به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

ویسی: برای گرفتن امتیاز به میدان می‌رویم

ویسی: برای گرفتن امتیاز به میدان می‌رویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با یکی از تیم‌های خوب ایران و آسیا بازی داریم. همین کافی است که اعضای تیم حساسیت بازی را درک کنند تا با تمرکز بالا به میدان بیایند تا بتوانیم امتیازات بازی را کسب کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر، گفـت: با یکی از تیم‌های خوب ایران  و آسیا بازی داریم. همین کافی است که اعضای تیم حساسیت بازی را درک کنند تا با تمرکز بالا به میدان بیایند تا بتوانیم امتیازات بازی را کسب کنیم.

وی افزود: بازی در پرسپولیس نیاز به کار روانی نداریم، چرا که بازیکنان انگیزه زیادی دارند و با همه وجود بازی می‌کنند. ما نسبت به داشته‌هایمان کار می‌کنیم. شرایط بازی روش بازی ما را مشخص می‌کند که هجومی هستیم یا دفاعی؟ در دیدار با پرسپولیس برای گرفتن امتیازات به میدان می‌رویم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد شرایط پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس با توجه به بازی‌هایی که در آسیا دارد، تحت فشار است، آنها بعد از بازی با الهلال عربستان از لحاظ روحی روانی افت کردند، ولی شرایط لیگ داخلی با لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. هر دو تیم از یکدیگر شناخت دارند، اینکه می‌گویم بازیکنان ما از انگیزه کافی برخودار هستند این است که دیگر نیازی نیست که تیم را تمرین بدهیم. این مسابقه آنقدر اهمیت دارد که بازیکنان از لحاظ روحی روانی خودشان آماده می‌شوند. اگر تیم های قدرتمند از پیش برنده باشند، رئال مادرید و بارسلونا اصلاً نباید بازی کنند و همه مسابقات باید سه بر صفر شود. ما برای گرفتن امتیاز بازی می‌کنیم و در روز بازی مشخص می‌شود که چه کسی برنده خواهد شد.

رئیسی در رابطه با غایبان تیمش تصریح کرد: طالب ریکانی و حکیم نصاری غایب هستند، وحید شیخ ویسی و میثم دورقی مصدوم هستند و دو بازیکنمان هم در تیم ملی نوجوانان حضور دارند.

وی در مورد مشکلات تیمش، گفت: استاندار ما یک خوزستانی بسیار خوب است که این مسئله جای خوشحالی دارد. اینکه چه چیزی داده شده و چه چیزی می‌خواهند اهمیت زیادی دارد. اگر تیم قهرمان را تحویل گرفته بودند و در حال حاضر شرایطمان به این شکل بود، خودم می‌رفتم، اما من یک تیم درهم و شلخته را تحویل گرفتم. همین تعداد امتیاز را هم که گرفتیم با تلاش بازیکنان بوده است که با همه وجود بازی کردند. مدیرکل و استاندار می‌دانند که ما نیاز به بازسازی‌ داریم. تیم ما ۲۰ تغییر داشته است. به مغازه‌ای برای خرید رفتم که از من پرسید چرا شرایط به این شکل است، به او گفتم تو وقتی شاگردت را عوض کنی، تا شاگرد جدید بخواهد مکان روغن و اجناس را به طور کامل یاد بگیرد، مدت زیادی زمان می‌برد. ما نیاز به زمان داریم تا شرایط‌مان بهتر شود.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ با اینکه مدیرعامل جدید تغییر کرده و ممکن است او برای عدم کسب نتیجه‌گیری زیاد صبر نکند، اظهار داشت:‌ از من نخواستند تیم را قهرمان آسیا کنم، چه من باشم چه نباشم، استقلال خوزستان شخصیت ماندن دارد. افرادی که برای ما حاشیه‌سازی می‌کنند به این خاطر است که حضور من منافع‌شان را به خطر می‌اندازد، البته خوشبختانه آنها به خواسته‌شان نرسیدند و با شکست مواجه شدند.

ویسی در مورد مسائل مالی و قول‌هایی که داده شده تصریح کرد: دیگر صحبت در این مورد کلیشه شده است، در این ارتباط صحبت نکنیم بهتر است، باید همه چیز را فراموش کنیم و در روز مسابقه فقط به بازی و کسب سه امتیاز فکر کنیم. کاری به سایر مسائل نداریم، اما بسیاری از حرف‌ها عملی نشده است.

وی در مورد اینکه تکلیف نصاری و ریکانی چه شد، اظهار داشت: مدیریت جدید مشخص شده اما آنها هم جلسه‌ای در این مورد نگذشتند، ما تابع تصمیم باشگاه هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
2
اقای ویسی کل خوزستان پشت سرته / به امید پیروزی در بازی فردا و روند رو به رشد اس خوزستان
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
2
انشاالله فردا یدون توجه به جایگاه تیم در جدول فقط جهت حمایت از تیم شهرمان و شخص ویسی ورزشگاه را پر می کنیم و نشان خواهیم داد که فقط در روز قهرمانی ما خوزستانیها پشت تیم نیستیم ، لطفا کلیه هواداران استقلال همچنین آن دسته از دوستانی که بهرحال در شهر خودشان دوست دارند غریبه پرستی کنند خواهش می کنم مراعات اخلاق و احترام را داشته باشند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها