به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

اخراج سرمربی الهلال قبل از بازی با فولاد

سرمربی تیم فوتبال الهلال سعودی در آستانه آغاز مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از کار برکنار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی شکست الهلال در فینال جام حذفی فوتبال عربستان سعودی، موسوم به جام ولیعهد، عبدالرحمان بن مساعد رئیس باشگاه الهلال پس از هفت سال حضور در این سمت استعفاء کرد.

به دنبال استعفای رئیس باشگاه الهلال، هیئت مدیره این باشگاه شب گذشته تشکیل جلسه داد و در نهایت حکم برکناری لورینت ریجیکامف سرمربی اهل رومانی صادر شد. ماریوس سیبریا دستیار و هموطن ریجیکامف به صورت موقت تا تعیین سرمربی جدید، وظیفه هدایت آبی پوشان الهلال را به عهده خواهد داشت.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ششم اسفند 93 آغاز خواهد شد و الهلال در کنار تیم های فولاد خوزستان، لوکوموتیو ازبکستان و برنده بازی تیم های الوحده امارات و السد قطر در گروه سوم مرحله گروهی به میدان خواهد رفت.

طرفداران فولاد خوزستان دوست داشتند حکم اخراج لورینت ریجیکامف بعد از شکست الهلال برابر فولاد در بازی روز 26 اسفندماه صادر شود اما این مربی به بازی با فولاد نرسید و حالا باید دید کدام مربی به عنوان سرمربی تیم الهلال منصوب خواهد شد و همراه با این تیم چه نتیجه ای برابر فولاد در اهواز کسب خواهد کرد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
1
3
من معارفشو دیدم پارسال جای سامی جابراومد ولی الهلال تیم خوبی داره ازنطر نفرات خیلی بهتراز مان گروه سختی داریم.
jafar
|
Switzerland
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
1
از همه طرف برای فولاد داره می باره از اسمان و گرد و خاک گرفته تا مافیای فوتبال . بازی در اسیا با این وضع سخته و مثل صعود به هیمالایا می ماند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها