به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۲۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

زلیکانی: پتانسیل شکست دادن استقلال را داریم

زلیکانی: پتانسیل شکست دادن استقلال را داریم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که سرخپوشان در ورزشگاه آزادی از استقلال امتیاز خواهند گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر زلیکانی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد تقابل فولاد با استقلال در هفته نهم لیگ برتر گفت: ما برای این بازی آماده هستیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم. البته استقلال بعد از تغییراتی که در کادر فنی‌اش به وجود آمد برای پیروزی در این مسابقه انگیزه زیادی دارد و مقابل هوادارانش به دنبال حداکثر امتیاز است. ما کار سختی در پیش داریم، اما برای امتیاز گرفتن ناامید نیستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که فولاد برای برد بازی خواهد کرد یا تساوی، تأکید کرد: هدف اول ما برد است و پتانسیل شکست دادن استقلال را داریم. خوشبختانه تمامی بازیکنان فولاد آماده هستند و انگیزه زیادی داریم تا شایستگی‌مان را نشان دهیم. مساوی هم در تهران نتیجه بدی نیست، ولی باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان تصریح کرد: ما جایگاه خوبی در جدول داریم، ولی می‌خواهیم امتیازهای‌مان را بیشتر کنیم. امیدوارم که در ورزشگاه آزادی از استقلال امتیاز بگیریم و به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
2
0
ای خدا ب کجا رسیدیم که زلیکانی برا تیم اول فولاد مصاحبه میکنه
ما که میدونیم رو چه حسابی اژدری حمایتت میکنه
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
2
0
آقای زلیکانی ! به نظرت شما چقدر مفید فایده هستی برای فولاد؟ هرکی ندونه ولی هواداران میدونند که شما چطور سراز فولاد درآوردی شما قراردادت روبگیر کاری به بازیها وشرایط تیم و درنهایت کجای جدول خواهد شد نداشته باش
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
زلیکانی بازیکن پایه های فولاد بود و از عوامل موفقیت صنعت نفت وفولادنوین در لیگ یک برای صعود ب لیگ برتر بود دلالا برید بیرون فضا رو مسموم نکنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها