به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

لک: برای هیچ بازیکنی بلیت جام جهانی نگرفته‌اند

لک: برای هیچ بازیکنی بلیت جام جهانی نگرفته‌اند

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید: نه تنها برای من، بلکه برای هیچ دروازه‌بانی از الان بلیت جام جهانی گرفته نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حامد لک در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال گفت: خدا را شکر تمرینات را از چهارشنبه استارت زده‌ایم و شرایط آماده‌سازی از سوی‌ کارلوس کی‌روش و کادرفنی به خوبی پیش می‌رود. در مورد خودم هم باید بگویم که همه تمرکزم را گذاشته‌ام تا بهترین عملکرد را در تمرینات داشته باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که دیدار تدارکاتی روز پنجشنبه برابر توگو چقدر می‌تواند به تیم ملی کمک کند، تصریح کرد: قطعا آنالیزها در مورد توگو انجام شده و به این نتیجه رسیده‌اند که این دیدار می‌تواند بازی خوبی برای تیم ملی باشد. باید بازی های بیشتری انجام دهیم تا پیش از جام جهانی به آمادگی کامل برسیم.

لک در خصوص اینکه چهار دروازه‌بان در تمرین تیم ملی حضور دارند و این در حالی است تنها سه دروازه‌بان می‌توانند در جام جهانی حضور داشته باشند، گفت: نه تنها برای من، بلکه برای هیچ دروازه‌بانی از الان بلیت جام جهانی گرفته نشده است. اول از همه باید در باشگاه‌های خود تلاش کنیم تا نظر کی‌روش را جلب و در اردوها حضور پیدا کنیم. تا آن موقع زمان زیادی باقیمانده است. در حال حاضر نمی‌توان گفت که چه کسی در ترکیب اصلی تیم ملی برای جام جهانی حضور خواهد داشت.

دروازه‌بان تیم ملی در واکنش به این سؤال که چقدر شانس حضور در جام جهانی را دارد، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم از الان نه من، بلکه کل بازیکنان نمی‌دانند چه کسی در جام جهانی فیکس است. هر کسی که آماده بوده و تاکتیک پذیرتر باشد، در تیم ملی جای خواهد داشت. از الان نمی‌توان ترکیب تیم ملی را حدس زد.

وی درباره اینکه در دوره قبلی پیش از آغاز جام جهانی از لیست تیم ملی خط خورد، گفت: گذشته‌ها گذشته است.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
لک گلر خوبی است.ولی توپ های ساده رابا بی دقتی دفع میکند وگل میخورد.لازم است بیشتر دقت کند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها