به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

تشکیل جلسه شورای اداری ورزش مسجدسلیمان

تشکیل جلسه شورای اداری ورزش مسجدسلیمان

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت- حلسه شورای اداری ورزش شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جلسه شورای اداری ورزش شهرستان مسجدسلیمان در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور مهندس گورویی (فرماندار)، امیدوار جمالپور (ریاست اداره ورزش وجوانان)، هزارسی (سرپرست شهرداری)، علیجانی (شورای شهر)، نادر بابااحمدی (اداره بهزیستی)، کریم‌نژاد (شهرسازی)، شیخ رباط (بنیادشهید و امور ایثارگران) و رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان  تشکیل شد.

این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و ذکر صلوات آغاز شد . در ادامه مهندس گورویی فرماندار مسجدسلیمان ضمن معرفی ریاست جدید اداره ورزش و جوانان که برای اولین مرتبه در جلسه شورای ورزش شرکت نمودند اظهار امیدواری کردند که حضور ایشان در ورزش شهرمان باعث پیشرفت ورزش شهر گردد.

فرماندار با اشاره به بودجه‌های تخصیص یافته به ورزش مسجدسلیمان در سال جاری، رشد کمی بودجه‌ها را در مقایسه با سنوات قبل ارزشمند و قابل توجه دانست، اما با توجه به کمبودها خصوصا زیرساختهای فرسوده ناکافی عنوان و تأکید کردند که در صرف بودجه‌ها باید نهایت دقت و امانتداری صورت بپذیرد. فرماندار مسجدسلیمان همچنین اظهار امیدواری نمودند که سال 96 سال تحول و خیزشی خوب در ورزش شهرمان باشد.


در ادامه مهندس جمالپور ریاست اداره ورزش وجوانان مسجدسلیمان، هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش این شهرستان تبریک گفت و ورزش را بزرگترین عامل در کاهش انواع آسیب اجتماعی به جامعه اسلامی عنوان نمود. وی در ادامه توضیحات مبسوط و کاملی را در خصوص برنامه‌های اداره متبوع خود در هفته ورزش و جوانان داد.

وی همچنین گزارش‌هایی درخصوص مصوبات جلسات قبلی، پیشرفت فیزیکی تعمیرات، تکمیل و بهینه‌سازی پروژه‌های ورزشی شهر، بودجه‌های تخصیصی، وضعیت همکاری دستگاه‌هایی چون نفت و شهرداری بویژه احداث چمن‌های مصنوعی، ارجاع استخر آزادی به مناقصه (و توجه خاص به انجام تعمیرات آن با بالاترین استانداردهای مورد تاکید فرماندارمحترم)، فعالیت هیئت‌ها و ... ارائه داد.

در ادامه این جلسه نیز حاضران در جلسه به ایراد نقطه نظرات خود و تشریح نیازمندی‌ها و کمبودهای موجود پرداختند و راهکارهای پیشبرد ورزش مسجدسلیمان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

تشکیل جلسه شورای اداری ورزش مسجدسلیمان

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها