به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

صعود فولاد و اشک ذوب آهن در لیگ نوجوانان

با برگزاری دو بازی پایانی مسابقات مرحله دوم لیگ نوجوانان کشور در گروه الف، تیم های فولاد خوزستان و مقاومت تهران راهی نیمه نهایی شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در بازی نخست امروز، تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه سه بر صفر از سد تیم دانش فریدونکنار عبور کرد و سپس به انتظار نتیجه دیدار فولاد خوزستان و مقاومت تهران نشست.

صعود فولاد قبل از بازی آخر حتمی شده بود و در صورتی که این تیم خوزستانی می توانست مقابل مقاومت تهران به پیروزی برسد، ذوب آهن صعود می کرد اما هر نتیجه ای غیر از پیروزی فولاد، حکم به صعود مقاومت می داد.

موسی سواری سرمربی فولاد با توجه به این موضوع تصمیم گرفت از همه نفرات اصلی اش در برابر مقاومت استفاده کند تا بازی جوانمردانه رعایت شود. فولاد خوزستان بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 21 با استفاده از دفع ناقص دروازه بان مقاومت توسط یوسف کی شمس به گل اول بازی رسید.

این نتیجه اما قبل از پایان نیمه نخست با پرچم کمک داور از بین رفت. در اواخر نیمه اول و در صحنه ای که داور وسط برخورد دو بازیکن در محوطه جریمه فولاد خوزستان را برخورد معمولی تشخیص داده بود، پرچم کمک داور به نشانه پنالتی بالا رفت و داور وسط را مجاب به اعلام ضربه پنالتی کرد. تیم مقاومت تهران که از چند بازیکن ملی پوش استفاده می کرد، با به ثمر رساندن این پنالتی نتیجه را مساوی کرد.

در نیمه دوم، حملات بازیکنان فولاد خوزستان با دفاع فشرده تیم مقاومت دفع شد تا در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

بازیکنان تیم نوجوانان ذوب اهن که در استادیوم صنایع فولاد نشسته و فولادی ها را تشویق می کردند، با سوت پایان داور، غمگین به اصفهان بازگشتند، در حالی که به نظر می رسید تیم ذوب آهن پس از فولاد شایسته ترین تیم این گروه برای صعود به مرحله نهایی باشد.

فهرست کامل اعضای تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان:
علی غلامزاده گماری، محمدرضا گلی، معراج اسماعیلی، علی حسین ایزدی، وحید نامداری، سید عبدالله شبانی، امید صیدالی لیر، دانیال مؤمنی، یوسف کی شمس، میثم ناصری، محمد شریفی، مهدی بساک، مهدی فرهانی، مهرداد توفیقیان، امیررضا افشاری، مهدی طهماسبی، علیرضا سواری، عبدالکریم بریهی، عبدالله بهمئی، علی عالی نژاد، محسن پایا، علی حیدری و بهزاد دودانگه.
موسی سواری (سرمربی)
محمود صالحی (سرپرست)
رضا مهدی پور و رضا باقری نیا (مربی)
احمد هاشمی (پزشکیار)
علی هاشمی (تدارکات)


صعود فولاد و اشک ذوب آهن در لیگ نوجوانان


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
2
خسته نباشید بچه ها برید برای قهرمانی
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
3
باور كنيد من هنوز از باخت سپاهان ناراحتم...وقتي فولاد ميبرد تا يك هفته شارژ هستم. كاش بازيكنان اين رو درك كنند.
پاسخ ها
asd313
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
آی گفتی؛ منم هنوز توو شوکم...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها