به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

استقلال 1 – صنایع 1؛ تساوی آبی اهواز در دقیقه 95

استقلال 1 – صنایع 1؛ تساوی در دقیقه 95

خوزستان اسپورت
هفته پنجم لیگ دسته دوم – استادیوم تختی اهواز
پنجشنبه 13 مهرماه 96 – ساعت 15:30
استقلال اهواز 1 – صنایع طلایی سمنان 1
گل: مکی شریفی (62- پنالتی) فرشاد بهادرانی – (95- پنالتی)
داور: حسن حیدری دهکردی
کمک داوران: بهمن عبداللهی و مشلم شاهقلیان
اخراج: محسن فتحی (62- صنایع طلایی)
تماشاگر: هزار نفر

استقلال اهواز: میلاد جعفری، محسن عرب، امین هاشمی‌فر، میلاد بحرانی‌پور، حمزه حدادی، سینا کناری، مکی شریفی، ستار دراجی، علیرضا ذلکی، ایمان شرف‌آبادی و صابر نصیری
سرمربی: آلفردو کاسیمیرو

صنایع طلایی سمنان: هادی زرین‌ساعد، فرشاد بهادرانی، محسن فتحی، محسن تیموری، بهرام دباغ، هادی باغانی، سعید گنج‌خانی، مجید قشقایی، محمدرضا شفیعی، مرتضی آکنیجی و عطاء یعقوبی
سرمربی: سعید رجبی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های استقلال اهواز و صنایع طلایی سمنان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های استقلال اهواز و صنایع طلایی سمنان که تا پیش از این دیدار در رده‌های اول و دوم جدول قرار داشتند، برای کسب سه امتیاز روبروی هم صف‌آرایی کردند که در نیمه نخست تلاش یاران دوتیم نتیجه‌ای به همراه نداشت.

در نیمه دوم فشار بازیکنان استقلال اهواز روی دروازه صنایع طلایی بیشتر شد و آبی‌پوشان اهوازی با انجام حملات متوالی موفق به گرفتن دو ضربه پنالتی به فاصله هشت دقیقه شدند.

پنالتی اول استقلالی‌ها که با اخراج محسن فتحی مدافع تیم صنایع طلایی همراه بود، با ضربه مکی شریفی در دقیقه 62 تبدیل به گل شد و استقلال اهواز یک بر صفر پیش افتاد.

شاگردان آلفردو کاسیمیرو در دقیقه 70 صاحب پنالتی دیگری شدند، اما این بار ستار دراجی نتوانست دروازه‌ی حریف را باز کند و هادی زرین ساعد دروازه‌بان باتجربه‌ی تیم میهمان این ضربه را دفع کرد.

بازیکنان استقلال اهواز در دقایق پایانی به حفظ نتیجه پرداختند، اما در دقیقه 5 اوقات تلف شده این مسابقه، توپ به دست بازیکن استقلال برخورد کرد و یک ضربه پنالتی برای صنایع طلایی اعلام شد که این ضربه را بازیکنان صنایع طلایی تبدیل به گل مساوی کردند تا استقلال اهواز در دقیقه 95 پیروزی را با تساوی عوض کند.

آبی‌پوشان اهوازی که با تساوی امروز 10 امتیازی شدند، با توجه به پیروزی پرگل شهرداری بندرعباس مقابل استقلال جنوب تهران، با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفتند و هفته آینده به دیدار پرسپولیس مشهد خواهند رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
1
2
حیف شد پنالتی و چندتا فرصت خوب خراب کردیم یه گل مفت خوردیم ولی اشکالی نداره انشالله بازیهای بعدی جبران میکنیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
3
نبايد به اين راحتي بچه ها امتياز بسوزانند حريف ده نفره شده بود بنابراين خيلي راحت دو امتياز صد در صدي را از دست دادن و بجاي سه امتياز به یک امتياز اكتفاء كردن .
الحق و انصاف استقلال اهواز در خوزستان و شايد خارج از استان هم هوادار دارد با اينكه در ليگ دو بازي ميكند ولي تماشاگران او از ديگر تيمها حتي از آنهاي كه در سطح اول فوتبال كشور بازي ميكنند بيشتر است ، حيف است مسئولين هواي اين تيم را نداشته باشند
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
0
با سلام
درود به بازیکنان که بدون هیییییییییییییییییییییییچ پرداختی با جون و دل بازی کردن و تعصبشون و نشون دادن...خوزستان اسپورت خواهشی از شما دارم و میدونید که ما درد ودلمون و فقط با شما در میون میذاریم...تورو خدا با اقای حیدری تماس بگیرید و تکلیف استقلال اهواز و روشن کنید...این یک خواهش برادرانه س
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
ای کاش نتایج تیم ثبات پیدا کنه که هوادارها رو بیشتر به ورزشگاه بکشونه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها