به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۲۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

خوشحالی دست‌نشان از بازی با استقلال خوزستان

خوشحالی دست‌نشان از بازی با استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- سرمربی ملوان بندر انزلی از اینکه تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید به مصاف تیم لیگ برتری استقلال خوزستان برود، خوشحال است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، نادر دست‌نشان درباره قرعه تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: استقلال از تیم‌های خوب فوتبال ما محسوب می‌شود و مربی توانایی دارد. این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و برای ما قابل احترام است. البته ما فعلاً به جام حذفی فکر نمی‌کنیم.

وی در این خصوص که استقلال خوزستان تاکنون در جام حذفی نتوانسته است عملکرد قابل قبولی داشته باشد، گفت: خدا کند این دفعه هم این اتفاق رخ دهد! در فوتبال نباید به این نکات فکر کرد. کسی فکر نمی‌کرد که قشقایی که اصلاً نامی در فوتبال ندارد، بتواند پرسپولیس را شکست دهد. حدس و گمان شیرینی فوتبال است، اما ما به این چیزها فکر نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه میزبانی این تیم مقابل استقلال خوزستان یک امتیاز مثبت برای ملوانان محسوب می‌شود، تصریح کرد: از اینکه به مصاف یک تیم لیگ برتری می‌رویم، خوشحالیم، چون بازیکنان ما می‌توانند توانایی و کیفیت خود را در این بازی به خوبی نشان دهند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها