شود، نمره بهتری را برای خوزستان کسب کرده و شأن گزارشگر قدیمی تلویزیون این استان را هم حفظ می‌کردند.

نتیجه‌ی نظرسنجی کانال رسمی برنامه فوتبال برتر شبکه سوم تلویزیون سراسری ایران می‌تواند تلنگری باشد برای مدیریت صداوسیمای مرکز خوزستان که عملکرد آن‌ها در زمینه‌های دیگری نظیر کیفیت تصویربرداری مسابقات پخش زنده فوتبال و عدم پخش مسابقات لیگ‌های دسته اول و دوم ایران هم مورد رضایت شهروندان خوزستانی نبوده است.

نارضایتی مردم ایران از گزارش شبکه خوزستان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴۷
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
9
باسلام ممنون بابت انتشار این مطلب لطفا به ماهم بگید به چه شکلی میتوانیم در این رای گیری شرکت کنیم تا حسابی دستش رو بشه این آقا واسه مرکز خوزستان (صدا و سیما)
مدیر پایگاه با سلام
نظرسنجی در کانال رسمی برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما انجام شده است، به آدرس:
football_tv@
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
11
"شوک بزرگی برای مدیریت صداوسیمای مرکز خوزستان"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما چه دلت خوشه، فکر کردی براشون اهمیتی داره؟ یه جوری حرف می زنی انگار خودشون خبر ندارن یا این آقا اصلا نظر کسی براش مهم است.
پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
8
3
نریموسی گزارشگر خوبیه اما توی اکثر گزارش‌های خودش روی چند موضوع پافشاری می‌کنه که قانع کنه بیننده ها را مثلا اینکه در اکثر گزارشهای فوتبال اصرار داره که بازیکنهای تیم همه جوان‌های جویای نام خوزستانی هستن ، یا تیم مورد خطاب باید جسورانه بازی کنند یا آب هوا بسیار مطلوب یا نامطلوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
10
ضمن احترام به اقای نری موسایی اطلاعات فوتبالی ایشون خیلی پایینه و حین گزارش بازی اطلاعات غلط به بیننده میده. طرفدار سرسخت تیمه قرمز تهرانم هست و هرکاری میکنه بازم توی گزارش نمیتونه هیجانشو پنهان کنه وقتی تیم محبوبش گل میزنه
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
11
هر استانی ک بازی زنده نگاه میکنم... گزارشگره اونجا با گل خوردن تیمشون درجا سکوت میکنه و ناراحت میشه... اما گزارشگره ما خوشحالتر از تهرانیا میشه این کجاش طرفداری نیس اقای نریموسی؟؟؟
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
10
بنده خدا چقد خودشیرینی کرد واسه پرسپولیسیها که شاید رای بیاره آخرش افتضاح شد.
من تعجب میکنم چقد اشتباهات عجیبی کرد. علیپور گل زد گفت به تنهایی رفت صدر جدول گلزنان!!! چجوری رفت صدر با 4 گل؟؟؟؟؟
یا مثلا میگفت کولیبالی بعداز هفته ها مصدومیت ومحرومیت امروز توی ترکیبه!!! مگه کولیبالی بازی قبلش به فولاد گل نزده بود؟؟؟
غایبای استقلال خوزستانو که نمیدونست این و اون بهش اسم میدادن.اسم گلزنا رو اشتباه میگفت شجاع خلیل زاده گل زد میگفت صادق محرمی گل زده وووووووو
اینقد اشتباه کرد گفتم صد رحمت به جواد خیابانی
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
10
بازهم خدا را شکر که اینبار مخاطب اشکالات این اقا تنها خوزستنیها نبوده اند. بارها و بارها در خصوص ضعف های ایشان در همین سایت گفتم .. گفتم اما کو گوش شنوا .. انقدر که فوتبال خوزستان محکم و قوی می باشد دریغ از یک گزارشگر حرفه ایی.. تنها ایشان نیستند .گزارشگر بخش رادیویی هم که دیگر باعث انتقاد می باشد لطفا گزارش ایشان را بشنوید از خنده روده بر می شوید .. بسیار بی اطلاع از مسائل فوتبال .باعث خجالت می باشد ..ولی بعضی وقتها که خب فکر می کنم اگر توی این فوتبال امثال اژدری زاده قدعلم می کنند.چرا امثال نریموسا و دیگران شبیه ایشان نکنند؟ بالاخره فرق بین توپ فوتبال و والیبال را حداقل این ها می فهمند
اندیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
13
0
نریموسی یکی از بهترین گزارشگران است تعصبی برخورد نکنید مگه بقیه کم ضعف دارند خیابانی با ان همه ضعف واستقلالی بودنش باز هم گزارشگری می کند
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
12
این آقای گزارشگر از زمانی که توسط طرفدارا با سنگ ضربه خورد میخواد با این کارش تلافی کنه ولی کور خوندی آقای نریموسی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
8
به نظرم اینکه نریموسایی پرسپولیسی دوآتیشه است اشکالی نداره ولی بشرطی که در گزارش کردن بیطرف باشه که نیست و متاسفانه آپدیت هم نیست و کلا در دهه 70 مونده. کار گزارشگری الان تفاوت داره با دهه 70
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
5
5
نریموسی از نظر رنگ وجنس صدا بسیارعالی هست این رو به این خاطر گفتم چون خودم تخصصم در زمینه صدا هست ،از نظر لهجه ولحن ضعیفه ولی چون یک طرف قضیه همیشه تیمهای بومی هستن مهم نیست .دراکثر بازیها هم خداییش بی طرفانه قضاوت میکنه تنها عیبش اینه که در گزارش بایستی یک مقدار به تیمهای بومی بیشتربها بده بهرشکل استقلال وپرسپولیس دارای امپراطوری رسانه ای هستن و نیاز چندانی به تعریف وتمجید گزارشگرای بومی ندارن واین تیمهای استانی هستن که کاملا دررسانه های سراسری مظلوم واقع میشن پس اگربخوان در شبکه استانی وگزارشگر بومیشون هم مظلوم واقع بشن که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیاد. از آقای نرموسی استدعا دارم در گزارششون یه کوچولو هوای تیمهای استانی رو بیشترداشته باشند. بنده قبلا چندین بارتلفنی بخاطر فوتبال استان و برنامه فوتبال تا فوتبال باهاش ارتباط داشتم .خداییش در بحث همین برنامه فوتبال تا فوتبال بسیاراذیت شد .چون هم دست تنها بوده وهم ازطرف سیمای کشکی خوزستان حمایت نمیشد چون اصولا سیمای کشکی خوزستان اعتقادی به فوتبال خوزستان نداره ودوست داره فوتبال خوزستان نابود بشه. فقط همین رو بگم که آقای نریموسی برای پوشش فوتبال لیگ استان خودش تنهایی دوربین میگرفت و از لیگ استان گزارش تهیه میکرد .شما فکرش رو کنید یک نفر فقط بایک دوربین نه چندان پیشرفته تمام تیمهای استان رو گزارش میگرفت. امیدوارم هواداران کاستیهای این جوان تلاشگر و زحمت کش رو ببخشند و نریموسای عزیز هم کمی بیشتر هوای تیمهای مظلوم استانمون رو در بازیهای سراسری داشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
8
مدیریت سیمای به اصطلاح مرکز خوزستان هم مثل سایر مدیریتها در سازمانهای دیگره استانه . این خانه از پایه خرابه .....
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
12
خلاصه میگم:
بدترین شبکه استانی شبکه خوزستان
بدترین گزارشگر استانی مسعود نریموسایی
هوادار خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
10
آقای نری موسایی از گزارشگر آذربایجان شرقی یاد بگیر با آن همه تعصب به تیم شهرش
ولی شما ............. حیف
هرچه برای تیمهای تهرانی هم ملق بزنی بیهوده است
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
10
مسعود نرموسایی دشمن اصلی تیم استقلال اهواز وتیمهای خوزستانیه
آقای نرموسایی ضعیف نیستن مدیریت شبکه استانی ضعیفه که ازاین افراد استفاده میکنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
1
8
جانب داریش به کنار . در حین گزارشش نمیدونم چرا همش سعی میکنه خوزستانیا رو مظلوم نشون میده آقا انقدر دیگه مارو خارو ذلیل تحقیر نکن ، توی هر بازی ۵_۶ بار صحبت از آب هوا بد خوزستان میکنه . یا مثلا محل تولد بازیکنا رو تک تک میگه ! همه ی اینها توی هر بازی تکرار که بشن آدم خسته میشه . بخدا قسم زمان بازی من صدای تلویزیون کم کرده بودم چون واقعا رو مخه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
8
در تمام زمینه ها به جوونهای خوزستان ظلم می شه.
سی سال میکروفون تلویزیون خوزستان دست این آقاست. آیا در این استان چند میلیون نفری در این سی سال نمی شد چند گزارشگر خوب تربیت کرد؟ چطور باقی استانها هرساله چند گزارشگر ورزشی جوون معرفی می کنند اما خوزستان سی ساله میکروفون دست یک غیربومی است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
8
این 54 درصد نظرسنجی سراسری بوده مطمئن باشید اگه فقط تو خوزستان نظرسنجی بشه 94 درصد رای منفی میدن
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
9
سلام و خسته نباشید
اگر تخصص جناب نریموسایی عزیز تصویربرداری است چرا از تخصص ایشون در امر تصویربرداری استفاده نمیشود؟ فکر می کنم اکثر دوستان با بنده هم عقیده باشن که فیلمبرداری در ورزشگاه الغدیر مطلوب نیست و در سطح آماتوری است پس چنانچه از تجربیات جناب نریموسایی در فیلمبرداری استفاده شود نتیجه خوبی دارد حداقل شاید در فیلمبرداری بهتر از گزارشگری باشند.
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
10
گزارش نری موسی مایه ننگ این استان است . ایشون تو خوزستان فقط تیم نفت مسجدسلیمان رو دوست داره اونم به خاطر دلیل خاص ( کاملا مشخصه همه هم قبول دارن خوزستان اسپورت خواهشا چاپ کن من با ایشون هم کلام هم شدم و مطمنم از حرفم ایشون طرفدار سرسخت پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان هست وبس )
حاضرم بدترین صدای گزارشگری رو بشونم ولی گزارشگر تعصب داشته باشه به شهرش احترام بزاره به مردم شهرش
شبکه سه پرسپولیس روزنامه پرسپولیس سایتها پرسپولیس فوتبال ایران پرسپولیس وووووووو خیلیییی خنده داره شبکه خوزستان هم شده پرسپولیس
خب همینکارا باعث میشه که تو اهواز این همه پرسپولیسی بیاد استادیوم
مردم از فوتبال ناراحتن . فرض کن راننده تاکسی که منو داشت به استادیوم میبرد بم گفت وقتت رو تلف نکن با این مسابقه اصلا مسابقه نیست یه تیم کل ایران و صدا و سیما بسیج شده واسش یه تیم هم یه ساله پول نگرفته نه مدیریت داره نه چیزی کپی یه تیم محلاته
دل مردم اهواز رو زدن دل خوزستانی ها مخصوصا جنوبش رو زدن اینقدر کلیشه ای و سلیقه و با برنامه کار کردن و سیاست کثیف وارد این فوتبال کردن که همین شده . از همین الانم قهرمانی تیم های ابی و قرمز تهران رو در امسال و سال های اینده تبریک میگم
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
8
این فرد لیاقت گزارشگری را ندارد و مثل یک فرد آماتور رفتار میکند
دسته گل جدید مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
8
اقای نریمسا سرت سلامت فیلم جدید از قلیون کشیدن محسن مسلمان پخش شده امرروزتو سایتا اقای نریمسا هی تعریف کن از مسلمان بگو جوسازی دروغ میکنن علیهش لینک خبرشو ببین:
11news.ir/fa/news/37958
پیام
|
Netherlands
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
8
با سلام
تصویربرداری در حد زیرصفر
امیر فولادی
|
Netherlands
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
1
7
کلا گزارشگران ایرانی صداشون و لحن گزارششون کسل کننده هست ادم از کل فوتبال متنفر میشه با این لحن اخه یاد بگیرین از گزارشگران اسپانیا یا همین گزارشگران عرب واقعا بیننده رو به وجد میارن ادم با گزارش کردنشون احساس میکنه تو زمین بازی هست اصلا هیجانی تو گزارشگری فوتبال ایران نمیبینم صداشون و لحن گزارششون واس قصه خونی خوبه شاید ادم خوابش بیاد نریموسایی هم ک گزارشگری زیر صفرررره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
7
گزارشگر پاچه خوار نوکر بی اختیار حتما لباس قرمز رو توتنش کرده بودن
محمد
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
7
باید بگم از نظر تصویربرداری صفر میباشد و از دوربینهای کمی استفاده میشه الان اگر کیفیت لیگ دسته یک را نگاه کنید از پشت دروازه هم فیلمبرداری میشه باید بگم کیفیت فیلمبرداری دسته یک هم از سیمای خوزستان هم بهتره
حامدحامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
8
نریموسایی اصلا تعصب خوزستانی بودن ندارد وبه شکل وحشتناک به تیمهای تهرونی وابسته است حتی تصویربرداران همش طرفداران پرسپولیس رو نشان میدادند متاسفم برای خوزستانیها که یک نفر غیرخوزستاتی چنین جولان میدهد... ایا کسی شماره تلفن نریموسایی را دارد؟
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
6
1
اقا این مرد قبول ضعیفه. ولی صداش خوبه .البته باید یکم یاد بگیره تو استان خودمون هوا تیمامون داشته باشه.
اینا را بریزید دور.
این استان چند تا دوربین خوب فول اچ دی توش گیر نمیاد. فقط ۲ دوربین تو استادیوم هست. بابا دهه ۶۰ نیست که. چندتا دوربین خوب ببرید
jafar
|
Switzerland
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
2
5
زشت ترین صدا را جهت گزارشگری فردوسی پور داره و جالبه که یکی از گزارشگرها هم در موقع گزارش خود ؛ صدای زیر وبم و عجیب و غریب او را تقلید می کرد ولی در مورد نریموسایی حداقل حسنش این است که از کسی تقلید نمی کند و صدای مخصوص خودش را دارد . مشگل نریموسایی این است که چون خوزستانی نیست احتمالا هوادار پرسپولیسه و چاره کار این است که موقع بازی با پرسپولیس از گزارشگر دیگری استفاده شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
6
سلام كلأ شهرمون گزارشگر خوبي واسه بازيها نداره وكلأ نه كارشناسي ونه بخوان جانب داري كنن ازتيمهاي استان مون نميدونم انگار زبونشون بسته ميشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
5
باسلام خدمت شما باورکنید نریموسی طرفدار سرسخت لنگ تهران من که بین نیمه به خونه برگشتم باور کنید صدای گیرندمو تا اخربستم که صدای ایشون به گوشمون نرسه واقعا عجیبه یعنی یه مسول پیدا نمیشه که به این اقا تذکر بده که این قدر جانبداری پرسپولیس نکنه یک مسول وفادار به تیم اهوازی پیدا نمیشه بخدا علنن تو حملات پرسپولیس صداشو تااخر بلند میکنه وداد میزنه ولی تو ضده حملات اس خوزستان اصلا چنین چیزی نمیدیدیم واقعا که این استانمون توی همه جاش بی مسولیتی موج میزنه دست رو هرچی بذاری ایراد داره
استقلال خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
5
مسعود نریموسا از 3 روز قبل بازی اس. خوزستان و پرسپولیس شروع کرد به حاشیه درست کردن برا استقلال.
هفته قبل دوشنبه برنامه فوتبال تا فوتبال داشت میگفت استقلال خوزستان وضع مالیش خوب شده همه پول گرفتن هیچ مشکلی نداره و از این حرفای بی اساس که یهویی عبدالله ویسی اومد رو خط برنامه گفت اقای نریمسا من که بهت گفته بودم تیم پول نداره وضع مالیش خوب نیست بچه ها اعتصاب کردن پول نگرفتن چرا به مردم راستشو نمیگی!!!
نریمسا هی میپرید وسط حرفای ویسی میگفت من از فلانی شنیدم فلانی بهم گفت . بخدا اگه جای ویسی بودم بش میگفتم مگه برنامه پخش زنده تلویزیون جای خاله زنک بازیه که میگی از فلانی و بهمانی شنیدم اخه بدون مستندات دقیق چرا اینجوری حاشیه درست میکنی 3 روز قبل بازی بازیکنها روتحریک میکنی که باشگاه پول داره و وضعش خوبه.
بازیکنها فکر میکنند باشگاه گنج پیدا کرده نمیخاد حق و حقوقشونو بده.
ببخشید پرحرفی شد فقط یه ارزو میکنم ای کاش این استانای کهکیلویه و امثالهم تیمی لیگ برتر بشون بدن که از دست نریمسا و امثالهم راحت بشیم برن همونجا از پرسپولیس استقبال کنن ولسلام
اهوازی
|
United States of America
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
3
اقای نریموسی یک پرسپولیسی دو اتیشه و همیشه ضد استقلال اهواز بوده و هست..یعنی تو استان خوزستان گزارشگر به غیر از این نداریم؟؟؟؟
احمد عبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
3
من همیشه نحوه پوشش تصویری و گزارشگری فوتبال در شبکه خوزستان را دنبال میکنم . واقعا مایه تاسف و سرشکستگی است . استان با اینهمه افتخارات فوتبالی و با حضور سه نماینده حقش این صدا و سیما و گزارشگری همچون نریموسی نیست . انگار بیشتر طرفدار تیمهای مهمان است تا اهواز. البته حق داره چون هیچ عرقی نسبت به اهواز و مردمش نداره . فیلمبرداری بازیها در حد لیگ دسته 3 افغانستان هم نیست . اصفهان مشهد تبریز تهران و حتی گیلان نیز بهتر از صداو سیما استان ما مسابقات را پوشش میدن . به نظرم مقصر اصلی این ناکارامدی خود مدیر صداوسیمای استان است که هیچ ابتکار و تسلطی بر اوضاع نداره و بایستی بخاطر این بی آبرویی برکنار بشه . اخراج رحیمی تنها راه چاره خروج صداوسیما از دست مافیای غیربومیها و باندبازهاست .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
3
نریموسی افتضاحه بحث تعصب نیست ولی نریموسی خودش خوزستانیه وباید گزارشش بیشتر به نفع تیمهای خوزستانی باشه درست کاری که داره در اصفهان و تبریز انجام میشه ولی متاسفانه نه تنها سمت تیمهای خوزستانی نیست بلکه علیهشون هم هست مخصوصا وقتی فولاد بازی داره. همین پیمان یوسفی در بازی جمعه همش سمت اس تهران بود با اینکه بازی از هر تظر تقریبا مساوی بود ولی یه جوری گزارش میکرد که گویی استقلال فقط تو زمینه و تیم مقابلی در کار نیست انهم در شبکه ملی که مربوط به کل ایرانیها هست نه قشر خاصی
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
3
آقا این نریموسایی اینقد بد گزارش گری کرده که دیگه کلا صداش رو اعصابه حاضریم بازیهای تیمای خوزستانی رو یه نفر از بورکینافاسو بیاد گزارشگری کنه ولی این آقا نباشه
سید ایمان جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
3
صدا و سیما خوزستان به اعتقاد بنده ضعیف ترین عملکرد را داشته نه تصویر برداری خوبی داره نه مثلا بازیهای استقلال اهواز و باقی تیمهای لیگهای پایین را نشان میدهد نه مسولان شهری و ورزشی را به چالش میکشد و کلا در شبکه خوزستان فقط از یکدیکر تشکر میکنند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
2
همنطور که در متن فرمودین نریموسی بومی این شهر نیست و تعصبی به شهر و استان نداره و تفاوتی با اون عده از هوادارای پرسپولیسی که از شهر های دیگه اومده ندارد متاسفانه همه چیز استان دست غیر بومی هاست و این اشخاص ویترین استان و شهرمون هستند واقعا بعضی وقتا از خوزستانی بودنم خجالت میکشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
2
به نظر من گزارش گر باید بی طرف باشه نه اینکه چون خوزستانی یا شیرازی یا تهرانی‌ طرف تیم شهرش بگیره کاملا باید بیطرف باشه و اطلاعاتش کامل جامع باشه متاسفانه نود درصد گزارشگرای ایرانی از تیم مورد علاقشون جانبداری میکنند حتی در مسابقات ملی هم دیدیم که گزارش گرهای صدا سیما یک جانبه تفسیر میکنن و حتی من توهین هم شنیدم مثل خیابانی که بازی ایران استرالیا را گزارش میکرد یادمه به تیم استرالیایی توهین کرد که استرالیا دویست سال قدمت داره یا به کشورهای عربی ضد فوتبال خطاب میکنند که این درست نیست در صورتی که از نظر فرهنگ و امکانات ما در حد هیچ کدومشون نیستیم
عاشق
|
Canada
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
2
اگر بخواهیم نریموسی هیچگونه اصلا هیچگونه گزارش ورزشی انجام ندهد کی روباید ببینیم هر موقع هم گزارش داده تیمهای اهوازی نتیجه نگرفتند هیچ نتیجه هم واگذار کردند
عاشق
|
United States of America
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
2
سلام به کلیه همشهریان عزیز اهوازی بیاید هم صدا شویم و از صداوسیمای استان خوزستان بخواهیم در دیدارهای تیمهای اهوازی از نریموسی جهت گزارش فوتبال استفاده نکنند جوانهای مستعد زیادی داریم که از انها استفاده کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
ایشالله که یک روز سیمای مرکز آبادان هم در خصوص گزارشگر بازیهای داخلی صنعت نفت یعنی آقای عرب زاده هم نظر سنجی بکنه . واقعا بی تعصب گزارش میکنه . در گزارشهاش بخصوص در بازی با قرمز و آبی تهران که تمام ایران می بینن حاضر نیست اشاراتی به کمبودها و اینکه این شهر با اینهمه قدمت و هوادار نیاز به ورزشگاه جدید و بزرگتر و استاندارتر و شیکتر داره و یا اینکه مقداری از شور و هیجان هواداران بگه یادی از قدیمیها بکنه و ..... . بعضی مواقع هم اونقدر از میکروفون فاصله میگیره که باید درجه صدای تلویزیون را روی 50 بذاریم تا بشنویم و خدا نکنه توی اون لحظه اتفاق خاصی در بازی رخ بده که بلافاصله با فریادی ناگهانی سقف خونه را میلرزونه . بابا یک گزارشگر مسلط تر و با تعصب آبادانی بذارید خسته شدیم از آقای عرب زاده و گزارشات سرد و بی روحش .
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
بنظرم گزارشگریش خوبه حالا مگه گزارشگرای دیگه کم تعصبی گزارش میکنن..چرا علیفررو نمیگن که تو شبکه های سه و ورزش گزارش بش میدن؟شما اگه دقت کنید تو اکثر بازیهای سرخابی با تیمای شهرستانی گزارشگر تو نظر سنجی رای ضعیف میاره. که مشخصه این نظرات بیشتر تعصبی است تا کارشناسانه.
فریدون قنبری
|
United States of America
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
بدبختی مردم خوزستان است که بی لیاقت ترین بیسواد ترین...والبته همه ترین های منفی را درخود جمع کرده است ..صدا وسیما که باید پیشاهنگ سربلند باشد بدبختانه دنباله رو عقب مانده ترین بخش اجتماعی ست ..بخدا این قبا برتن این افراد خیلی بزرگ است..الحق قبا حد دارد...هرگز نمی دانند مردم چه میخواهند جوانها چه میخواهند پول بیت المال رانابود میکنند ...آقایان شما ازکجا آمده اید که هیچ نمیدانید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
مدیریت وپرسنل صداوسیمای خوزستان کلا باید تسویه شوند
حاج باقر احمدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
من لم يشكر المخلوق لم تشكر الخالق من أز نزديك جورايي يا مسعود خان نريموسايي عزيز آشنام زحمت زبادي متحمل شغلش شده هم ضربه هاي آشنا وغريب من ديدمش اومده بود كويت بخرج خودش جهت بعضی کارا گزارشگری ظلم ظلمات آخرته کور کورانه نظر ندهیم ماخذه میشیم کناهداره بی دلیل متهمش کنیم باین واون خدا را خوش نمی آید من بجرعت قسم می خورم خیلی از نظر دهندگان با ورزش فوتبال ‌نحوه گزارشگری عین خود من علمی ندارن ‌نظر می دهنند تا از قافله وخط راه حریر گذری کرده باشن بابا سی ساله گرد ‌خاک خورده زمین های کچل خوزستان را خورده من دیدمش در کوره شهر های خوزستان رفته وگزارشگری کرده پرسیدم مسعود جون دستت درد نکنه که شری واقعا محروم وتقریبآ گمنام را آب وتاب دادی معرفی کردی به خیلی ها که شاید اسمش را نشنیده بودن مثل شهرستان (آغاجری ) باور کنید همه انگلیسی ها آغاجری را بخوبی می شناسن چون روزگاری مرکز باربری نفت ‌فرودگاه داشته یا میدان جعفر پلی مسعود خان نریموسایی شناسوندش بملت دستت درد نکنه مسعود خان نریموسایی موفق باشی
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
بدترین گزارشگر تاریخ صداوسیما بود. خداروشکر که بازنشسته شد از این ببعد تلویزیون باید از گزارشگرای جوون بادانش و باسواد استفاده کنه