به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

عسکریان: از وضعیت سربازان فولاد اطلاعی ندارم

معاون باشگاه فولاد خوزستان از وضعيت بازيكنان سرباز اين تيم ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، اسماعيل عسكريان در ابتدا درباره اين كه گويا سروش رفيعي برگ اعزام به خدمت سربازي​اش را دريافت كرده و ديگر قادر به همراهي فولاد نيست، اظهار كرد: تا روز گذشته كه بحثي در اين زمينه نبوده است و اگر امروز به اين صورت شده باشد، من اطلاعي ندارم و هنوز در جريان موضوع قطعي و رسمي قرار نگرفتم. در هر صورت رفيعي حتي اگر به خدمت هم اعزام شود پس از طي دوران خدمتش با توجه به اين كه با باشگاه قرارداد دارد، به تيم برمي​گردد.

وي درباره وضعيت شهاب كرمي و احمد عبدالله​زاده، ديگر بازيكنان سرباز اين تيم، گفت: كرمي دانشجو است و به دنبال اثبات دانشجو بودنش است. عبدالله​زاده هم كه به خدمت سربازي رفت.

معاون باشگاه فولاد خوزستان درباره وضعيت بختيار رحماني هم عنوان كرد: وضعيت رحماني هنوز مشخص نشده و هنوز هم چيزي درباره وضعيت او به باشگاه ابلاغ نشده است. رحماني در حال رايزني و پيگيري در اين زمينه است و باشگاه نيز در حال پيگيري اين موضوع است.

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اينكه فولاد از ششم اسفندماه بازي​هاي خود را در ليگ قهرمانان آسيا آغاز مي​كند و اردوي تيم‌ملي اميد نيز از دوم تا دهم اسفند برگزار مي​شود و جهان‌تيغ و وكيا نيز بايد در اين اردو شركت كنند و در گذشته نيز كاشاني تهديد كرده بود كه در صورت مخالفت باشگاه فولاد از حضور بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم‌ملي، اين موضوع را از طريق كمیته انضباطي پيگيري مي​كند، نظرتان در اين خصوص چيست؟ گفت: اين موضوع در شرايطي است كه ما بازي رسمي نداشته باشيم نه اين كه بازي در سطح ملي داشته باشيم و بعد بازيكنان​مان را به اردو بفرستيم. خود فدراسيون هم اين موضوع را قبول نمي​كند كه ما مسابقه رسمي داشته باشيم و بعد بازيكنان​مان را در اردو شركت دهيم و قانون، اين است.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
3
قانون کجا بود.
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
2
شمااز چی اطلاع دارید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها