به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۲۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

نیک نفس: امیدوار به شکست دادن نفت هستیم

نیک نفس: امیدوار به شکست دادن نفت هستیم

خوزستان اسپورت- هافبک تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به تلاش‌هایی که داریم در روزهای آتی نتایج بهتری خواهیم گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه نفت آبادان، زبیر نیک نفس اظهار کرد: به نظر من انسان در هر زمینه‌ای وظیفه خودش را به درستی انجام بدهد، دیر یا زود جواب تلاش‌ها و زحماتش را می‌گیرد.

وی اضافه کرد: وقتی هر روز در تمرین و در هر مسابقه نهایت تلاش خود را می‌کنیم بالاخره روزی نتیجه می‌گیریم، شاید در یک یا 2 مسابقه تیم پیروز میدان نباشیم ولی در نهایت موفق می‌شویم؛ این موضوع را در زندگی شخصی‌ام نیز تجربه کرده‌ام.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: هواداران عزیز ما در بازی‌های گذشته، به ویژه بازی با فولاد، از نزدیک دیدند که هیچ چیزی کم نگذاشتیم، به همین خاطر از تیم حمایت می‌کنند و دلیل اصلی این موضوع این است که قالب مردم آبادان فوتبال را به خوبی می‌فهمند.

وی به بازی بعدی تیمش مقابل نفت تهران اشاره کرد و افزود: در لیگ برتر هر بازی به اندازه خودش سخت است و نباید به این موضوع فکر کنیم که نفت تهران به خاطر مشکلات داخلی‌اش حریف آسانی است.

نیک نفس در همین خصوص بیان کرد: به همان اندازه که برای رویارویی با تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان تمرکز می‌گذاریم باید برای نفت هم جدی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شکل تمرین روزهای اخیر و انگیزه بالای بازیکنان صنعت نفت، به نتیجه‌گیری برابر نفت تهران خوشبین هستم و امیدوار هستم با پیروزی در این مسابقه، روند رو به جلویی برای بازی‌های بعدی داشته باشیم و به هدف‌هایی که داریم برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
1
آقای نیک نفس این حرفا نیس باید نفت تهران را ببرید اگه این تیم را نبرید پس کدوم تیم را میخواهید ببرید . اگه میخواهید تیم به حاشیه نره باید ببرید
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
1
صد در صد با حرفات موافقم اگه بقیه بازیکنان هم به این سطح آمادگی ذهنی رسیده باشن نتیجه میگیریم شک نداشته باشید
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
1
از اینکه تلاشتون رو بیشتر کردید ممنون ولی زبیر جان لطفا دیدتون رو وسیع کنید ‌چرا همه فقط به فکر
بازی با نفت هستید والا بخدا نفت طلاییه با این اوظاعش ناخن کوچیکتون هم نمیشه .شما پتانسیل های بیشتری دارید ما هم حمایت میکنیم که انشالاه تیمموندر مسابقات لیگ و جام حذفی سربلند باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها