به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

مخالفت وزیر ورزش با وساطت برای سربازان

وزیر ورزش از وساطت برای حضور بازیکنان سرباز تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا صرف نظر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جلسه هماهنگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، روز گذشته با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران چهار باشگاه ایرانی حاضر در مسابقات آسیایی در محل این فدراسیون برگزار شد.

یکی از درخواست های مطرح شده از سوی مدیران حاضر در این نشست که سیف الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد نیز در آن شرکت داشت، درخواست استفاده از بازیکنان سرباز در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود.

مسئولان فدراسیون فوتبال بلافاصله این درخواست را به دفتر وزیر ورزش منتقل کردند اما دکتر گودرزی حاضر به مذاکره در خصوص بازیکنان سرباز و وساطت کردن برای آن ها نشد.

دکتر گودرزی اعلام کرده پیش از مسابقات جام ملت های آسیا با خواهش و درخواست کارلوس کی روش نزد سردار فیروزآبادی رفته و برای حضور مهرداد پولادی در تیم ملی وساطت کرده بود. این بازیکن اما برخلاف قول و قرارهایی که داده شد، در پایان بازی های جام ملت های آسیا حاضر نشد از استرالیا به ایران برگردد و دوباره به قطر بازگشت.

دکتر گودرزی به همین دلیل حاضر نشده بار دیگر برای دریافت مجوز بازی بازیکنان سرباز وساطت کند، چرا که در مرحله قبلی به قول و قرارها عمل نشد و جای دلخوری را باقی گذاشت.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
هواداران فولاد
|
Switzerland
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
2
گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری. پولادی نیامده به بقیه چی ؟ حالا به کی ضربه می زنید ؟ اینها بهانه است . فردا که تیم های ایرانی شکست خوردند حتما سربلند خواهید شد !
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
1
بله دیگه. یکی مثل پولادی کار همه رو خراب میکنه. حالا ببینید کی گفتم. این آقای پولادی هم بعد دو سال با کلی پول پارو کردن، اگر دیگه هیچ پیشنهادی نداشت از کشورهای عربی و نتونست ویزاشون هم بگیره، تازه در اون صورت برمیگرده ایران.
با این قانون مسخره خرید سربازی که در حمایت از پولدارها هست هم سربازیشو میخره و تمام. آب هم از آب تکون نمیخوره.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
سروش ک برگشت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها