به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

نظرات بازیکنان فولاد درخصوص تساوی با استقلال

نظرات بازیکنان فولاد درخصوص تساوی با استقلال

خوزستان اسپورت- بازیکنان فولاد خوزستان پس از تساوی برابر استقلال تهران در خصوص این بازی صحبت کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در یک بازی از هفته نهم لیگ برتر مقابل استقلال تهران به میدان رفت و به نتیجه مساوی بدون گل رسید. سرخ‌پوشان فولاد خوزستان پس از این مسابقه در میکسدزون ورزشگاه آزادی به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در ادامه نظرات فولادمردان جنوبی در رابطه با مسابقه عصر امروز برابر استقلال تهران را مرور خواهید کرد.

لک: استقلالی‌ها به من لطف دارند!
حامد لک دروازه‌بان فولاد خوزستان در مورد شعارهای هواداران علیه وی اظهار داشت: هواداران استقلال همیشه به من لطف دارند! من به خاطر تیمم باید هر کاری انجام دهم. در آن صحنه‌ای هم که کارت گرفتم، کلاً ضربه زدن من 10 ثانیه هم طول نکشید، اما داور کارت داد.

دروازه‌بان فولاد عنوان کرد: بحث این است که در استادیوم از سوی 30-40 هزار نفر به من بی‌احترامی شد اما حرف این است که این فحاشی به فضای مجازی کشیده نشود.

لک در مورد اینکه به نظر می‌رسید هواداران استقلال را تحریک کردی، گفت: نه، من این کار را نکردم.
 
مبعلی: تا جایی که بتوانم فوتبال بازی می‌کنم
ایمان مبعلی اظهار داشت: استقلال تقریباً در این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشت و برای پیروزی به زمین آمده بود، اما ما هم خوب دفاع کردیم و فکر می‌کنم کسب یک امتیاز هم خوب بود.

وی درباره اینکه استقلال جدید را با سرمربیگری وینفرد شفر چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: این اولین بازی بود که شفر هدایت استقلال را بر عهده داشت، اما خیلی هم با گذشت فرقی نمی‌کرد. ضمن اینکه باید بگویم منصوریان هم زحمت زیادی را برای این تیم کشیده بود.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که همواره صحبت از بازگشت دوباره او به تیم استقلال مطرح می‌شود و آیا پیشنهادی از این تیم داشته است یا خیر، خاطر نشان کرد: نه، من پیشنهادی نداشته‌ام. نیم‌فصل سال گذشته و زمانی که در نفت بودم استقلالی‌ها به من پیشنهاد دادند که آن هم با مخالفت باشگاه نفت مواجه شد.

مبعلی درباره اینکه چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، گفت: من تا جایی که بتوانم فوتبال بازی خواهم کرد و هر موقع هم احساس کنم نمی‌توانم بازی کنم به راحتی آن را کنار می‌گذارم.

جعفری: آمده بودیم امتیاز بگیریم
فرزاد جعفری مدافع راست فولاد خوزستان در خصوص بازی با استقلال تهران گفت: آمده بودیم تا در این مسابقه امتیاز بگیریم و خدا را شکر هم این اتفاق افتاد و روند خوب‌مان ادامه دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم فولاد برای کسب تساوی به زمین آمده بود، عنوان کرد: ما برای تساوی نیامده بودیم و برای برد به زمین رفتیم. از ابتدای هفته برای این دیدار کار کرده بودیم و دو تیم هم واقعاً بازی خوبی انجام دادند و هیچ تیمی عقب‌نشینی نکرد. اینطور نیست که ما برای دفاع کردن به زمین رفته باشیم، اما در برخی از لحظات بازی باید دفاع کنیم.

بازیکن فولاد خوزستان درباره این که آیا حامد لک در جریان بازی وقت تلف کرده است یا خیر، گفت: اینطور نیست، لک خودش هم در رختکن گفت که قصد وقت تلف کردن نداشته ‌است.

والی: هواداران استقلال روی لک حساس شده‌اند
ایوب والی کاپیتان فولاد خوزستان بعد از تساوی مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال در این بازی به دنبال 3 امتیاز بود اما ما توانستیم در این بازی یک امتیاز بگیریم.

وی در واکنش به اعتراض هواداران استقلال نسبت به وقت‌‌ تلف کردن حامد لک گفت: لک کلا اینگونه بازی و سعی می‌کند خیلی آرام و راحت بازی کند و اصلا اینطور نیست که او وقت‌کشی می‌کرده و به اشتباه برای هواداران مسئله پیش آمده بود. چند سالی هست که هواداران استقلال روی حامد لک حساس شده‌اند.

والی در پاسخ به این سؤال که شاید هواداران استقلال به دلیل مصاحبه‌های پیشین لک به او حساس شده‌اند, خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که حامد قبلا چه صحبت‌هایی کرده اما اگر ما دنبال وقت‌کشی بودیم این کار را در نیمه دوم انجام می‌دادیم.

بازیکن فولاد خوزستان درباره مشکلات مالی این باشگاه گفت: شرایط زیر نظر شرکت فولاد بهتر شده است.

شیرزادی: لک نمی‌خواست وقت تلف کند
پیمان شیرزادی در رابطه با تساوی بدون گل استقلال و فولاد خوزستان به خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم آمده بودند تا امتیاز گیرند. بچه‌های ما با تجربه بودند و خدا را شکر موفق شدیم یک امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم فولاد برای کسب یک امتیاز به زمین آمده بود، تصریح کرد: خیر، ما برای پیروزی به زمین آمده بودیم، اما یک امتیاز هم خوب بود.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وقت تلف کردن‌های حامد لک، خاطر نشان کرد: لک در یک صحنه از بازی خواست تا بازی را شروع کند و یکی از بازیکنان‌مان را صدا زد، اما داور به او کارت زرد نشان داد. هدف لک وقت تلف کردن نبود.

عاشوری: استقلال، استقلال همیشگی نبود
علی اصغر عاشوری پس از تساوی بدون گل فولاد خوزستان مقابل استقلال، گفت: از همه هم‌بازی‌هایم تشکر می‌کنم. تک‌تک بچه‌ها در زمین زحمت کشیدند و خوب بازی کردند.

وی در واکنش به اعتراض هواداران تیم استقلال به بازی تاخیری حامد لک، تصریح کرد: لک در رختکن که در این خصوص چیزی نگفت،‌ اما در هر صورت او کلاً آدم آرامی است.

بازیکن فولاد در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید: «شما اگر جلو هم باشید، باز هم این‌طور بازی می‌کنید؟»، گفت: نه، اگر جلو باشیم طور دیگری بازی می‌کنیم، اما ما فقط بازی را آرام کردیم و این به معنای کشتن و اتلاف وقت نیست.

عاشوری در خصوص عملکرد تیم استقلال هم گفت: این استقلال، استقلال همیشگی نبود. تیم ما هم نتوانست آن‌طور که باید و شاید بازی کند. به‌هر حال تعطیلات بود و دور بودن از شرایط مسابقه هم روی عملکرد تیم‌ها تاثیر می‌گذارد.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری که از او درباره شرایط استقلال پرسید، گفت: اگر در مورد تیم خودم از من سوال کنید، ممنون می‌شوم. انشالله استقلال هم به شرایط ایده‌آلش برمی‌گردد.

بازیکن تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه ترجیح می‌دهم در مورد مطالباتم از تیم پیشینم، استقلال خوزستان صحبت نکنم، یادآور شد: از آن سال که قهرمان شدیم، حدود 20، 30 درصد باقیمانده است؛ از یکی دو سال قبل هم همین‌طور. فکر می‌کنم کلاً صد درصد از این تیم طلب داریم!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
4
آبرومون رفت. همه سوالات راجب وقت کشی و حامد لک
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
1
3
فولاد با این مربی ناکارآمد ،بی سواد وبی رزومه آبروی فوتبال خوزستان رو برده. حتی 3پاس نمیتونن بهم بدن دیگه تاکتیک و طراحی وحمله که کلا تعطیله . واقعا نمیدونمتعصب رو به چی معنا میکنن ولی کاملا مطمئنم کسی که بخواد باز بااین افتضاحات بازی فولاد ازکادر حمایت کنه بایستی در تعصب و عزتش تردید داشت که چرا حقایق را کتمان میکنه. هواداران بایستی یک کمپینی برای استعفا این سرمربی تشکیل بدن.
فولادی 1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
5
چرا فولاد اینطور بازی می کنه؟
چرا جسارت و شجاعت ندارند؟ چرا دو پاس سالم به هم نمیدن؟چرا اصلا ایجاد خطر و موقعیت نمی کنند؟
به نظرم سه چهار بازیکن پیر و مصدوم دارد که حرکت تیمی را کند کرده اند. باید جوانها جایگزین شوند تا دوندگی و جسارت بیشتری داشته باشند
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
2
یک نفر بگه جریان چیه هر توپی که به دفاع میرسه زیرش میزنن و فقط میخوان توپ رو دور کنن ولله ابروی خوزستان با این بازی کردنتون بردید
یا اینکه لک چرا این قد وقت تلف میکنه با اینکه طرفدار فولادم ولی کارش اصلا جالب نبود حتی ممکن بود داور اخراجش کنه
حامدحامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
1
1
نمیدانم این پورموسوی چه دیده ازبازی افشین همشهری بازی علنی دهنکجی به طرفداران به چه قیمت اگر قراره افشین بازمین دادندبه اوج برگرردد تاالان باید برگشته باشد توپ رو نمی تونه کنترل کنه بازیکن جنگنده نیست وکلا گیج توبازی
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
2
تو تمام بازی یک شوت تو چهارچوب نداشتن اصلا تیم روی ضد حمله هم برنامه تعریف شده نداشت توپ میگرفتن بجای سرعت دادن تو عرض کار میکردن و توپ لو میدادن کلا فولاد پر مهره هست وپتانسیل بالایی داره ولی گیر مربی ترسو افتادیم و الا استقلال امسال تمام حریفها روی دروازه اش بیشتر از ده موقعیت ایجاد میکردن ولی فولاد ابروی برزیل ایران برد
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
1
1
این روش بازی در شان فولاد و فوتبال خوزستان نیست ،فولاد فقط زیر توپ میزد و هیچ تاکتیکی در کار نیست.سواد پورموسوی و فهم فوتبال اژدری بیشتر از این نیست.افشین زهیوی و زلیکانی بدترین بازیکنان بودند.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
4
کامنت همه بچه ها رو خوندم واقعا‌ حرف همه بچه ها درسته. لک رو اعصاب همه بود زلیکانی رو پرت‌کنید بیرون.چرا افشین فیکس بازی‌ میکنه؟ چرا سینا مریدی رو‌ی نیمکته؟ چرا تیم بی دل و جرات بازی‌میکنه؟ دفاع چرا این همه ترسو شده همش‌ میزنه زیر توپ؟
حامد حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
1
درخط دفاع پتانسیل خوبی داریم ولی تمام مشکلات ما ناشی ازخط هجوم فولاد. خط میانی هم خوب منتها مهاجمان ارنج تیم باید تغییر کنند وجاتفزا رو بیشتر میدان دهند البته او هم مصدوم بوده. من دارم شاخ درمیارم که چطور پورموسوی دلش نمیاد تیمش خوب بازی کنه چسبیده به دو نقر ونمیخواهد تغییر در شیوه تیم داشته باشد؟
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
1
1
حامد لک دروازه بان نیست ما احسان مرادیان که محصول خوده فولاده و دروازه بان خوبی هم هست رو میخواییم...
دیروز از اون روزایی بود که دوس داشتم فولاد گل بخوره بلکه از این لاک دفاعی لعنتی بیاد بیرون و حمله کنه...
علیرضا
|
Australia
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
1
با سلام من واقعا متاسفم برای کسایی که از این بازی راضی بودن و خوشحالن که یک امتیاز گرفتیم اخه این تیم(استقلال) تیم بود اگه تیم به این ضعیفی را نتونیم شکست دهیم که باید قید لیگ برتر را بزنیم با این بازی ابروی فوتبال تهاجمی خوزستان را بردیم ترس از نوع بازی فولاد کاملا به چشم می امد خواهشا یک بیاد به اقای زهیوی بگه لطف کن در خدمت تیم باش تا نشان دادن حرکات انفرادی در چند صحنه جوری بازی میکرد که انگار تیم 5 گل پیش افتاده چند بازیکن واقعا زحمت کشیدن که بهتره نام نبرن
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
1
واقعا فولاد تیم صفر و بدون برنامه بود.توان حمله نداشت
راحت میشد استقلال رو با این شرایط بحرانی برد اما وقتی زهیوی نمی تونه بازی کنه و مبعلی پاس نمیده و زلیکانی و دسته یکی ها کیفیت ندارد هیچ کاری نمیشه کرد.پورموسوی هم که هیچ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها