به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۲۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰

درخشان: تشویق علی کریمی کار خوبی بود

درخشان: تشویق علی کریمی کار خوبی بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تشویق علی کریمی از سوی هواداران نفت آبادان کار خوبی بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حمید درخشان در پایان بازی نفت آبادان و نفت تهران اظهار داشت: بازی خوبی بود، از عملکرد بچه‌ها راضی هستم. داوری یک مقدار در مورد تیم ما تصمیمات عجیب گرفت. اشتباه داوری بود که گل را مردود اعلام کرد. داوران یک مقدار تلاش کنند تحت تأثیر جو قرار نگیرند و قضاوت خوبی داشته باشند.

وی در ادامه افزود: تیم صنعت نفت تبریک می‌گویم امیدوارم ما بازی بعدی بازی خوبی داشته باشیم، به هر حال در تیم ما تغییر و تحول ایجاد شد اما بازیکنان ما خوب بودند و تجربه بازیکنان خارجی صنعت نفت به آنها کمک کرد.

درخشان در واکنش به این سوال که تیم شما در طول بازی وقت‌کشی می‌کرد، گفت: ما برای وقت تلف کردن نیامده‌ایم. تیمی که با این عقبه در لیگ حضور دارد که به دنبال وقت تلف کردن نمی‌رود.

سرمربی تیم نفت طلائیه در واکنش به این سوال که در طول بازی علی کریمی از سوی هواداران تشویق شد، گفت: آنها کار خوبی کردند، من هم تشویق کردم.

وی در مورد بازی امروز تیم نفت طلائیه گفت: به ما حق بدهید. ما سه روز مانده به مسابقات تیم را جمع کردیم و تیم را بستیم. اما تیم صنعت نفت دو ماه قبل بازیکن گرفته بود و چند مرحله نیز اردو برگزار کرده بود. ما مثل مابقی تیم‌ها فرصت نداشتیم. تیم صنعت نفت فرصت داشت و حتی ۳ بار در اردوها حضور داشتم ما نه اردو داشتیم و نه بدنسازی داشتیم. همینکه تا اینجای کار آمده‌ایم کار بزرگی کردیم.

درخشان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: امین منوچهری و یکی ـ دو بازیکن دیگر در نیمکت داشتیم. همه بچه‌هایی که علی کریمی برگردانده بود را ما حفظ کردیم.

وی در مورد حقدوست گفت: او بازیکن خوبی است، می‌تواند در تیم ملی بازی کند، اما باید جثه خود را تقویت کند. فوتبال برای بازیکنان قلدر و گردن‌کلفت است. او می‌تواند بازیکن خوبی باشد، البته خوب است می‌تواند بهتر شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها