به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۲۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

ماجرای ناراحتی ویسی و بازیکنان استقلال چیست؟

ماجرای ناراحتی ویسی و بازیکنان استقلال چیست؟

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از شرایط مالی باشگاه نگران است و با نرفتن سر تمرین تیم ناراحتی خود را نشان داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، واگذار نشدن باشگاه استقلال خوزستان که قرار بود در همین روزها انجام شود باعث شده تا بازیکنان فصل گذشته استقلال خوزستان که اکنون هم در این تیم حضور دارند نسبت به مطالبات فصل گذشته خود نگران شوند و همین موضوع باعث تعطیلی تمرین امروز آبی‌پوشان خوزستانی شده است.

عبدالله ویسی که برای هدایت استقلال خوزستان در فصل جاری دوباره به این تیم بازگشت، پیش از شروع فصل با این وعده که مشکلات مالی باشگاه حل خواهد شد از بازیکنان خواست تا در استقلال خوزستان بمانند. اما ظاهرا پروسه واگذاری تیم طولانی شده و همین موجب نگرانی سرمربی آبی‌پوشان اهوازی شده است.

در همین راستا روز گذشته استقلال خوزستان یک دیدار دوستانه داشت اما عبدالله ویسی سرمربی این تیم به دلیل ناراحتی از شرایط در محل بازی حاضر نشد و از روشنایی سرپرست تیم خود خواست تا به مسئولان باشگاه اعلام کند به دلیل پاره‌ای از مشکلات در این بازی حاضر نشده است. همچنین امروز هم که قرار است بازیکنان در سالن وزنه تمرینات خود را پیگیری کنند در محل تمرین حاضر نشده تا به نوعی اعتراض خود را به شرایط مدیر باشگاه اعلام کنند.

در همین زمینه یعقوب پیری قائم مقام و سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان گفت: بحث اعتصاب در میان نیست و برگزاری تمرین امروز استقلال خوزستان 50-50 بود و این را هم بگویم که نگرانی بازیکنان از وضعیت مالی بیشتر مربوط به بازیکنان فصل گذشته است که مطالبات مالی خود را می‌خواهند وگرنه برای فصل جدید در اردوی شهرکرد بین 15 تا 20 درصد بازیکنان پول خود را گرفته‌اند. حدود 6-5 بازیکن فعلی استقلال خوزستان از فصل گذشته مطالباتی دارند و نگران این موضوع هستند.

وی افزود: نگرانی عبدالله ویسی هم بابت آینده استقلال خوزستان است چون تاکنون هم با اسپانسری که گرفته شده مطالبات فصل جدید پرداخت شده و پروسه واگذاری باشگاه چون طولانی شده این نگرانی بوجود آمده که این عدم واگذاری بر روی مسائل مالی تاثیر بگذارد. عبدالله ویسی هم اگر به باشگاه چنین پیغامی داده برای این است که وضعیت مالی هرچه سریعتر مشخص شود. او به آینده تیم فکر می‌کند البته قرار است دوشنبه بعدازظهر جلسه هیات مدیره باشگاه برگزار شود تا مشکلات بررسی شود. فردا و پس فردا هم تمرینات تعطیل است و بحثی بابت تعطیلی تمرین به خاطر مسائل حاشیه‌ای نیست. ناراحتی ویسی هم به خاطر خودش نیست و بهتر است بدانید که او کادرش از ابتدا تا به حال یک ریال هم از باشگاه نگرفته‌اند. نگرانی او بابت بازیکنان و شرایط آینده تیم است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
0
0
عبداله عزیز حالا وقت قهر نیست تیم دروضعیت خطرناکی قرار داره لطفا تمرکز شما روی تیم باشه من به عنوان یک خوزستانی نگران وضعیت موجود هستم
سعيد فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
0
0
پيري شده قائم مقام ؟! عجب... قحط الرجاله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها